Strona internetowa to wizytówka każdej firmy, prowadzącej działalność w wirtualnej przestrzeni! To ona często decyduje, czy internauta zostanie jej Klientem! Uwypuklenie mocnych stron przedsiębiorstwa i ciekawe wyeksponowanie oferty przy jednoczesnym uwzględnieniu użyteczności serwisu jest dziś kluczem do sukcesu! Współpraca ze spółką Centrum Pali jest przykładem wykorzystania nowoczesnego designu, przy jednoczesnym zachowaniu prostoty obsługi strony przez jej użytkowników.
Spółka Centrum Pali jest największym producentem prefabrykowanych pali żelbetowych i fundamentów palowych w Polsce. Jej produkty są dostarczane zarówno na rynek krajowy jak i zagraniczny (Szwecja, Dania, Niemcy, Anglia). Przedsiębiorstwo prowadzi dodatkową działalność edukacyjną za pośrednictwem portalu pale-prefabrykowane.pl, na którym udostępnia know-how w zakresie technologii i produkcji pali. Ponad 20-letnie doświadczenie, liczne certyfikaty i wysoka świadomość ekologiczna sprawiają, że marka Centrum Pali jest rozpoznawalna wśród szerokiego grona Klientów.
Współpracę ze spółką Centrum Pali rozpoczęliśmy w maju 2020 roku. Głównym celem było zwiększenie rozpoznawalności marki i wypromowanie technologii pali prefabrykowanych wśród mniejszych biur projektowych. Klientowi zależało na odświeżeniu i dostosowaniu strony pale-prefabrykowane.pl do potrzeb tych wykonawców. Doceniony przez zarządców firmy szereg innowacyjności technicznych, wykorzystywanych przez nas w technologii Website LEADer sprawił, że w grudniu 2020 roku przekazali nam swoją drugą stronę: centrumpali.pl.
Jakie kroki podjęliśmy?Po wielu rozmowach, wspólnym ustaleniu strategii i wnikliwej analizie branży Klienta, wiedzieliśmy, że połączenie usługi Website LEADer z modelem pozycjonowania SEO Cloud, będzie idealnym rozwiązaniem. Miało ono pozwolić na odświeżenie przekazanych nam stron w taki sposób, aby stały się wirtualnymi wizytówkami spółki, zapadającymi w pamięci jej potencjalnych Klientów! Wykorzystanie technologii Website LEADer miało ponadto posłużyć jako sprawna technicznie baza dla wspomnianego modelu pozycjonowania, która poprawiłaby wyniki biznesowe firmy, uzyskiwane dzięki promocji w Internecie.
Technologia Website LEADer, pozwoliła nam na określenie nowego – inspirowanego poprzednimi wersjami – designu stron. Rozbudowaliśmy menu, by umieścić w nich wszystkie kluczowe informacje związane z firmą i jej ofertą. Wdrożyliśmy formularze kontaktowe, by ułatwić szybki kontakt. Zachowaliśmy zieloną tonację stron, aplikując jednocześnie dodatkowe kolory – między innymi czerń, która nadała im spójności i szyku oraz oddzieliła wizualnie pewne elementy serwisów. W całym projekcie kluczowa była współpraca z UX Designerem, który zadbał o prostotę i intuicyjność stron, tak aby korzystanie z nich było wygodne dla użytkowników.
Istotnym elementem mającym zwiększyć konwersje było uwzględnienie zasad User Experience (UX). Zależało nam na tym, aby inteligentnie zaprojektowane strony spółki, skutkowały częstszym odzewem potencjalnych Klientów i pomagały w procesie ich zdobywania. Kluczowe okazało się zadbanie o nawigację oraz obszary Above the fold. W efekcie poprawiła się średnia pozycja stron w rankingu wyników wyszukiwania Google, wzrosła liczba ich wyświetleń oraz częstotliwość odwiedzin przez potencjalnych Klientów.
Połączenie usługi Website LEADer i SEO Cloud, przyniosło Klientowi oczekiwane efekty biznesowe. Nowoczesna strona, która jest przyjazna Klientom i robotom Google, okazała się być kluczem do sukcesu w obszarze biznesowym firmy.
„Zależało nam na odświeżeniu serwisów i nadaniu im pewnego elementu nowoczesności – tak by zapadały w pamięci ich użytkownikom. Chcieliśmy poprawić ich ogólną kondycję – miały być proste, szybkie i zaprojektowane zgodnie z zasadami UX designu. Pracę specjalistów z Sunrise System oceniam bardzo wysoko! Szybka realizacja projektu, profesjonalne doradztwo oraz indywidualne dopasowanie strategii do naszych potrzeb. Polecam tę firmę innym przedsiębiorcom.”
Wojciech Kośnik, Kierownik Kluczowych Klientów w Centrum Pali Sp. z o.o.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: