Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:00 min Ikona Sunrise System 12.04.2010

Nowe kryteria oceny stron przez Google – szybkość witryny

Na swoim oficjalnym blogu dla webmasterów Google opublikowało informację, że do swojego robota sieciowego dodano nowe kryterium oceny stron www – takie, którego branża pozycjonowania jeszcze (oficjalnie) nie uwzględniała. Jest to kryterium szybkości działania serwisu internetowego. Chodzi dokładnie o to, jak szybko strona reaguje na działania i polecenia użytkownika.

 

Szybkość działania stron

 

Google przeprowadziło badania nad wpływem wydajności działania stron www na poziom zadowolenia internautów. Jak można było się spodziewać, okazuje się, że szybkie strony to szczęśliwi użytkownicy. Serwisy działające wolno zniechęcają do siebie internautów. Spędzają oni na powolnych stronach mniej czasu. Można to przełożyć na realny spadek zainteresowania serwisem, a tym samym na spadek liczby konwersji i wartości strony.

Dodatkowo badania pokazały, że szybko działające strony www to także niższe koszty operacyjne dla ich właścicieli.

 

Pomiar szybkości ładowania stron

 

Oczywiście Google nie podaje, jakimi metodami będą mierzyć szybkość działania stron ani jaka będzie waga wyników takiego pomiaru. Wskazuje natomiast, że warto pochylić się nad posiadaną stroną www i przeanalizować jej wydajność. Pozycjonowanie zacznie więc obejmować kolejny element, którym należy się zająć, aby móc liczyć na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.

Źródło: Google Blogspot

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

SEO Ikona 01:20 min 28.04.2010 Istnieje wiele "sztuczek" i pytań technicznych, które mają większy lub mniejszy wpływ na pozycjonowanie. Jednym z pytań, które często zadają sobie nie tylko specjaliści SEO, ale również zwykli webmasterzy, jest to o obecność slasha na końcu adresu URL. Czy ma to znaczenie dla pozycjonowania? Jak ustawić stronę, żeby roboty Google nie miały problemu z indeksowaniem? Jak uniknąć zjawiska duplicate content? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

SEO Ikona 01:10 min 25.05.2010 Martwisz się o swoją prywatność w Internecie? Dotychczas nie było większego problemu z "podejrzeniem" fraz kluczowych i zapytań jakie użytkownicy wpisywali do wyszukiwarki. Od niedawna Google ogłosił jednak, że zaczyna obsługiwać protokół HTTPS, ograniczając tym samym możliwość "podsłuchania" zapytań. Zmiana ta na razie dotyczy tylko Google.com, ale w przyszłości z pewnością dotknie również innych, krajowych wersji wyszukiwarki. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

SEO Ikona 01:20 min 24.03.2010 Nowości w wyszukiwarce Google nie brakuje. Nieustannych testów również. W ostatnim czasie wyszukiwarka dosyć intensywnie testuje nowe rozwiązanie, które może przełożyć się na obraz pozycjonowania. Wyszukiwanie w czasie rzeczywistym na razie jest w fazie wczesnych testów, ale można się spodziewać, że jeśli nie całość, to chociaż część z opracowanej technologii w przyszłości zawita na stałe do Google. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700