Ikona 00:00 min Ikona Sunrise System 04.07.2015

Nawet pół minuty na cofnięcie maila!

Dzięki Hollywood wiemy, że odzyskanie klasycznego, wysłanego w złości listu do ukochanej lub nielubianego przełożonego jest możliwe. Nie jest to proste i wymaga często nie lada sprawności fizycznej oraz odrobiny kreatywności, jednak wciąż jest wykonalne. W przypadku poczty elektronicznej kliknięcie „Wyślij” jest dla zwykłego użytkownika nieodwracalne. W filmie pewnie i to nie sprawiłoby większego problemu głównemu bohaterowi znającemu kilka hakerskich sztuczek, jednak co mamy zrobić w realnym świecie?

 

Jak cofnąć emaila?

Korzystając z Gmaila możemy dać sobie nawet 30 sekund na cofnięcie wysłanego przed chwilą maila! Wystarczy kilka kliknięć by zapewnić sobie spokój ducha w wielu różnych sytuacjach. Dzięki funkcji „Cofnij wysyłanie” (ang. „Undo send”) już nigdy nie wyślemy wiadomości bez załącznika, a także damy sobie kilka chwil na przemyślenie podjętej przed chwilą decyzji. Brzmi nieźle, prawa? Jak więc włączyć tę jakże praktyczną funkcję?

Krok 1 Po zalogowaniu się na Gmaila klikamy znajdujące się w prawym, górnym rogu „koło zębate”.

Krok 2 Po rozwinięciu listy wybieramy „Ustawienia”.

Krok 3 W „Ustawieniach” pozostajemy w zakładce „Ogólne”

i zjeżdżamy w dół, aż do…

Krok 4 …znalezienia funkcji „Cofnij wysyłanie”.

Zaznaczamy „Włącz funkcję Cofnij wysyłanie” i wybieramy przez jaki czas ma być ona aktywna. Do wyboru mamy 5, 10, 20, a nawet 30 sekund. Na koniec nie zapomnijmy o zapisaniu zmian.

 

Jak działa funkcja „Cofnij wysyłanie”?

Po kliknięciu „Wyślij” na górze pojawia się okienko informujące nas, że wiadomość została wysłana. Po uruchomieniu funkcji „Cofnij wysyłanie” obok niej pojawiać się będzie opcja „Cofnij”. Wystarczy więc kliknąć „Cofnij” i niechciana wiadomość nigdy nie trafi do podanego w mailu adresata.

Pamiętajmy przy tym, że na wykonanie tej czynności mamy tylko tyle czasu, ile wybraliśmy przy włączaniu funkcji. Jeśli jednak zrobimy to w porę, po krótkiej chwili zostaniemy poinformowani o cofnięciu wysyłania.

Gdy nie klikniemy „Cofnij”, po upływie 5, 10, 20, czy 30 sekund (w zależności od ustawień) wiadomość zostanie wysłana i już po chwili pojawi się w skrzynce odbiorczej adresata.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 06.07.2015 Załóżmy, że dopiero wkraczasz w świat marketingu internetowego bądź odkrywasz jego potencjał. Co robisz? Oczywiście – zakładasz stronę swojej firmy! Chcesz przecież już dzisiaj rozpocząć budowanie marki. Jej wyrazistość, czytelność i przede wszystkim rozpoznawalność jest kluczem do sukcesu. Jednak już pierwsze spotkanie z „siecią” udowadnia Tobie, jak wiele pracy będziesz musiał włożyć w dobry wygląd swojej strony, która przecież będzie wizytówką firmy. I właśnie w takich sytuacjach warto zaufać kreatywnym stronom „Coming Soon”. Dzięki nim będziesz mógł intrygować, rozbudzać ciekawość oraz promować swoją markę – nim wejdzie ona na rynek. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 31.07.2015 E-mail to dzisiaj jedna z najpopularniejszych form kontaktu z klientem. Pozwala na utrzymanie dobrych relacji, przedstawienie oferty i zachęcenie go do tego, by skorzystał z tego, co dla niego przygotowaliśmy. Jednak pisanie tego rodzaju wiadomości to sztuka, a uniknięcie błędu, z czego wielu z nas nie zdaje sobie sprawy, jest bardzo trudne. Pisząc wiadomości chcemy wywrzeć dobre wrażenie, jednak nawet najlepsze chęci nie pomogą, kiedy w parze z nimi nie będzie szła wiedza. Sprawdź listę najczęstszych e-mailowych błędów, by uniknąć wpadki. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 02.06.2015 Rozwój gier komputerowych, konsolowych i internetowych, jaki ma miejsce od kilku lat, jest oszałamiający i nawet eksperci branży jeszcze kilka lat temu, gdy termin „Game Boy” kojarzony był z zabawką dla dzieci, a „Playstation” z doskonałym narzędziem do tracenia czasu, nie spodziewali się, że już wkrótce grać będą wszystkie pokolenia. A wszędzie tam, gdzie pojawia się zainteresowanie, rodzi się target i powstaje szansa na skuteczne ulokowanie produktu i wypromowanie marki. Rodzi się marketing, który w przypadku gier przybiera na sile. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 22

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700