Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 02:15 min Ikona Sunrise System 26.03.2013

Myśląc szerzej, patrząc w przyszłość – Google Art, Copy& Code i Think Insights

Google pragnie przenieść wirtualną rzeczywistość do urządzeń, sprzętów i gadżetów, których używamy na co dzień. Co z tego wyniknie? Chyba nie ma osoby, która nie byłaby tego ciekawa.

Art, Copy & Code – Google eksperymentuje

Pierwszym krokiem na przeniesienie wirtualnego świata wprost do naszego życia jest projekt Art, Copy & Code. Ma to być seria eksperymentów, w trakcie których Google będzie współpracowało z największymi markami na świecie. Wiemy już, że będą to m.in.: Volkswagen, Adidas, czy Burbery. Połączenie możliwości takich gigantów może przynieść prawdziwą rewolucję. Pierwszym przykładem są gadające buty Adidasa, które dzięki specjalnej budowie i dołączonym komponentom mogą łączyć się poprzez bluetooth z Internetem i nawigacją satelitarną. Co zyskujemy? Motywującego trenera na naszych stopach, który przez cały bieg będzie informował nas o bieżącej lokalizacji, ciekawych obiektach w pobliżu, jak również odtwarzał reklamy lokali i sklepów, które właśnie mijamy. No chyba, że zdejmiemy buty…

 

Volkswagen Smileage jest kolejną propozycją od Google. To aplikacja, dzięki której możemy połączyć swój samochód z siecią społecznościową i na bieżąco przekazywać do niej informacje na temat tego gdzie aktualnie się znajdujemy, dokąd zmierzamy i co ciekawego widzieliśmy. Zdjęcia, filmiki, odznaczenia. To wszystko i wiele więcej będzie czekać już wkrótce na kierowców znudzonych długimi trasami.

 

Hybrydowe połączenie przez Google nowoczesnych technologii, gadżetów, Internetu i marketingu to strzał w dziesiątkę. Widząc rozmach i kreatywność z jaką zapowiadane są nadchodzące projekty, trudno jest nie oprzeć się wrażeniu, że Google postanowiło zrobić krok w kierunku przyszłości, którą znamy z filmów Roberta Zemeckisa.

Think Insights – coś dla myślących nieszablonowo

Ciekawe dane, analizy, zestawienia, marketingowe case’y i przykłady wykorzystania nowoczesnych technologii. To wszystko w jednym miejscu. Think Insights jest narzędziem Google, które niejako wiąże się z kreatywnym kierunkiem wyznaczonym przez Art, Copy & Code. Ma to być źródło wiedzy i inspiracji dla agencji interaktywnych, marketingowych, jak również dla pasjonatów wierzących, że przyszłość jest właśnie dziś. Wywiady, artykuły, filmy, zdjęcia. Wszystko to pod patronatem Google, co może wystarczyć za rekomendację. Think Insights ma być przykładem na to, że niezależnie od branży, czy regionu, w którym prowadzimy swoją działalność, współczesne rozwiązania technologiczne dają nam niemal nieograniczone możliwości promocji, reklamy, interakcji i rozwoju. Idea jest piękna, dlatego też każdy szanujący się marketer powinien na bieżąco śledzić informacje zamieszczane na Think Insights.

 

Google zawłaszcza dziś coraz większe obszary naszego życia codziennego. W wielu dziedzinach stał się monopolistą, bez którego nie wyobrażamy sobie pracy, czy nauki. Kolejne projekty giganta z Mountain View sprawiają, że już wkrótce ten monopol może być widoczny jeszcze bardziej. Nie tylko w telefonach, ale również w samochodach, odzieży, czy na obuwiu. Chyba nikt nie jest dziś w stanie dotrzymać kroku Google. Jednak nie powinniśmy mówić o tym ze smutkiem, czy strachem. Przenikanie wirtualnej rzeczywistości do świata realnego jeszcze nigdy nie było tak fascynujące.

Źródła:

www.blog.google nowymarketing.pl socialmediatoday.com

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 02:10 min 03.04.2013 Kobiece spojrzenie na sprawy biznesowe może w pewnych przypadkach zostać sprowadzona do codziennych, ,,babskich spraw''. Troska o wizerunek wewnętrzny i zewnętrzny danej firmy może być np. porównana do codziennej pielęgnacji paznokci. Jedną z form tego marketingowe manicure może być aktywność reklamowa. Efektywne zareklamowanie swoich produktów umożliwia Facebook, testując wprowadzenie reklam z Facebook Exchange do news feedu.   Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Linki sponsorowane Ikona 00:40 min 03.04.2013 Na tą chwilę istnieje sporo modeli współpracy, które pozwalają efektywnie pozyskiwać klienta za pomocą marketingu internetowego. Jedną z najpopularniejszych usług jest Google Adwords, ostatnio rozszerzone o usługę Google Adwords Express. Aby zrozumieć różnice należy zacząć od odpowiedzi na pytania: Czym są linki sponsorowane? Czym różnią się linki sponsorowane od klasycznego pozycjonowania?Różnica jest niezwykle istotna. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 02:20 min 22.03.2013 Wszyscy mamy na głowie mnóstwo spraw i żeby nie zapomnieć o ich załatwieniu, trzeba je gdzieś zanotować. Najlepiej tam, gdzie zaglądamy najczęściej – np. w telefonie komórkowym.  Właśnie taki jest nowy pomysł Google, opracowany dla urządzeń wyposażonych w systemy takie jak Android, Ice Cream Sandwich i wyższe. Na pierwszy rzut okna Google Keep to zwykły internetowy notatnik w stylu Springpad czy Evernote. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700