Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all

Blog - strona 2

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.60 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

www dla silversów Ikona 10:00 min 21.12.2023 Statystyki podają, że w 2050 roku osoby w wieku 60 lat i więcej będą stanowiły 40% społeczeństwa. Warto uwzględnić specyficzne potrzeby tej grupy – do której będziemy należeć kiedyś także my sami – i zacząć projektować strony dopasowane także do potrzeb osób starszych. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.30 / 5. Vote count: 54 głosów

Brak ocen

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.30 / 5. Vote count: 54 głosów

Brak ocen

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.30 / 5. Vote count: 54 głosów

Brak ocen

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.30 / 5. Vote count: 54 głosów

Brak ocen

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.70 / 5. Vote count: 7 głosów

Brak ocen

Dlaczego warto przenieść biznes do internetu? Ikona 4:00 min 31.10.2023 Zastanawiasz się nad przeniesieniem działalności do internetu? Zupełnie nas to nie dziwi! Nie bez przyczyny wiele firm decyduje się na taki krok ze względu na szerokie możliwości, jakie daje globalna sieć. Ciekawi Cię, czy takie starania rzeczywiście się opłacają? Skorzystaj z naszych podpowiedzi i rozważ przeniesienie biznesu do świata online! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 13 głosów

Brak ocen

Zwiększ widoczność firmy w sieci dzięki zoptymalizowaniu strony w social mediach! Ikona 5:00 min 30.10.2023 Ponad 4 miliardy użytkowników sieci na świecie korzysta z social mediów! Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn – to tylko niektóre platformy, które cieszą się ogromną popularnością wśród internautów w każdym wieku. Dlatego nie można ich pomijać w strategii marketingowej firmy. Dziś przyjrzymy się zagadnieniu optymalizacji stron w mediach społecznościowych pod kątem zwiększenia ich widoczności w SERP-ach. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.30 / 5. Vote count: 40 głosów

Brak ocen

KPI Ikona 7:00 min 23.10.2023 Jak mierzyć efektywność swoich działań? Skorzystaj z key performance indicators, czyli KPI. Dowiedz się, czym są i jak je określać, Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.30 / 5. Vote count: 35 głosów

Brak ocen

remarketing Ikona 7:00 min 11.10.2023 Kampania remarketingowa to sposób na przekonwertowanie odwiedzających stronę użytkowników w powracających klientów. Podpowiadamy, jak wykorzystywać remarketing do realizacji celów biznesowych. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.20 / 5. Vote count: 28 głosów

Brak ocen

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023 Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.10 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Wizerunek i bezpieczeństwo w marketingu Ikona 3:00 min 14.09.2023 Nie będzie przesadą, jeśli powiemy, że zdecydowana większość decyzji związanych z robieniem zakupów czy korzystaniem z usług podejmowana jest w sieci. Nie powinno dziwić więc, że spora część działań marketingowych prowadzona jest właśnie w świecie cyfrowym. Należy pamiętać jednak, że internet to miecz obosieczny – a brak ochrony marki przed nieodpowiednimi treściami może zaszkodzić reputacji firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.70 / 5. Vote count: 13 głosów

Brak ocen

Etyka i autentyczność w influencer marketingu: Jak budować zaufanie w relacjach z influencerami i ich publicznością Ikona 6:30 min 30.08.2023 Zaufanie. To ono stanowi podstawę wartościowych relacji zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Jak je budować w świecie influencer marketingu? Jak je utrzymać? Przede wszystkim poprzez autentyczność reklamy i etyczne postępowanie. Tylko tyle i aż tyle. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700