Ikona 01:40 min Ikona Sunrise System 10.03.2008

Linki sponsorowane? Z czym to się je?

Witam! Nazywam się Magda. Pracuję w poznańskiej firmie Sunrise System. Od marca 2007r. zajmuję stanowisko Specjalisty ds. reklamy internetowej. W maju tego samego roku pozytywnie zdałam prestiżowy egzamin i otrzymałam certyfikat Qualified Google Advertising Professional. Dzięki reklamawinternecie.pl mam przyjemność przekazać Tobie wiedzę na temat najskuteczniejszej formy reklamy. W cotygodniowych spotkaniach w szkółce AdWords znajdziesz odpowiedzi na pytania: jak tworzyć najwyższej jakości treść reklam, wybrać optymalne wyrażenia, obniżyć koszt za kliknięcie i wiele więcej. Jakich? Sprawdź sam! Tymczasem, zapraszam na pierwszą lekcję.

 

 

AdWords powszechnie znany są jako linki sponsorowane w wyszukiwarce Google. Można je znaleźć po prawej lub ponad wynikami naturalnymi. Na jednej stronie efektów wyszukiwania, na daną frazę kluczową, może się znaleźć do dziesięciu reklam. Typowy link sponsorowany zbudowany jest z czterech wierszy. Pierwszy z nich to tytuł linku sponsorowanego, który może zawierać do 25 znaków. Druga i trzecia linia przeznaczona jest na opis reklamowanego produktu lub usługi. Każdy z tych wierszy może być zbudowany z maksymalnie 35 znaków. Ostatnia, czwarta linia przeznaczona jest na adres promowanej strony internetowej.

Reklama w internecie Linki sponsorowane – najtańsza reklama w Internecie. Sprawdź sam! www.sunrisesystem.pl

Tworząc link sponsorowany spotkasz się również z piątym, niewidocznym dla użytkownika Internetu, wierszem – docelowym adresem URL. Potencjalny klient, po kliknięciu Twojej reklamy, trafi właśnie na podaną w tej linii odpowiednią podstronę serwisu www. Podsumowując. Podczas lekcji „Linki sponsorowane? Z czym to się je?” poznałeś kształt i formę typowej reklamy w Google. W razie ewentualnych pytań czy wątpliwości jestem do Twojej dyspozycji. Jednocześnie zapraszam do dyskusji oraz na kolejny wirtualny wykład. Pamiętaj, obecność obowiązkowa.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 02:40 min 07.04.2008 Jak dotrzeć z kampanią reklamową do międzynarodowego grona odbiorców? Niestety, Google nie zrobi tego za nas. Musimy sformułować tekst reklamy w kilku językach oraz kierować odpowiednią reklamę do użytkowników danego języka. Na szczęście Google AdWords umożliwia nam strategię międzynarodowego kierowania kampanii. Jak się za to zabrać? Przygotowaliśmy kilka cennych wskazówek. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 02:40 min 28.04.2008 Niestety, wśród wielu internautów wciąż krąży przekonanie, że w sieci panuje pełna swoboda działań. Pojawia się kopiowanie tekstów, bezprawne wykorzystanie cudzych grafik... Często mamy też do czynienia z wykorzystywaniem naszego znaku towarowego przez inne firmy. Są to praktyki wysoce nieetyczne, a także niezgodne z prawem, dlatego w przypadku ich wykrycia należy jak najszybciej podjąć odpowiednie kroki. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 02:20 min 26.02.2009 Po to właśnie jesteśmy - aby nie tylko działać, ale także rzeczowo informować o kwestiach związanych ze skutecznym promowaniem firmy w Sieci. Nie bez powodu jesteśmy przecież ekspertami. Zachęcamy do przeczytania pierwszej części naszego cyklu, w której wskazujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące kampanii AdWords oraz linków reklamowych. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.6 / 5. Vote count: 23

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700