Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:35 min Ikona Sunrise System 06.12.2016

Like na TAK, Wrr na NIE

Spis treści:

Ostatnio na Facebooku coraz częściej spotkać można posty zachęcające do udziału w „pojedynku”: Co wolicie? Wystarczy przedstawić co najmniej dwie opcje (mogą to być produkty, przedmioty, miejsca, a nawet gwiazdy showbiznesu – cokolwiek) i krótkim pytaniem zaprosić chętnych do zagłosowania za jedną lub drugą opcją (choć może być ich więcej, nawet sześć, czyli tyle co dostępnych emocji). Wystarczy kliknąć wybraną emocję i z ciekawością obserwować wyniki. Ta zabawa ma przede wszystkim cel rozrywkowy, niemniej świetnie sprawdza się jako narzędzie aktywizujące nieco leniwych użytkowników Facebooka. Profil zyskuje tym samym na popularności.

 

Jak to zrobić?

 

Sposobów na głosowanie za pomocą emocji jest kilka. Najwygodniejszym, ale i najbardziej skomplikowanym, jest prowadzenie live streamingu. Cyfry na liczniku zmieniają się na bieżąco wraz z oddawaniem głosów, a użytkownicy mogą obserwować pojedynek na żywo. Uruchomienie takiego głosowania wymaga zainstalowania oprogramowania do live streamingu. Należy też pamiętać o tym, że wyłączenie komputera spowoduje przerwanie live streamingu i obserwowanie wyników nie będzie możliwe.

 

Innym sposobem jest po prostu opublikowanie posta z ilustracjami opcji do wyboru i określeniem przyporządkowanych im emocji. Wówczas możemy śledzić wyniki, jak i cały proces głosowania przez dłuższy czas. To rodzaj krótkiej ankiety, w której można zapytać użytkowników o opinię lub po prostu poznać ich preferencje. Facebookowe głosowania dotyczą najróżniejszych zagadnień. Dlatego z tej formy tak chętnie korzystają strony fanpage portali informacyjnych, mediów rozrywkowych, marek i firm, a nawet jednostek samorządowych. Głosowanie emocjami pozwala administratorom fanpage’a pozyskać konkretne informacje na temat preferencji czy opinii użytkowników, a dodatkowo urozmaica zawartość fanpege’a.

 

A Wy? Lubicie zabawę w głosowanie?

 

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Faux pas na Facebooku Ikona 03:45 min 18.01.2017 Granice dobrych manier przesuwają się. To, co jeszcze kilka lat temu było nieprzyzwoite, dziś przechodzi bez echa. Taki dynamizm determinuje coraz powszechniejsze rozluźnienie konwenansów oraz niespotykana do tej pory szybkość wymiany danych. Media społecznościowe w mgnieniu oka pozwalają udostępnić dowolne informacje. Jednak czy potrafimy to właściwie wykorzystać? Czy wiemy, gdzie przebiegają granice dobrych manier na Facebooku? A może już całkiem się zatarły? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Po co pokoleniu X YouTube? Ikona 03:20 min 03.02.2017 Obecnie pokolenie X zapewnia YouTube dodatkowe 1,5 miliarda odsłon każdego dnia. Chętnie przypominają sobie wydarzenia i ludzi z przeszłości, a przy tym starają się nadążyć za trendami w życiu swoich dzieci. Posiadają przez to bardzo duży potencjał jako grupa docelowa w działaniach marketingowych. Jednak reklamodawcy nadal skupiają się na młodszych pokoleniach. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Millenialsi w mediach społecznościowych Ikona 01:55 min 28.10.2016 Millenialsi, czyli osoby urodzone w latach 1980-2000 są nie lada wyzwaniem dla marketingowców, którzy starają się zainteresować ich stworzonym przez siebie przekazem. Skupienie na sobie, elastyczność oraz chęć bycia w ciągłej komunikacji, to najważniejsze cechy, które wyróżniają Pokolenie Y. Dlatego tak kluczowe jest zrozumienie, w jaki sposób millenialsi korzystają z mediów społecznych, dlaczego to robią oraz czego właściwie w nich szukają. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700