W listopadzie 2012 roku Google rozszerzyło system Adwords o dodatkową usługę – Google Adwords Express. Jakie są zasadnicze różnice? Aby to zobrazować posłużę się informacją bezpośrednio od Google.
AdWords Express daje nam możliwości dotarcia do klientów w określonym promieniu od siedziby naszej firmy. To doskonałe narzędzie dla niewielkich firm lokalnych, np. piekarni, restauracji czy hoteli. Utworzenie takiej kampanii zasadniczo jest proste i zajmuje tylko chwilę. Wystarczy zredagować treść, określić budżet, wybrać kategorię i powiązać z konkretnymi słowami kluczowymi.
Reklama będzie wyświetlać się tylko dla osób szukających w Google lub w Mapach Google konkretnych produktów czy usług. Wyróżnia się charakterystycznym niebieskim dymkiem, często dodanym adresem, oraz numerem telefonu. Przypominając, że płacimy tylko za kliknięcia.
Aby zapoznać się z usługą, zachęcam do zapoznania się z poniższym materiałem:
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: