Dzięki codziennym kontaktom z naszymi Klientami, wiemy, że skuteczność pozycjonowania nie ogranicza się dla Państwa do zwiększania obrotów handlowych. Oto jakie jeszcze korzyści wymieniają nasi Klienci.
Dzięki optymalizowaniu podstrony związanej z rekrutacją (coraz więcej firm dołącza zakładkę „Kariera” lub „Praca” do swojej strony internetowej) znalezienie odpowiedniego kandydata na wolne stanowisko staje się prostsze. Doświadczeni kandydaci nie ograniczają się tylko do portali rekrutacyjnych, ale aktywnie poszukują firm w swoim mieście i regionie, które odpowiadają ich profilowi zawodowemu. Włączając w proces pozycjonowania stron zakładkę „Praca”, firmy nie płacą za drogie ogłoszenia i znajdują nieprzypadkowych kandydatów na ważne stanowiska w firmie.
Pozycjonowanie może objąć również promowanie pozytywnych treści prasowych, które ukazują się w Internecie. Dzięki temu „pozytywny szum” wokół nazwy firmy będzie widoczny dla klientów i dziennikarzy. Ponieważ wiemy, że niemal 100 proc. dziennikarzy aktywnie korzysta z inspiracji za pomocą wyszukiwarki Google, pomagamy im w ten sposób odnajdywać informacje, które stawiają firmę w dobrym świetle.
Jak dowodzą badania firmy iProspect, firma, która znalazła się w pierwszej dziesiątce wyszukiwań postrzegana jest przez Internautów jako lider w branży.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: