Szczególnie jeśli strategia kampanii linków sponsorowanych skoncentrowana jest na wyrażeniach kluczowych, indywidualna organizacja konta to pole do popisu: wraz ze specjalistą AdWords można skomponować najbardziej trafną reklamę.
Aby umiejętnie skonstruować jakikolwiek przekaz, należy być pewnym kilku rzeczy: co chcemy powiedzieć? Komu? Co chcemy osiągnąć? Podporządkowując strategię tak przemyślanym celom, trafimy z właściwym komunikatem do właściwej grupy odbiorców. Kampanię można organizować według jednego z nadrzędnych kryteriów: branży, struktury serwisu www, marki, docelowego miejsca, języka, kanału dystrybucji (tylko w sieci czy także tradycyjnie), budżetu.
Jeżeli kampania obejmuje grupę reklam, trzeba zadbać o ich spójność. Najlepszym sposobem jest dobór najtrafniejszych słów kluczowych oraz ich zgrupowanie i dopasowanie do konkretnej kampanii. Poniżej przykład efektywnego przyporządkowania wyrażeń do reklam:
Żywność dietetycznaEkologiczna żywność z naturalnych uprawDla zdrowia i urody: wiosenne smakołyki
Słowa kluczowe:
|
Słowa kluczowe:
|
Słowa kluczowe:
|
Ułatwieniem w zarządzaniu kontem jest nazwanie kampanii i grup reklam w opisowy sposób.
Najbardziej „poręczną” opcją organizowania konta AdWords jest możliwość modyfikacji ustawień – jeśli w toku kampanii okaże się, że inne wyrażenia bądź nakierowanie reklam byłoby korzystniejsze, bo – na przykład – reklamodawca zmienił lub poszerzył ofertę. Stała troska specjalisty AdWords o kondycję linków powoduje, że reklama zawsze będzie adekwatna do tego, co chcemy przekazać.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: