Ikona 01:25 min Ikona Sunrise System 19.05.2008

Konto według własnego uznania? W kampanii Google AdWords to proste

Szczególnie jeśli strategia kampanii linków sponsorowanych skoncentrowana jest na wyrażeniach kluczowych, indywidualna organizacja konta to pole do popisu: wraz ze specjalistą AdWords można skomponować najbardziej trafną reklamę.

 

Przygotowanie reklamy

 

Aby umiejętnie skonstruować jakikolwiek przekaz, należy być pewnym kilku rzeczy: co chcemy powiedzieć? Komu? Co chcemy osiągnąć? Podporządkowując strategię tak przemyślanym celom, trafimy z właściwym komunikatem do właściwej grupy odbiorców. Kampanię można organizować według jednego z nadrzędnych kryteriów: branży, struktury serwisu www, marki, docelowego miejsca, języka, kanału dystrybucji (tylko w sieci czy także tradycyjnie), budżetu.

Jeżeli kampania obejmuje grupę reklam, trzeba zadbać o ich spójność. Najlepszym sposobem jest dobór najtrafniejszych słów kluczowych oraz ich zgrupowanie i dopasowanie do konkretnej kampanii. Poniżej przykład efektywnego przyporządkowania wyrażeń do reklam:

Żywność dietetycznaEkologiczna żywność z naturalnych uprawDla zdrowia i urody: wiosenne smakołyki

Słowa kluczowe:

  • jedzenie dietetyczne
  • dieta
  • odchudzanie bez wyrzeczeń
Słowa kluczowe:

  • żywność niemodyfikowana
  • farma ekologiczna
  • jedzenie bez konserwantów
Słowa kluczowe:

  • pyszne sałatki
  • zdrowe jedzenie
  • potrawy z nowalijek

Ułatwieniem w zarządzaniu kontem jest nazwanie kampanii i grup reklam w opisowy sposób.

Najbardziej „poręczną” opcją organizowania konta AdWords jest możliwość modyfikacji ustawień – jeśli w toku kampanii okaże się, że inne wyrażenia bądź nakierowanie reklam byłoby korzystniejsze, bo – na przykład – reklamodawca zmienił lub poszerzył ofertę. Stała troska specjalisty AdWords o kondycję linków powoduje, że reklama zawsze będzie adekwatna do tego, co chcemy przekazać.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 02:10 min 27.05.2008   Nie da się nie zauważyć – kampanie AdWords to naprawdę dobry sposób na zwiększenie ruchu na stronie. Należy jednak robić to z głową, by nie wyrzucić pieniędzy w błoto. Reklamy graficzne, animowane, wideo, lokalne, a może na telefon komórkowy? Który format wybrać i czym się kierować przy podjęciu decyzji? I właśnie o tym, jakie możliwości daje nam AdWords, będzie nasz artykuł. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 02:00 min 02.06.2008 Prowadzisz własny biznes? Inwestujesz w kampanie reklamowe w sieci? Swoje działania opierasz na AdWords i zauważyłeś, że założony budżet nagle przestał wystarczać? Musisz mieć świadomość, że konkurencja nie śpi. Niektórzy sięgają po wątpliwe etycznie praktyki, by zyskać przewagę nad konkurentem. Być może Ty też padłeś ofiarą internetowego sabotażu „złodzieja klików”! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 01:40 min 12.05.2008 W każdej kampanii kluczową rolę odgrywa monitorowanie jej przebiegu oraz analizowanie efektów. Pozwoli to ocenić skuteczność prowadzonych działań oraz wprowadzić ewentualne zmiany. AdWords daje w tym zakresie wiele możliwości raportowania – statystyki skuteczności słowa kluczowego, adresu URL, typu reklamy, kampanii, zasięgu, częstotliwości i znacznie więcej! Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.6 / 5. Vote count: 24

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700