Zaletą kampanii linków sponsorowanych Google AdWords jest między innymi możliwość analizy konta. Dają ją raporty, czyli zbiór statystyk, które pozwalają zweryfikować trafność słów kluczowych, atrakcyjność tekstów reklamowych i skuteczność całej kampanii. Co ważne, raporty pozwalają ocenić, jak trendy popularności w wyszukiwarkach kształtują się w okresach tygodniowych, miesięcznych, rocznych. Marketingowa przydatność raportów to ich kluczowa zaleta: wykresy wskazujące skoki i spadki ruchu głównych parametrów konta, generowane według indywidualnie dobranych kolumn i filtrów, to czytelnie przedstawione dane, które wskażą słabe i mocne strony witryny internetowej i oferty, którą ona promują.
Raport na temat swojego konta AdWords można pobierać on-line bądź otrzymywać drogą mailową. Można wybrać spośród dziewięciu typów raportów. Statystyki mogą być zatem porządkowane według:
Od niedawna raporty mogą wskazywać także parametry:
Parametry te dają możliwość realistycznej oceny wydajności kampanii. Optymalnej konfiguracji raportowania dokonują specjaliści kampanii Google Ads. Biorą oni pod uwagę Państwa potrzeby informacyjne – raport to twarde liczby, które najlepiej powiedzą Ci, kto i kiedy klikał na Twój link.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: