Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 02:20 min Ikona Sunrise System 26.02.2009

Kilka odpowiedzi w kwestii linków – cz. 1

Na to specjalista jest ekspertem, żeby wyjaśniał laikom – spieszymy więc z odpowiedzią na kilka kwestii, które nurtują wszystkich początkujących reklamodawców AdWords i wielu weteranów kampanii linków, którzy reklamują się w ten sposób od lat.

 

Najczęstsze zapytania

 

– czy konkurencja mnie nie wyklika w 5 min.? – czy internauci lubią linki? – jaka jest różnica między linkami a pozycjonowaniem? – dlaczego prowadzenie kampanii lepiej zlecić firmie zewnętrznej, niż próbować samodzielnie? – czy wybrany Pakiet starczy mi na miesiąc kampanii? – ile zapłacę za jedno kliknięcie? – ile będę mieć kliknięć? – czy link wyświetli się tylko na wybraną frazę czy również na frazy rozbudowane? – jaką mam gwarancję skuteczności wybranej strategii? – co obejmuje opłata za prowadzenie kampanii? – dlaczego kwota za kliknięcie nie jest stała? – czy opłata aktywacyjna za otwarcie konta jest jednorazowa? Dlaczego musi Klient ją uiścić? – czym się różnią Pakiety?

 

Popularność

 

Zacznijmy od kwestii ogólnych: popularności kampanii linków i zasadności zlecania jej specjalistycznej firmie.

Należy zaznaczyć przede wszystkim, że linki sponsorowane Google AdWords są niezwykle popularne wśród internautów – świadczą o tym tysiące wyświetleń i kliknięć w reklamy naszych klientów. Natężenie informacji, jakie użytkownik znajdzie wśród naturalnych wyników powoduje, że dla wygody często korzysta on z wyeksponowanych wyników sponsorowanych. Internauta wie, że to jest reklama, spodziewa sie więc, ze znajdzie tam reklamowany – poszukiwany – produkt czy usługę. Traktuje więc linki jako pomocną informację. Klika, wchodzi na stronę i kupuje.

Łatwo zauwazyć różnicę między kampanią a pozycjonowaniem w wynikach organicznych – to inne miejsce i inny sposób eksponowania swojej strony, inne tempo oraz system opłat, planowania budżetu.

Obie formy reklamy w wyszukiwarkach łączy jedno: trafianie do dokładnie sprofilowanej grupy odbiorców, płatność za efekty (kliknięcia czy obecność wśród top dziesiątki) i wykorzystanie do celów promocyjnych medium o kluczowym dziś znaczeniu marketingowym!

Dlaczego zlecać kampanię fachowcom? Odpowiedź tkwi w pytaniu: bo fachowiec zrobi to lepiej, sprawniej, w oparciu o wiedzę branżową, przy wykorzystaniu specjalistycznych narzędzi. Samodzielne prowadzenie kampanii Google AdWords przez laika może okazać się kosztownym, nieskutecznym eksperymentem marketingowo – wizerunkowym.

Ponadto amator nie posiada certyfikatu Google AdWords Professional – certyfikatu poświadczajacego znajomość wskazań, zasad, meto działania Google. A to wiedza nieoceniona – i niezbędna.

Ciąg dalszy nastąpi…

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Ile warte są domeny i czy mają wpływ na pozycjonowanie Ikona 02:15 min 25.05.2009 Duże i małe firmy biorą udział w wyścigu online - wyścigu po dobrą nazwę domeny. Obecnie odsprzedawanie domen z ogromnym (czasem wręcz gigantycznym) zyskiem cieszy się jeszcze sporą popularnością. Eksperci przewidują jednak, że ten rynek może wkrótce przechodzić kryzys - między innymi z powodu zmian w algorytmach wyszukiwarki i sposobu w jaki funkcjonują. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Jak pisać linki sponsorowane Ikona 01:55 min 30.11.2009 Tworzenie treści linków sponsorowanych wbrew pozorom wcale nie jest takie proste. No bo w jaki sposób w kilkudziesięciu znakach zawrzeć całą historię firmy, przedstawić ofertę produktów i usług bądź inne aspekty, którymi chcemy się wyróżnić? Postaramy się w kilku prostych krokach pokazać, jak powinno się pisać dobre linki sponsorowane, które staną się reklamą naszej strony. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Linki sponsorowane Ikona 02:40 min 28.04.2008 Niestety, wśród wielu internautów wciąż krąży przekonanie, że w sieci panuje pełna swoboda działań. Pojawia się kopiowanie tekstów, bezprawne wykorzystanie cudzych grafik... Często mamy też do czynienia z wykorzystywaniem naszego znaku towarowego przez inne firmy. Są to praktyki wysoce nieetyczne, a także niezgodne z prawem, dlatego w przypadku ich wykrycia należy jak najszybciej podjąć odpowiednie kroki. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700