Ikona 02:20 min Ikona Sunrise System 26.02.2009

Kilka odpowiedzi w kwestii linków – cz. 1

Na to specjalista jest ekspertem, żeby wyjaśniał laikom – spieszymy więc z odpowiedzią na kilka kwestii, które nurtują wszystkich początkujących reklamodawców AdWords i wielu weteranów kampanii linków, którzy reklamują się w ten sposób od lat.

 

Najczęstsze zapytania

 

– czy konkurencja mnie nie wyklika w 5 min.? – czy internauci lubią linki? – jaka jest różnica między linkami a pozycjonowaniem? – dlaczego prowadzenie kampanii lepiej zlecić firmie zewnętrznej, niż próbować samodzielnie? – czy wybrany Pakiet starczy mi na miesiąc kampanii? – ile zapłacę za jedno kliknięcie? – ile będę mieć kliknięć? – czy link wyświetli się tylko na wybraną frazę czy również na frazy rozbudowane? – jaką mam gwarancję skuteczności wybranej strategii? – co obejmuje opłata za prowadzenie kampanii? – dlaczego kwota za kliknięcie nie jest stała? – czy opłata aktywacyjna za otwarcie konta jest jednorazowa? Dlaczego musi Klient ją uiścić? – czym się różnią Pakiety?

 

Popularność

 

Zacznijmy od kwestii ogólnych: popularności kampanii linków i zasadności zlecania jej specjalistycznej firmie.

Należy zaznaczyć przede wszystkim, że linki sponsorowane Google AdWords są niezwykle popularne wśród internautów – świadczą o tym tysiące wyświetleń i kliknięć w reklamy naszych klientów. Natężenie informacji, jakie użytkownik znajdzie wśród naturalnych wyników powoduje, że dla wygody często korzysta on z wyeksponowanych wyników sponsorowanych. Internauta wie, że to jest reklama, spodziewa sie więc, ze znajdzie tam reklamowany – poszukiwany – produkt czy usługę. Traktuje więc linki jako pomocną informację. Klika, wchodzi na stronę i kupuje.

Łatwo zauwazyć różnicę między kampanią a pozycjonowaniem w wynikach organicznych – to inne miejsce i inny sposób eksponowania swojej strony, inne tempo oraz system opłat, planowania budżetu.

Obie formy reklamy w wyszukiwarkach łączy jedno: trafianie do dokładnie sprofilowanej grupy odbiorców, płatność za efekty (kliknięcia czy obecność wśród top dziesiątki) i wykorzystanie do celów promocyjnych medium o kluczowym dziś znaczeniu marketingowym!

Dlaczego zlecać kampanię fachowcom? Odpowiedź tkwi w pytaniu: bo fachowiec zrobi to lepiej, sprawniej, w oparciu o wiedzę branżową, przy wykorzystaniu specjalistycznych narzędzi. Samodzielne prowadzenie kampanii Google AdWords przez laika może okazać się kosztownym, nieskutecznym eksperymentem marketingowo – wizerunkowym.

Ponadto amator nie posiada certyfikatu Google AdWords Professional – certyfikatu poświadczajacego znajomość wskazań, zasad, meto działania Google. A to wiedza nieoceniona – i niezbędna.

Ciąg dalszy nastąpi…

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Ile warte są domeny i czy mają wpływ na pozycjonowanie Ikona 02:15 min 25.05.2009 Duże i małe firmy biorą udział w wyścigu online - wyścigu po dobrą nazwę domeny. Obecnie odsprzedawanie domen z ogromnym (czasem wręcz gigantycznym) zyskiem cieszy się jeszcze sporą popularnością. Eksperci przewidują jednak, że ten rynek może wkrótce przechodzić kryzys - między innymi z powodu zmian w algorytmach wyszukiwarki i sposobu w jaki funkcjonują. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak pisać linki sponsorowane Ikona 01:55 min 30.11.2009 Tworzenie treści linków sponsorowanych wbrew pozorom wcale nie jest takie proste. No bo w jaki sposób w kilkudziesięciu znakach zawrzeć całą historię firmy, przedstawić ofertę produktów i usług bądź inne aspekty, którymi chcemy się wyróżnić? Postaramy się w kilku prostych krokach pokazać, jak powinno się pisać dobre linki sponsorowane, które staną się reklamą naszej strony. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 02:40 min 28.04.2008 Niestety, wśród wielu internautów wciąż krąży przekonanie, że w sieci panuje pełna swoboda działań. Pojawia się kopiowanie tekstów, bezprawne wykorzystanie cudzych grafik... Często mamy też do czynienia z wykorzystywaniem naszego znaku towarowego przez inne firmy. Są to praktyki wysoce nieetyczne, a także niezgodne z prawem, dlatego w przypadku ich wykrycia należy jak najszybciej podjąć odpowiednie kroki. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.6 / 5. Vote count: 23

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700