W przeciągu dwóch dekad Jet Line zdobył ogromne doświadczenie, realizując liczne kampanie outdoorowe dla największych polskich reklamodawców. Dogłębna znajomość branży pozwala firmie od 1994 roku kreatywnie podchodzić do kolejnych zleceń, zapewniając jednocześnie profesjonalną obsługę na każdym etapie ich realizacji.
Rozbudowane portfolio Jet Line obejmuje między innymi reklamy wielkoformatowe, atrakcyjne mobilne rozwiązania Airboard, samochody MobiJet, a także niezwykle popularną i efektywną reklamę rowerową JetBike. Jet Line jest także właścicielem Motorway 12×4 m – ogólnopolskiej sieci tablic o największym formacie klasycznego outdooru, adresowanych do kierowców i pasażerów samochodów podróżujących między głównymi miastami w Polsce i po najważniejszych traktach komunikacyjnych w miastach.
Ogólnopolski zasięg działalności wymaga od Jet Line niezwykle szeroko zakrojonej kampanii promującej własną ofertę. W tym kontekście obecność w Internecie stała się dla firmy warunkiem koniecznym dla dalszego rozwoju i pozyskiwania jeszcze większej liczby Klientów. Od 2012 roku działania online koordynuje Sunrise System w ramach kompleksowych Pakietów SEM Menedżer oraz Concierge.
Charakterystyczną cechą wybranego przez Jet Line rozwiązania jest możliwość osiągnięcia efektu tzw. „synergii”, czyli pomnożenia rezultatów działań prowadzonych równolegle. W przypadku promocji w wyszukiwarkach internetowych było to pozycjonowanie strony internetowej w naturalnych oraz sponsorowanych wynikach wyszukiwania.
Już 2 pierwsze miesiące pracy pozwoliły osiągnąć wymierne efekty w postaci znacznego wzrostu liczby odwiedzin na witrynie.
W pierwszym miesiącu, kiedy zmiany optymalizacyjne były dopiero systematycznie wdrażane, udało się osiągnąć poziom 746 odwiedzin. Z kolei maj 2012 roku obrazuje pierwsze pełne efekty prowadzonej kampanii, kiedy to odnotowano aż 1743 wizyty na stronie Jet Line. Jest to wzrost o ponad 130% w przeciągu zaledwie jednego miesiąca!
W ramach pracy nad poprawieniem pozycji strony www.jetline.pl dla wybranych wyrażeń kluczowych, przeprowadzono szereg prac optymalizacyjnych mających na celu dostosowanie jej do wymagań wyszukiwarki Google, a także oczekiwań użytkowników. Poprawiona została m.in. sekcja head, linki wewnętrzne, usunięto pojawiające się błędy, a także wdrożono treści nasycone wybranymi frazami kluczowymi.
Wszystkie te działania miały na celu wprowadzenie witryny Klienta na pierwszą stronę wyników wyszukiwania, co udało się zrealizować dla wszystkich fraz już w drugim miesiącu współpracy. Równolegle prowadzona kampania linków sponsorowanych AdWords generowała dodatkowy, wartościowy ruch na stronie, przekładający się na jeszcze większe zainteresowanie ofertą reklamy outdoorowej firmy Jet Line.
W 2013 roku niezwykłym sukcesem zakończyła się akcja promocyjna rowerów reklamowych JetBike. Jest to nośnik sezonowy, dedykowany przede wszystkim akcjom w okresie maj – październik, dlatego też ważne jest wzmocnienie działań sprzedażowych w określonym momencie roku. Między innymi dzięki większej aktywności online, szybciej osiągnięto założony poziom sprzedaży. Był to efekt trafnie dobranych wyrażeń oraz kampanii linków sponsorowanych, prowadzonej przez doświadczonego, certyfikowanego specjalistę Google AdWords.
Na przestrzeni kolejnych miesięcy warunki współpracy Sunrise System z Jet Line nieustannie się zmieniały w odpowiedzi na ewoluujący rynek oraz potrzeby promocyjne firmy. Zmieniający się zestaw fraz kluczowych, konieczność ciągłej optymalizacji kampanii AdWords pod kątem aktualnych wymagań wymagały stałej kontroli i korekty prowadzonych działań, przy czym efekt zawsze był ten sam: wysokie pozycje i zawsze wysokie zainteresowanie stroną internetową firmy Jet Line.
Nie po raz pierwszy potwierdza się, że silna obecność firmy w Internecie przekłada się na zyski nie tylko wizerunkowe, ale także wymierne w postaci zwiększonej liczby Klientów. Efekt ten jest szczególnie widoczny w ramach działań zakrojonych na szeroką skalę, wykorzystujących połączone siły kilku form promocji czyli takich, jakie przewiduje Pakiet SEM Concierge.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: