Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:10 min Ikona Sunrise System 17.01.2011

Jakość wyników trzeba poprawiać

Według ankiety przeprowadzonej na początku stycznia przez Rassmusen Reports – amerykańską firmę badającą opinię publiczną, 89% amerykańskich internautów uważa, że wyszukiwarki dobrze sobie radzą poszukując dla nich informacji. To dobra informacja dla osób, korzystających z pozycjonowania!

 

Efektywność wyszukiwarek

 

Jedno z zdanych pytań brzmiało: „W kwestii znajdywania informacji, które są ci potrzebne, jak oceniasz dzisiejsze wyszukiwarki internetowe, takie jak Google, Yahoo i Bing … doskonale, dobrze, nieźle, słabo?”
W sumie 47% respondentów uznało, ze wyszukiwarki radzą sobie doskonale, 42% oceniło je jako dobre, a 10% jako niezłe, 1% badanych nie było pewnych.

Niestety, ankieta nie zawierała pytanie precyzującego, z jakiej wyszukiwarki badany korzysta. Pojawiło się natomiast pytanie, czy korzysta przez cały czas z tej samej, i tutaj dla 78% odpowiedź była twierdząca, a tylko dla 19% nie.

Z drugiej jednak strony nie jest tak różowo, jak mogłoby się wydawać, padło bowiem pytanie również o jakość wyników wyszukiwania, i tutaj dla zarządzających wyszukiwarkami i właścicieli stron pojawiających się w wynikach pojawia się pole do popisu, jeśli chodzi o poprawę tej jakości.

 

Jakość wyników

 

Dla 70% badanych największym problemem jest fakt, że ich zapytanie generuje odpowiedzi nie mające związku z pytaniem, podczas gdy tylko 13% nie mogło znaleźć tego, czego chciało.

Co się tyczy lidera rynku, Google, według ankiety przeprowadzonej ostatnio przez serwis Lifehacker aż 77% internatów z 10 000 badanych osób, stwierdziło, że Google jest podatna na spam, i że jakość jej wyników uległa pogorszeniu.

Jak widać, początek roku nie okazał się zbyt łaskawy dla wyszukiwarek, ale być może zmusi je to do jeszcze bardziej wytężonej pracy nad poprawą jakości wyników, a tym samym rok 2011 okaże się dobry dla nas, internautów.

Jednocześnie pozycjonowanie musi cały czas ewoluować i dostosowywać się do wymagań algorytmów wyszukiwarki – oraz internautów!

Źródło: SearchEngineLand
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 03:20 min 30.08.2011 Inbound Marketing to termin wprowadzony przez Brian'a Halling'a i Dharmesh'a Shah'a dla określenia zespołu działań skupionych wokół Internetu, mających na celu przyciągnięcie potencjalnych klientów w sposób nienachalny, nienarzucający się, skuteczny i zarazem zaskakująco tani. Inbound Marketing do niedawna postrzegany był jako przyszłość reklamy, obecnie jest to już raczej teraźniejszość. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 04:05 min 17.01.2012 We wrześniu i październiku ubiegłego roku przeprowadzono badanie, które niezbicie pokazało, że tzw. Rich Media (RM) są bardziej skuteczne niż formaty tradycyjne, zwłaszcza, gdy reklamowana marka zostanie właściwie wyeksponowana, odbiorca podczas całej interakcji będzie miał do niej stały dostęp i podejmie się akcji związanej z zauważoną reklamą, co jest zresztą jednym z jej założeń. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 02:35 min 03.01.2011 Konkretny feedback to podstawa. Google Analytics - darmowe narzędzie statystyczne - pozwala ocenić, która kampania przynosi zysk, a która generuje jedynie koszty. W tym przypadku minimum pracy przekłada się na maksymalną liczbę danych, także tych najważniejszych - jak klient u nas kupuje? Wszystko w skali jeden do jeden. Zwrot z inwestycji będzie zatem całkowicie mierzalny. A przecież o to właśnie chodzi w kampaniach reklamowych. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700