Ikona 01:45 min Ikona Sunrise System 08.10.2009

Jak zrobić biznes za pomocą Google, czyli gdzie soczewka, a gdzie okular (c.d.)

„Google nie bierze wolnego, jedynie się ulepsza…” zatem:

8. Przed przystąpieniem do prowadzenia kampanii AdWords, sprawdźcie jak na tle konkurencji wygląda Wasz sklep. Czy Wasza oferta jest dość rozległa? Czy ceny nie są zbyt wygórowane? Czy czasem inni nie mają ciekawszej oferty? Linki sponsorowane tworzą dobry grunt pod interesy, a nie „wymuszają” robienie biznesu – warto o tym pamiętać.

9. Zróbcie porządek na stronie, pogrupujcie produkty możliwie przejrzyście , udostępnijcie klarowny panel nawigacji na stronie, i niech będzie on widoczny, niech bije po oczach. Klient na stronie jest zaledwie kilka sekund – niech szybko zrozumie, gdzie i jak ma odnaleźć poszukiwane produkty.

10. Niech strona zaprasza, a nie zniechęca do zakupów. Jeśli strona spowita jest w ciemne barwy, a dzięki niej chcecie sprzedać np. soczewki, to klient może powiedzieć: „czarno to widzę”. I z biznesu nici. Nie psujcie kontaktu na samym początku, po wstępnym zainteresowaniu internauty.

11. Poszerzajcie ofertę, ułatwiajcie klientowi kontakt z Wami. Jeśli klient może liczyć na szybką obsługę: dziś zamówi, jutro dostanie – to postarajcie się o taki tryb kontaktu. W sieci nie ma czasu na opóźnienia, wszystko dzieje się w tempie Google (ekspresowym).

12. Przygotowaliście ofertę specjalną, to pokażcie to w treści linku – nic tak nie zaciekawia jak promocja czy gratisy. Nie chowajcie swoich pomysłów zwiększających sprzedaż. Wyraz: gratis czy promocja jeszcze długo będzie przyprawiał o szybsze bicie serca klientów.

13. Rozszerzajcie grono odbiorców Waszych reklam. Google proponuje zamieszczanie linków sponsorowanych na setkach stron z treścią. Jeśli np. strona fanów motoryzacji przyciąga codziennie setki, tysiące koneserów czterech kółek, to czy nie warto im podesłać swoich reklam: warsztatu samochodowego, nowej oferty opon na zimę czy komisu z samochodami?

Na to pytanie niech każdy odpowie sobie sam.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:20 min 29.10.2009 Internet stał się dla nas miejscem, w którym szukamy przynależności. Dostęp do serwisów społecznościowych czy specjalistycznych portali tematycznych sprawił, że każdy z nas może łatwo znaleźć grupę, do której chce należeć. Nie chcąc zostawać w tyle Google przygotowało nowe narzędzie (Social Search), z pomocą którego szybko znajdziesz w sieci wpisy i wypowiedzi swoich znajomych. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:15 min 05.11.2009 Jak się okazuje rok 2009 był bardzo istotny dla marketingu w wyszukiwarkach internetowych. A także bardzo łaskawy dla tej branży. O ile w innych mediach, takich jak telewizja, radio czy prasa, mieliśmy do czynienia z cięciami budżetowymi na reklamę, to promocja w Internecie ma się całkiem dobrze, a co więcej - ciągle przyspiesza. Zachęcamy do sprawdzenia krótkiego podsumowania. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:10 min 02.10.2009 Bardzo lubimy narzędzia, które w znacznym stopniu ułatwiają nam życie, a także pomagają w komunikacji. Dlatego przedstawiamy dwa narzędzia Google, z pomocą których całkowicie za darmo i to od ręki można przetłumaczyć dowolny tekst na jeden z 51 języków. Mowa o Google Translate oraz narzędziu do tłumaczenia stron. Zatem zachęcamy do darmowego testowania! Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 22

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700