Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 5:00 min Ikona Sunrise System 02.08.2024

AI. Jednych cieszy, innych przeraża.

Ci najsprytniejsi po prostu dobrze wykorzystują wszystkie jego możliwości. Generator treści, Specjalista SEO, a może kreator stron AI?

Sprawdź, czego warto użyć w swoim biznesie!

Jak AI wykorzystują specjaliści?

Nawet jeśli dopiero rozkręcasz swój biznes, domyślam się, że mierzysz wysoko. Chcesz by był rozpoznawalny, rentowny, najlepszy. Aby taki właśnie się stał, ucz się od wyjadaczy marketingu. Oni już od dawna korzystają z AI. W jaki sposób?

Hubspot przeprowadził badania. Zgodnie z nimi, 64% specjalistów ds. marketingu przyznało, że w swojej pracy korzystają z narzędzi AI (w jakiejś formie). 21% ma je zintegrowane ze swoimi codziennymi przepływami pracy.

AI jest wykorzystywana na 3 różne sposoby:

  • Do analizy lub raportowania danych (40%);
  • Do badań, takich jak badanie rynku lub streszczanie artykułów (39%);
  • Tworzenia treści (38%).

Jakie stąd wniosek? AI świetnie się sprawdza w powtarzalnych, niezbyt wymagających zadaniach. Jednak potrafi też zastąpić człowieka w bardziej kreatywnych obszarach. Również tych niezbędnych w skutecznym marketingu.

Zobacz, jak może ułatwić pracę Tobie.

Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w swoim marketingu?

AI przekształca proces marketingowy w firmach każdej wielkości. Jednak jej wpływ jest szczególnie duży w przypadku małych lub wręcz jednoosobowych biznesów.

Pomysły na treść

Może chodzić o opis produktu, newsletter, wpis blogowy lub post w mediach społecznościowych. Wiem, jakie wyzwanie stanowi opracowanie, edycja i dostarczenie treści we właściwym czasie i odpowiedniej jakości.

Na szczęście dostępne są już różne narzędzia oparte na sztucznej inteligencji (np. Jasper.ai lub Copy.ai). Generują wysokiej jakości content w sposób szybki i wydajny. W ciągu kilku minut otrzymujesz tekst gotowy do publikacji. Bez zatrudniania zewnętrznego copywritera czy tworzenia nowego stanowiska w firmie.

Genialne, prawda?

A teraz zdradzę Ci sekret: wybierając kreator stron od WebWave do stworzenia swojej witryny, otrzymujesz AI Writer w pakiecie. Musisz to wypróbować!

SEO (optymalizacja pod kątem wyszukiwarek)

Jeśli czytasz artykuł o marketingu, to pewnie pojęcie SEO też nie jest Ci zupełnie obce. W skrócie chodzi o to, żeby Twoja strona pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwania.

AI może Ci w tym pomóc.

Dzięki narzędziom do optymalizacji treści, takich jak Neuron Writer lub SurferSEO. Śledzą one również wydajność powstałych tekstów i podpowiadają, co zrobić, by ją ulepszyć.

Ciekawym (i skutecznym!) rozwiązaniem jest narzędzie do optymalizacji wyszukiwania głosowego. Wyobraź sobie, że kierowca mówi do telefonu: “znajdź dobrą pizzerię w pobliżu”, a AI podpowiada adres Twojego biznesu.

To lepsze, tańsze i mniej angażujące, a może przynieść więcej dobrego niż tradycyjna reklama.

Własna strona internetowa

Chcesz stworzyć własną, profesjonalną stronę internetową. Umieścić w niej galerię z udanymi projektami czy realizacjami. Szukać klientów w obszarach, które do tej pory były dla Ciebie niedostępne.

Ale… brakuje Ci pieniędzy na specjalistę, nie masz czasu uczyć się programowania lub nie wiesz, jak się do tego zabrać. I tutaj cały na biało pojawia się on, Twój wybawca. Kreator stron AI od WebWave.

Wystarczy, że w kilku słowach opiszesz mu charakter swojej działalności. Wybierzesz styl strony. Klikniesz “Generuj”.

Po trzech minutach zobaczysz gotową stronę. Nadal możesz zmienić elementy, które Ci nie pasują – wstawić własny opis firmy i zdjęcia. Ale przyznaj: gros pracy zostało już wykonane za Ciebie. Całość przedstawia się profesjonalnie i zachwycająco.

Pozostaje Ci teraz skupić się na treściach i innych formach reklamy.

AI w marketingu. Podsumowanie

Sztuczna inteligencja pomaga w prowadzeniu biznesu na różne sposoby. Daje Ci gotowe pomysły na treść, a nawet wygeneruje całkiem przyzwoite artykuły, posty i opisy. Pozwoli wysoko wypozycjonować stronę w wynikach wyszukiwania. Ba! Ona stworzy witrynę za Ciebie.

Zrzuć na nią zadania, którymi nie chcesz się zajmować. Ty zabierz się za te, które sprawiają Ci największą przyjemność. Ciesz się większą swobodą i lepszym marketingiem!

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Reklama online w liczbach – statystyki i standardy 2025 Ikona 5:00 min 17.02.2025 Przyszłość reklam online jest optymistyczna – prognozuje się, że światowe wydatki na nią wzrosną o 5,9%. W Polsce za to koszty te zwiększą się o 6,7%. Wartość rynku reklamy w Polsce natomiast ocenia się na 2,933 mld dolarów. Przyjrzyjmy się zatem najnowszym statystykom. Jakie są główne wymagania względem reklamy display? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Vertical Wideo jako narzędzie marketingowe – zastosowanie, zalety i przydatne informacje Ikona 5:00 min 25.02.2025 Bycie obecnym na Social Mediach to podstawa budowania wizerunku marki w Internecie. Vertical Video Marketing jest strategią, która sprowadza się do tworzenia i publikowania materiałów wideo zoptymalizowanych do oglądania w pionowej orientacji. Taka forma jest dostosowana do urządzeń mobilnych np. smartfonów. Szczególnie że, jak pokazują badania, ich popularność rośnie i wynosi już ponad 53 mln użytkowników w Polsce. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.40 / 5. Vote count: 18 głosów

Brak ocen

Identyfikacja wizualna Ikona 5:00 min 16.04.2024 Chcesz, aby Twoja marka była rozpoznawalna i cieszyła się powodzeniem? Zadbaj o jej identyfikację wizualną. Dzięki niej stworzysz w wyobraźni swoich odbiorców dokładnie taki obraz Twojej marki, na jakim Ci zależy. A wszystko to za pomocą kilku prostych elementów! Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700