Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 00:00 min Ikona Sunrise System 14.03.2016

Pamiętaj, że walka z hejterem nigdy nie jest równa – zwykle ma nad tobą przewagę. Wie o tobie więcej i nie cofnie się przed niczym, by każdą słabość wykorzystać przeciwko tobie. I to nawet wtedy, gdy pozornie jest to niemożliwe, bo hejter potrafi też obrócić przeciwko tobie twój własny sukces. I nagle zwycięstwo okazuje się klęską, szczęście zmienia się w rozpacz, a najlepsze wakacje w twoim życiu stają się zmarnowanym czasem w taniej spelunie i nad brudną wodą. Dlatego z hejterem nie wchodzi się w polemikę, bo im więcej słów, tłumaczeń i pytań, tym większa uciecha twojego przeciwnika. Krótko, zwięźle i błyskotliwie – tylko tak można zawstydzić hejtera.

Zripostuj hejtera

 

Przykład można brać z tych, którzy sami codziennie wystawiają się na ataki, a więc z osób publicznych, firm albo instytucji. Nie brakuje wśród nich mistrzów ciętej riposty, przy których najwięksi nawet krzykacze milkną i wyłączają komputer. Jak ripostować? Eksponując swoją siłę, szukając słabości u przeciwnika, a może po prostu go wyśmiewając?

Hejt Stop i inne kampanie

 

Jednak cięta riposta i samodzielna krucjata przeciw hejterom to walka z wiatrakami, a jak wiadomo w grupie łatwiej i skuteczniej. Nie dziwią więc inicjatywy, takie jak HEJTstop, która umożliwia zgłoszenie hejtu, gdy wyraźnie przekroczone zostały granice dobrego smaku. W kampanii udział wziął między innymi Jarosław Kuźniar, narażony na wyjątkowo częste ataki internetowych napastników. Jego spot został nazwany „Ryj Kuźniara”, a zawarto w nim część negatywnych komentarzy rzuconych pod kątem dziennikarza, który… zmienia pod ich kątem charakteryzację twarzy. Warte zobaczenia:

 

Inną inicjatywą podjętą w walce z hejterami jest #StopMowieNienawisci, gdzie każdy z nas może powiedzieć „stop!” brutalności w sieci. Bardzo ciekawą inicjatywą jest też Przytul Hejtera, która sugeruje nam między innymi całkowite zignorowanie oponenta i przede wszystkim zachowanie spokoju, bo to on zwykle ratuje nas w chwilach pełnych negatywnych emocji.

Skuteczna walka? To możliwe!

 

Nie musimy oczywiście angażować się w wymianę zdań i nie musimy też akceptować tego, że ktoś nas obraża. Według Fundacji Stop Hejterom jest kilka innych sposobów:

– zgłoszenie obraźliwego wpisu administratorowi strony, który zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną jest zobowiązany do usunięcia lub modyfikacji takiego komentarza,

– zgłoszenie się do administratora strony lub sądu o udostępnienie IP hejtera,

– skoro można zdobyć czyjeś IP, hejter przestaje być anonimowy – można mu to zasugerować, co często okazuje się skuteczne w powstrzymaniu danej osoby przed kolejnymi komentarzami,

– wszczęcie postępowania cywilnego lub karnego.

Mamy narzędzia, więc możemy walczyć. Jeśli nie w interesach innych, to chociażby swoich własnych.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 15.03.2016 Okazuje się, że dokonania naukowe mogą mieć ogromny wpływ na działania marketingowe. Nasz mózg, jakże tajemniczy, a jednocześnie strasznie leniwy jest badany przez osoby specjalizujące się w neuromarketingu. Efektem przeprowadzonych analiz są diametralne zmiany w sposobie reklamowania produktów i firm, kreowania pozytywnego wizerunku marki, a także tworzenia efektywniejszych, przyjaznych dla użytkwonika stron internetowych. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 18.03.2016 Tradycyjna, niezmieniona w swojej formie od lat reklama skierowana do kobiet, w dzisiejszych czasach znacząco traci na sile swojego oddziaływania. Stereotypowe obrazy Matki-Polki szykującej rodzinny obiad, prasującej mężowi koszulę lub sterczącej nad stertą prania nie są tym, z czym utożsamiają się coraz silniejsze i świadome siebie kobiety z pokolenia Y. Komunikacja ze współczesną kobietą wymaga zatem zupełnie nowego podejścia, które weźmie pod uwagę zarówno kierunek zachodzących zmian, jak również drzemiący w każdej kobiecie potencjał. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 09.03.2016 Tworzenie wartościowego contentu w Sieci to temat maglowany przez środowiska marketerów i copywriterów od dłuższego czasu. Powtarzane jak zaklęcie "Content is King!" powoli faktycznie oczarowuje rynek. Nadawcy widzą w nim skuteczne narzędzie promocji w Internecie, odbiorcy zaś otrzymują konkretne informacje, często pomocne poradniki bądź po prostu dobry artykuł promocyjny. O symbiotycznym oddziaływaniu tekstu w relacji nadawca-odbiorca decyduje w bardzo dużym stopniu zrozumienie znaczenia PERSONY. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700