Każdego dnia powstają nowe biznesy online, które zabiegają o zainteresowanie klientów i realne korzyści z niego płynące. Podstawą do budowania ich obecności w sieci jest strona internetowa. Samo jej posiadanie nie przyciągnie klientów, konieczna jest stała praca nad zawartością, aby spełniała zarówno potrzeby użytkowników, jak i oczekiwania wyszukiwarek internetowych.
Strona internetowa bądź sklep online stanowią w świecie wirtualnym miejsce spotkania potrzeb użytkownika z ofertą firmą. To przestrzeń, która pełni dla Twojego biznesu różne funkcje, w tym m.in.:
W tym świetle firmowa strona internetowa prezentuje się jako ważny element strategii rozwoju firmy, który wymaga – podobnie jak biznes – monitorowania, rozbudowy i optymalizacji działań, aby przynosić jeszcze lepsze efekty. Nawet świetnie prezentująca się witryna internetowa ma niewielką wartość, jeśli nie jest widoczna dla użytkowników na wpisywane w wyszukiwarkę Google zapytania. Jakie działania można podjąć w tym kierunku?
Google to naprawdę potężny gracz na rynku światowym i nie kryje się z tym. Już sama nazwa wskazuje na gigantyczne ambicje twórców. W założeniu ich wyszukiwarka miała pomieścić (zaindeksować) liczbę stron równą 1 gogolowi, a jest to niewyobrażalnie duża liczba wyrażona wartością 10^100. Nie wygląda imponująco? W takim razie dodamy, że gwiazd na niebie jest „tylko” między 10^22 a 10^32. Teraz robi większe wrażenie, prawda?
Potęga Google opiera się także na ogromnej popularności stworzonej przez niego wyszukiwarki, z której korzysta około 42% całej populacji świata, która liczy obecnie blisko 8 mld ludzi. Jeśli prawie połowa ludzkości korzysta z Google, to warto zaangażować się w działania, które zwiększą rozpoznawalność Twojej firmy w wyszukiwarce internetowej Google. SEO pomaga w skierowaniu ruchu użytkowników do Twojego biznesu online i pozyskiwaniu klientów, zainteresowanych Twoją ofertą.
Kluczem do sukcesu na tym polu jest odpowiadanie na potrzeby klienta. Wszystkie te skomplikowane działania jak optymalizacja, indeksowanie, crawlowanie, zmiany algorytmiczne sprowadzają się do jednego – zadowolenia użytkownika wyszukiwarki.
Wyobraźmy sobie, że Jan Kowalski poszukuje dla swojej żony prezentu z okazji rocznicy ślubu. Przeszukuje w tym celu internet i trafia na Twoją stronę z biżuterią, do sekcji dedykowanej “na rocznicę ślubu”. Znajduje w niej kolczyki diamentowe, które nie zrujnują jego portfela, a wie, że połączenie białego złota ze szlachetnym kamieniem z pewnością spodoba się jego małżonce. Przegląda wszystkie modele, więc spędza trochę więcej czasu na stronie, aż wreszcie decyduje się na zakup.
Temu wszystkiemu “przygląda się” Google i widzi, że Twoja strona internetowa pomogła Janowi Kowalskiemu rozwiązać jego problem. To oznacza, że jest wartościowa, a skoro tak, to ważna dla wyszukiwarki. Google docenia takie strony, co okazuje w sobie właściwy sposób, wyświetlając je wyżej w naturalnych wynikach wyszukiwania. Jeśli więc Twoja strona internetowa będzie odpowiadała na potrzeby użytkowników ma szansę zyskać większą widoczność, a większa widoczność to większa rozpoznawalność. Dalsze równanie jest już proste, ponieważ im więcej użytkowników rozpoznaje Twoją firmę w sieci, tym większa szansa, że na tym realnie zarobisz. Jak wobec tego budować dziś tę widoczność w sieci?
Nowoczesne, wielowymiarowe SEO ma na celu pokazanie Twojej strony internetowej wszystkim użytkownikom, którzy wpisują zapytania związane z działalnością Twojej firmy, bez ograniczania się do kilku fraz. Obecnie sama pozycja w top 10 nie gwarantuje nowych klientów. Większe znaczenie ma przyciągnięcie osób faktycznie zainteresowanych ofertą, a każdy z nich może wpisywać w wyszukiwarkę inne słowa. Dlatego wielowymiarowe SEO rozpatruje szereg możliwości i dąży do wypromowania całego serwisu internetowego na jak największą liczbę zapytań użytkowników.
Takie podejście sprawdza się szczególnie teraz:
Rosnące potrzeby klientów sprawiły, że na skuteczność SEO wpływają już nie tylko działania w zakresie optymalizacji. Ogromnego znaczenia nabrała także technologia strony, dlatego dla osiągnięcia jak najlepszej skuteczności w obszarze pozycjonowania warto zadbać również o ten aspekt swojej witryny.
Dajemy więcej niż pozycjonowanie – stawiamy na kompleksowe wsparcie, które łączy standardy wielowymiarowego SEO z nowoczesną technologią strony. Nasze rozwiązanie zostało zaprojektowane z myślą o zaspokojeniu potrzeb i oczekiwań wszystkich, którzy:
Projekt wielowymiarowego SEO wspartego nowoczesną technologią strony powstał w wyniku obserwacji zmieniających się tendencji w obszarze optymalizacji i potrzeb klientów. Dzięki temu stworzyliśmy usługę:
Konkurencja w internecie stale rośnie, a sytuacja wywołana pandemią COVID-19 sprawiła, że w sieci pojawia się coraz więcej nowych firm. Dlatego praca nad widocznością własnego biznesu online jest naprawdę ważna. SEO dla witryn firmowych, czy pozycjonowanie sklepu internetowego w obliczu takiej sytuacji stanowi faktyczną inwestycję w przyszłość, ponieważ buduje sieć dróg, którymi użytkownicy będą mogli trafić właśnie do Twojej strony. Nowoczesne, wielowymiarowe pozycjonowanie nie koncentruje się na wybranych elementach Twojego biznesu a na promowaniu całego serwisu, aby w ten sposób odpowiadać na różne potrzeby różnych użytkowników. Zwiększa w ten sposób szansę na konwersję, czyli na realne korzyści dla Ciebie w postaci zwiększenia liczby zakupów, wzrostu rezerwacji online, czy większej liczby kontaktów od potencjalnych klientów.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: