Panująca sytuacja, związana z pandemią rozprzestrzeniającego się wirusa SARS-CoV-2 i próbami jego powstrzymania, doprowadziła do tzw. lockdownu w wielu krajach na całym świecie. W Polsce również mamy do czynienia ze stanem zamrożenia, który może prowadzić do wyhamowania wielu biznesów opartych przede wszystkim na funkcjonowaniu punktów stacjonarnych. Jednak nie musi tak być. W sytuacji izolacji również można prowadzić biznes – uruchamiając sklep online nadal możesz aktywnie działać!
Decyzja o uruchomieniu własnego sklepu internetowego, to może być dla Ciebie okno na nowe możliwości monetyzowania swojego biznesu w świecie online. To sposób, pozwalający czerpać realne korzyści z obecności firmy w wirtualnej rzeczywistości przy zachowaniu wszelkich zasad bezpieczeństwa wobec swoich pracowników oraz klientów. W sytuacji utrzymującej się jeszcze izolacji oraz społecznego dystansu, gdzie realizacja licznych usług jest bezpośrednio niemożliwa, sklep internetowy umożliwia prowadzenie działalności przy założeniu przeprojektowania swojej oferty. Pamiętaj usługa też jest produktem i towarem, który możesz umieścić w swoim sklepie online – musi być tylko przygotowana z myślą o obecnej sytuacji, np. zamiast stylizacji paznokci zaproponuj swojej klientce produkty do samodzielnego wykonania konkretnego manicure i podczas wideorozmowy wyjaśnij, jak wykonać stylizację.
Proponujemy wsparcie we wkroczeniu w e-commerce. Podpowiadamy rozwiązanie, które w krótkim czasie pozwoli Ci prowadzić sprzedaż internetową usług i/lub produktów – a wiemy jak duże znaczenie ma teraz czas. Pomożemy Ci stworzyć w sieci miejsce, do którego będziesz mógł odsyłać swoich dotychczasowych klientów i przez które będziesz mógł pozyskiwać nowych odbiorców. Uruchamiając sklep online warto wziąć pod uwagę:
Uruchomienie sklepu internetowego dla wielu przedsiębiorców, głównie usługodawców, może być szansą na zachowanie ciągłości w prowadzeniu działalności gospodarczej. W czasie obecnych zawirowań ekonomicznych sklep online może generować przychód. Warto mieć też na uwadze, że to inwestycja w przyszłość – po wygaśnięciu pandemii będzie obok stacjonarnego salonu czy restauracji kolejnym kanałem sprzedaży. Ponadto, może odpowiadać obecnie na potrzeby Twoich klientów, umożliwiając im dokonanie bezpiecznych zakupów oraz zapoznanie się dokładnie z ofertą o dowolnej porze dnia i nocy. Pamiętaj także, aby zadbać o pozycjonowanie sklepu internetowego w celu generowania większej widoczności w wynikach wyszukiwania.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: