Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:55 min Ikona Sunrise System 30.11.2009

Tworzenie treści linków sponsorowanych to copywriting w najczystszej postaci. Oto w kilkudziesięciu znakach muszę zmieścić całą historię firmy, zalety oferty, z uwzględnieniem najważniejszych jej punktów, doświadczenie kadry pracowników, wyjątkowość firmy, (często też) nazwę marki czy całego przedsiębiorstwa. Mało tego. Na uwadze muszę mieć również wytyczne Google, aby każde z wyrażeń reklamy sponsorowanej miało możliwie wysoki wynik jakości, co ma się przekładać na jak najniższe koszty kliknięć przy jednoczesnych wysokich pozycjach reklamy w rankingu linków.

 

Sztuka Copywritingu w tworzeniu Linków Sponsorowanych

 

Jak widać redakcja reklam sponsorowanych nie jest tak banalną sprawą, ale po kolei – rozłóżmy temat na części, czyli na znaki wraz ze spacjami. Linki sponsorowane składają się z czterech linii:

Nagłówek (maksymalnie 25 znaków ze spacjami) Pierwsza linia reklamy (35 znaków ze spacjami) Druga linia reklamy (35 znaków ze spacjami) Adres strony (35 znaków włącznie ze spacjami)

Linki sponsorowane reklamują spójnie i szybko, nie ma tu miejsca na lanie wody i kwieciste bujanie w obłokach. Reklamy AdWords są zaproszeniem do wejścia na stronę, dla potencjalnych klientów reklamowanej firmy. Jaka liczna będzie to grupa, zależy również od treści reklamy.

 

Zasady skutecznego tworzenia treści reklam AdWords

 

Podstawową zasadą tworzenia efektywnych reklam AdWords jest maksymalne zbliżenie tematyczne treści linków z wyrażeniami w danej grupie. Niech każde słowo kluczowe będzie bliskie myśli zawartej w reklamie. W ten sposób zapewnimy wysoki wynik jakości konkretnym wyrażeniom oraz, co nie mniej ważne, z naszą (Państwa) reklamą dotrzemy do klientów realnie zainteresowanych ofertą strony. Pamiętajmy więc o takim, kreatywnym bądź co bądź, podejściu do redakcji linków sponsorowanych. To wizytówka firm, należy więc zadbać o jej odpowiedni wygląd. Niech będzie spójnie, rzeczowo i atrakcyjnie językowo, bowiem nie tylko miejscem w rankingu reklam zdobywamy zainteresowanie klientów, także linkiem, jego treścią, ciekawą kompozycją, a nade wszystko – przejrzystością myśli, którą reklama ma komunikować zainteresowanym klientom.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Budżet dzienny na linki Ikona 01:55 min 26.01.2010 Stanowi jeden z najistotniejszych aspektów w trakcie prowadzenia kampanii linków sponsorowanych. Mowa oczywiście o budżecie dziennym, który zamierzamy przeznaczyć na naszą kampanię. Aby móc dokładnie zaplanować jego wysokość trzeba odpowiedzieć sobie na trzy pytania - do kogo skierowana jest reklama, w jakich godzinach ma się wyświetlać oraz ile chcemy przeznaczyć na nią pieniędzy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.00 / 5. Vote count: 4 głosów

Brak ocen

Nowy system wymiany linków – www.seo.net.pl Ikona 01:30 min 23.05.2013 Od wczoraj pozycjonerzy mogą korzystać z nowego narzędzia - systemu wymiany linków rotacyjnych www.seo.net.pl. Wygląda na to, iż nowy system będzie stanowić twardą konkurencję dla popularnego systemu e-weblink. Nowy system jest zbyt świeży by stwierdzać jaka jest jego skuteczność, ale już teraz oferuje on większe możliwości konfiguracyjne niż e-weblink. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Ile warte są domeny i czy mają wpływ na pozycjonowanie Ikona 02:15 min 25.05.2009 Duże i małe firmy biorą udział w wyścigu online - wyścigu po dobrą nazwę domeny. Obecnie odsprzedawanie domen z ogromnym (czasem wręcz gigantycznym) zyskiem cieszy się jeszcze sporą popularnością. Eksperci przewidują jednak, że ten rynek może wkrótce przechodzić kryzys - między innymi z powodu zmian w algorytmach wyszukiwarki i sposobu w jaki funkcjonują. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700