Ikona 00:00 min Ikona Sunrise System 24.11.2014

Sprawdźmy, jak wygląda to w praktyce na następującym przykładzie – chcesz wiedzieć na bieżąco co dzieje się u Twoich konkurentów – u firmy Krzak Sp. z o.o. z Poznania.

 

Jak otrzymywać regularne informacje o konkurencji?

 

Aby na bieżąco poznawać poczynania poznańskiego Krzaka wystarczy:

1. wejść na stronę usługi Google Alerts (https://www.google.pl/alerts),

2. zalogować się na swoje konto Google lub korzystając z menu w prawym górnym rogu dodać nowe konto mailowe,

3. w głównym polu wyszukiwania dodać interesujące nas hasło lub hasła (należy tutaj pamiętać o wybieraniu fraz szczegółowych aby były one związane rzeczywiście z firmą Krzak, a nie z np. tematem ogrodnictwa).

Po wpisaniu wybranej frazy Google wskaże Ci ostatnio znalezione materiały powiązane z Twoim hasłem.

Wyszukuj kolejne frazy do momentu aż rezultat będzie zadowalający. Sugestia – próbuj haseł typu: krzak, krzak Poznań, „Krzak sp. z o.o.” itp.

Zanim zatwierdzisz Alert warto także doprecyzować formę i źródła dostarczanych Ci powiadomień. W tym celu rozwiń menu Pokaż opcje i wybrać tam najodpowiedniejsze opcje.

 

Kiedy wszystko zostało już właściwie ustawione, kliknij na niebieski przycisk Utwórz Alert.

W ramach potwierdzenia, fraza znajdzie się na Twojej liście alertów. Utworzony w ten sposób Alert można potem dowolnie zmieniać zarówno pod kątem wybranej frazy jak i ustawień powiadamiania. Od tej pory Google będzie wysyłać do Ciebie specjalną wiadomość za każdym razem kiedy znajdzie coś ciekawego (zgodnie z wybranym wcześniej harmonogramem przesyłania wiadomości).

Źródło: Google

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 25.02.2015 Chociaż zostały stworzone przede wszystkim do grupowania zdjęć, informacji oraz wszystkich danych zamieszczanych przez nas w wirtualnym świecie, to jednak dzisiaj są jednym z najpopularniejszych narzędzi ekspresji. Hashtagi (spolszczona wersja: hasztagi), bo o nich mowa, wkradły się do naszej codzienności niepostrzeżenie. Okazały się dość zachłanne przywłaszczając sobie zarówno język i naszą komunikację werbalną, jak również przestrzeń mediów społecznościowych, która przecież coraz częściej zastępuje nam kawiarniane spotkania. Są więc efektem naszego lenistwa czy też wartym uwagi sposobem komunikowania się? A może są też narzędziem, które przyniesie oczekiwane plony w biznesowym świecie? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 03.03.2015 Wejście na niemiecki rynek za pomocą strony internetowej wydaje się być banalnie proste. Może się zdawać, że wystarczy przetłumaczyć treści oraz przeliczyć wartość produktów bądź usług ze złotówek na euro i można zaczynać. Nie wolno jednak zapomnieć, że polskich i innych zagranicznych przedsiębiorców obowiązują te same regulacje prawne co niemieckich sprzedawców i usługodawców. Czym jest więc Impressum, które należy umieścić na stronie i co powinno zawierać? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 25.07.2014 Budowanie marki, czyli brand building to skomplikowany i długotrwały proces, który polega na zwiększaniu siły i świadomości marki wśród konsumentów, za pomocą prowadzonych kampanii, promocji, działań wizerunkowych czy sponsoringu. Poszczególne aktywności mają pomóc w zdobyciu życzliwości i lojalności odbiorców, a w większej skali podniesieniu rozpoznawalności marki. Jednym z ważniejszych w ostatnim czasie elementów brand buildingu stał się marketing w wyszukiwarkach. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 22

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700