Ikona 01:55 min Ikona Sunrise System 28.10.2008

Jak my to robimy – pozycjonowanie w Sunrise System

„Jak wy to robicie??” – pytają nasi klienci na pozycjonowanie. By odsłonić arkana sztuki pozycjonowania, musielibyśmy przeszkolić zainteresowanych, wdrożyć w proces promowania jednej strony i dawać wskazówki co do dalszego postępowania na podstawie przebiegu procesu.

 

Jak wygląda źródło Twojej strony?

 

Taka lekcja trwałaby więc – bagatelka – kilka miesięcy. Analiza, optymalizacja, linkowanie, kontrola, optymalizacja, walka z konkurencją, kontrola, optymalizacja, linkowanie – i tak w kółko. Zresztą, żaden klient tak naprawdę nie chciałby kłopotać się wielomiesięcznym eksperymentem, gdzie pozyskanie efektu wymaga naprawdę złożonej pracy, w którą angażuje się kilka osób. Uchylimy jednak rąbka tajemnicy odnośnie naszej pracy.

Po pierwsze, wykorzystujemy narzędzia do ustalenia słów kluczowych. Pozwala nam ono ocenić, jakie słowa i z jaką częstotliwością wpisują internauci. Jeżeli narzędzie wskazuje, że dana fraza jest bardzo popularna, oznacza to, że trafiliśmy w sedno. Naturalnie, koszt wypromowania takiego słowa jest wprost proporcjonalnie wyższy.

Dzięki doświadczeniu wiemy, że często popularne, „prestiżowe” wyrażenie można wypozycjonować niższym kosztem, po prostu „przemycić” je poprzez inne frazy, tzw. nośniki. Nośnik to nic innego, niż fraza zawierająca wyrażenie prestiżowe – łatwiej i taniej ją wywindować. Korzyść klienta jest więc podwójna: lepiej i mniej.

 

Z ilu witryn prowadzą do niej linki?

 

Po zlustrowaniu wartościowych dla reklamodawcy słów kluczowych bierzemy pod lupę kolejny istotny parametr: naturalne podlinkowanie serwisu. Liczba linków, ich źródło są istotną wskazówką dla pozycjonera: wie dzięki niemu, jakiego supportu w linkowaniu wymaga konkretne strona.

Dalej konieczna jest porządna analiza samej strony, którą należy wypozycjonować. Mimo najlepszych chęci, twórcy i administratorzy stron popełniają niekiedy – zupełnie nieświadomie – pewne błędy, które skutkują słabszą kondycją serwisu w Sieci. Aby namierzyć te niedociągnięcia, korzystamy ze wskazań konsorcjum W3C. Znając błędy, pozycjoner może szybko je zneutralizować, co samo w sobie służy podniesieniu pozycji strony.

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 05:55 min 30.10.2009 Niezwykle miło jest nam przedstawić ranking Deloitte Technology Fast 50, w ramach którego nasza firma została uznana za lidera usług Search Engine Optimization w Europie Środkowej. To niezwykle prestiżowe wyróżnienie oparte zostało na obiektywnie przedstawionych danych, opracowanych przy pomocy zaawansowanych narzędzi badawczych. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami rankingu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 01:55 min 17.12.2009 Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) to nic innego jak dążenie do wzajemnej integracji pracowników na każdym szczeblu firmy. W kwestii zarządzania firmą wyróżnić możemy cztery obszary odpowiedzialności społecznej - miejsce pracy, rynek, społeczeństwo oraz środowisko naturalne. I to właśnie na tym ostatnim aspekcie skupia się najnowsza inicjatywa Google. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 01:35 min 08.10.2008 Google to nie tylko najprężniej rozwijająca się wyszukiwarka w Sieci. To także, a może przede wszystkim, konkretna instytucja, której celem jest sięganie po nowoczesne metody korzystania z możliwości Internetu. Podczas Google Day wzięliśmy udział w kilku inspirujących wykładach dla praktyków, a także przekonaliśmy się, jak znakomicie jest pracować i rozwijać się w tym środowisku. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.6 / 5. Vote count: 24

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700