Aż 72% respondentów deklaruje zaufanie do treści, opinii, wyników wyszukiwania i informacji zawartych w Internecie. Pod tym względem, w Europie, wyprzedzają nas tylko Czesi, których współczynnik zaufania do sieci wynosi 77%. Średnia dla wszystkich europejskich krajów wynosi 49%, zatem polski wynik (72%) wyraźnie przewyższa stopień zaufania do globalnej sieci na Starym Kontynencie. W opinii autorów badania wysoki poziom zaufania do Internetu w Polsce ma związek z wciąż rosnącą popularnością sieci. Co ciekawe w badaniu European Trusted Brands 2010 przeprowadzanym przez Reader’s Digest aż 42% pytanych Polaków wskazało, że jedną z najważniejszych cech ich osobowości jest nowoczesność. To drugi najwyższy wynik w całej Europie. Jeden z największych współczynników zaufania do treści znalezionych w sieci, wciąż rosnąca liczba kont na Facebooku (jest nas więcej niż Norwegów i Finów) i powszechnie deklarowana nowoczesność – oto Polaków portret własny 2010.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: