Jak bardzo podobał się Wam nasz ostatni artykuł o efektywnym kreowaniu marki w sieci? W niniejszym chcemy nieco szerzej odnieść się do nieograniczonych możliwości Internetu, jako najtańszego i najskuteczniejszego źródła promocji, w unikalnym połączeniu analityki, kreatywności oraz indywidualnego podejścia do przyszłego klienta. Na przykładzie kilku kampanii pokazujemy, jak mozna wywołać emocje, które zwiążą konsumenta z marką.Czytaj więcej
Media społecznościowe, w szczególności Facebook, zdecydowanie ułatwiają tzw. skrzykiwanie się w konkretnej sprawie. Wyobraźnia oraz kreatywność Internatuów jest w tym zakresie niegraniczona. Społeczności w Sieci motywują do przyjęcia określonej postawy, jak bycie alternatywnym, rezygnację z objadania się w kinie, walkę z cenzurą w Sieci, a także dużo poważniejszych problemów jak walkę z jazdą pod wpływem alkoholu, walkę z kazirodztwem, walkę z przemocą.Czytaj więcej
Jaki kanał marketingowy jest / powinien być modny w branży fashion? Na to i podobne pytania odpowie pierwszy convent marketingowy marek odzieżowych 100% retail & fashion. Wydarzenie organizowane jest przez Only Brand - firmę consultingową doradzającą w zakresie marketingu właśnie w tym sektorze gospodarki. Sunrise System będzie miała przyjemność wygłosić prelekcję dla właścicieli firm i marek odzieżowych na temat promocji w wyszukiwarkach. Zapraszamy 25 i 26.09.2014 do Sopotu!Czytaj więcej
Mimo pojawiających się głosów na temat tego, jakoby Facebook przeżywał kryzys i w najbliższej przyszłości miał stracić znaczną część użytkowników, jak na razie nic nie wskazuje na to, aby podejrzenia te miały się potwierdzić. Przeciwnie – portal w dalszym ciągu cieszy się zainteresowaniem ludzi na całym świecie i stara się utrzymać pozycję lidera, zaskakując nas kolejnymi udogodnieniami.Czytaj więcej
Współczesna promocja marki jest zadaniem niemalże karkołomnym, biorąc pod uwagę obecne możliwości technologiczne oraz ogrom rozwiązań marketingowych i liczbę konkurentów. Wydaje się coraz istotniejsze wypracowanie takiego elementu, który będzie natychmiastowo identyfikował się z marką, a przy tym budował pozytywne relacje z odbiorcą. Wiele brandów decyduje się stworzyć własnego bohatera.Czytaj więcej
Niejednokrotnie pisaliśmy już o tym, że płatna reklama na Facebooku staje się nieodzownym elementem działalności firm w Internecie. Wciąż jednak jest to teren niezbadany, zwłaszcza dla mniejszych przedsiębiorstw, które nie mogą sobie pozwolić na tworzenie działów odpowiedzialnych za promocję w sieci i w mediach społecznościowych. Na naszym blogu mogliście już przeczytać jak stworzyć kampanię reklamową na Facebooku. Teraz prezentujemy 10 kroków, dzięki którym będzie ona o wiele skuteczniejsza.Czytaj więcej
Radość, smutek, nerwy, euforia - takie emocje zapewne towarzyszą niejednemu z nas podczas oglądania piłkarskich rozgrywek 2014 FIFA World Cup, które odbywają się w Brazylii. A jak mistrzostwa świata "przeżywa" Google? Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę wyrażenie "mundial" i przekonać się samemu! Przedstawiamy Mundial 2014 okiem wyszukiwarki Google.Czytaj więcej
Już 12 czerwca rozpoczyna się wielkie święto wszystkich fanów piłki nożnej, ale również reklamodawców - Mistrzostwa Świata w piłce nożnej. Ogromny biznes skupi się przez ten miesiąc na Brazylii, rytmach samby i zielono-żółtej kolorystyce. Od dłuższego czasu jesteśmy przygotowywani na apogeum brazylijskiej gorączki, ponieważ w Internecie pojawiają się ciekawe kampanie reklamowe dużych i małych marek. Każdy chce wyrwać dla siebie chociaż najmniejszy kawałek tortu w kształcie futbolówki. Wybraliśmy więc dla Was kilka reklam i kampanii w sieci, na które warto zwrócić uwagę.Czytaj więcej
Konferencja Google w Budapeszcie pozostawiła wiele pozytywnych wrażeń. Ciekawe wystąpienia, charyzmatyczni specjaliści, dzielący się swoją pasją oraz doświadczeniami, urokliwe miasto. Na tegoroczne spotkanie stawiło się przeszło 250 osób z większości krajów Europy Środkowo - Wschodniej. Najliczniejszą grupę stanowili pracownicy polskich agencji, dlatego mimo lokalizacji, język polski był dosyć popularny. Czytaj więcej
Na początku kwietnia Yandex opublikował statystyki dotyczące rozwoju rosyjskiego Internetu w 2013 roku. Wzrost, do czego się już zdążyliśmy przyzwyczaić, był imponujący. Ten ogromny, stale rosnący rynek jest bardzo wymagający, ale stanowi jednocześnie wielką szansę na rozpędzenie swojego biznesu i ekspansję swojej marki na wschód. Przedstawiamy statystyki obrazujące marketingową potęgę „runetu".Czytaj więcej
Czy wykorzystywane każdego dnia przez internautów silniki wyszukiwania wiedzą wszystko? Polegający na nich użytkownicy zdają się popierać to twierdzenie, wysyłając do nich najróżniejsze zapytania. Twórcy wyszukiwarek takich jak Google czy Bing, starają się pójść krok naprzód i dać jeszcze więcej informacji tym, którzy ich szukają. Microsoft uruchomił nową usługę – przewidywanie. Opierając się na podstawie ruchu w internecie, podpowie nam jak mogą potoczyć się niektóre nieznane jeszcze losy.Czytaj więcej
Proszę o… Marzę o… Pomóż w… i kliknij, kliknij, kliknij. Żebrolajki są powszechnie wykorzystywane - zwłaszcza te, gdzie na fotografii zwykły szary człowiek trzyma kartę z prośbą w rękach, do której spełnienia wystarczy zaledwie kilka lajków. Wiele osób, a co gorsza wiele marek wykorzystywało ten prosty sposób na osiągnięcie realnych korzyści materialnych. Co z tą grą na emocjach? Dokąd zmierza trend żebrania?Czytaj więcej