Po ostatnich testach Google wprowadziło kolejną innowację do swojego produktu. Przycisk „+1” o którym mowa oznaczać ma „to jest fajne” lub „zobacz to”. Od niedawna każdy zainteresowany ma możliwość polecania stron oraz sprawdzania, które witryny zostały polecone przez jego znajomych. By zobaczyć przycisk przy wynikach wyszukiwania i z niego korzystać trzeba być zalogowanym użytkownikiem na koncie Google. Informacje o rekomendacji są widoczne tylko od osób zapisanych w kontaktach na naszym profilu.Czytaj więcej
Podczas Gali 21 czerwca 2011 otrzymaliśmy oficjalnie nominację jako krajowy reprezentant w konkursie promującym przedsiębiorstwa, które w skali Europy wyróżniają się biznesową skutecznością, przy jednoczesnym stawianiu na wartości odpowiedzialnego biznesu. Nominację w imieniu Spółki odebrał Paweł Rybak. Nominacja do reprezentacji krajowej to półmetek. Spośród reprezentantów wszystkich krajów Unii Europejskiej jury wybierze 100 firm, które awansują do finału, otrzymując tytuł Ruban d'Honneur.Czytaj więcej
Pozycja i wizerunek reklamy w sieci na przestrzeni ostatnich lat uległy zupełnej przemianie. To co do tej pory było ignorowane, denerwowało i zniechęcało, obecnie przyciąga i interesuje. Reklama internetowa na dobre zadomowiła się w świadomości użytkownika, który widząc kreatywny baner czy link płatny, klika inicjując w ten sposób ścieżkę do wykonania pożadanej akcji.Czytaj więcej
Portale społecznościowe znajdują dla siebie coraz to nowe zastosowania zmieniając nieodwracalnie oblicze światowej sieci... Nowa funkcja Google, uruchomiona właśnie w Polsce, to kolejny krok w stronę pełnej personalizacji internetu. Opisujemy pokrótce na czym polega ta unikalna usługa, wykorzystująca media takie jak Facebook, czy Twitter do tworzenia indywidualnych rankingów wyników wyszukiwania.Czytaj więcej
Top - 3 linków sponsorowanych coraz bardziej przypomina wyniki naturalne Google. Wydłużona pierwsza linijka tekstu wsparta została dodatkową promocją adresu strony. Wszystko po to, aby jeszcze mocniej skupić oko internauty na pierwszych reklamach w rankingu reklam. Rozwiązanie testowane obecnie przez Google może pomóc również w promocji... wejść bezpośrednich na stronę internetową.Czytaj więcej
Boston Consulting Group przygotowała na zlecenie Google pionierski, niezależny raport o wpływie Internetu na Polską gospodarkę oraz na jej wzrost w najbliższych latach. Raport, który dostępny jest od kilku dni dostarcza wielu cennych danych, których do tej pory brakowało, a bez których trudno podjąć dyskusję na temat rozwoju gospodarki i prawa związanego z Internetem.Czytaj więcej
Po kilku miesiącach intensywnych prac i starannego wyboru kadr - rusza kolejne centrum kompetencyjne. Nowe Centrum Performance Marketing zlokalizowaliśmy w regionie, w którym drzemie niewykorzystany jeszcze potencjał - młodzi, ambitni z "pokolenia online". Dla naszych obecnych i potencjalnych klientów ważna jest informacja, że Centrum staje się węzłowym zapleczem technologicznym i kompetencyjnym, odpowiedzialnym za konsulting, analitykę i nowe usługi.Czytaj więcej
9 marca 2011 r. zostało zaprezentowane nowe narzędzie służące do analizy użyteczności aplikacji i stron internetowych wykonanych w technologii Adobe Flash. Jego nadrzędnym zadaniem jest umożliwienie marketerom oraz twórcom witryn reklamowych, gier i aplikacji internetowych obserwację ruchu rzeczywistych użytkowników w realnym czasie i dostęp do zaawansowanych statystyk i mierników kampanii reklamowych, co tym samym pozwala zwiększać efektywność realizowanych projektów.Czytaj więcej
Na podstawie przyznanego już drugi rok z rzędu Godła Firma Przyjazna Klientowi, z przyjemnością stwierdzamy, że zdaniem naszych klientów odpowiedź jest twierdząca - w ich odczuciu spełniamy dane obietnice i okazujemy się przyjazną firmą. Godło zostało przyznane po audycie - anonimowych badaniach ankietowych przeprowadzonych wśród naszych klientów przez Fundację Obserwatorium Zarządzania.Czytaj więcej
Pojawiające się w ostatnim czasie informacje jakoby Google - poprzez narzędzia automatyczacji - dążyło do wyeliminowania agencji SEM okazały się mocno przedwczesne. Wprowadzenia instrumentów usprawniających optymalizację kampanii to właściwie codzienność. Zmiany motywowane są raczej ogólnym celem Google - reklamodawcy powinni wydawać więcej i lepiej. Specjaliści AdWords mogą więc spać spokojnie.Czytaj więcej
Z badań eyetrackingowch przeprowadzonych przez USER Centric opublikowanych w styczniu 2011r. wynika, że szukający w wyszukiwarce google.pl skupiają największą uwagą na wynikach organicznych. Jeżeli chodzi o boczne elementy - to są one zauważane rzadziej. W lepszej sytuacji są linki sponsorowane, wzrok większości użytkowników się na nie kieruje.Czytaj więcej
Linki sponsorowane z pozycji 1-3 zdominowały wyniki wyszukiwania Google. Reklamy z top-3 są najlepiej widoczne, podświetlone i zgodne z... ruchem gałek ocznych na stronie internetowej. Google, faworyzując najlepsze reklamy płatne, ustawiło wysoko poprzeczkę dla reklamodawców. Gra idzie o właściwie gwarantowane wejścia na stronę potencjalnych klientów. Stawka jest zatem bardzo wysoka.Czytaj więcej