Mimo że Google to firma internetowa, jej właściciele planują też podbić tradycyjny rynek sprzedaży. Idąc za przykładem konkurencji korporacja otworzy swoje punkty w największych miastach Stanów Zjednoczonych – być może jeszcze w tym roku. Popularność, jaką cieszą się jej produkty wskazuje na to, że przedsięwzięcie to ma szansę na sukces.Czytaj więcej
Rosjanie nie przestają zaskakiwać i wprowadzają coraz więcej nie tylko usprawnień do już oferowanych usług, ale także doskonałych rozwiązań będących nowością w ich ofercie… co oczywiście nie oznacza, że konkurencja (mowa oczywiście o głównym przeciwniku – Google) takich rozwiązań już dawno nie zaoferowała. Czym więc jest Яндекс.Браузер? Rewolucyjnym krokiem w nowym kierunku, czy jedynie kolejnym ruchem w stabilnym, ewolucyjnym rozwoju rosyjskiego giganta? A może nie jest to nic nowego?Czytaj więcej
Zespół Certyfikowanych Specjalistów Google AdWords wzmocniły trzy nowe osoby, na co dzień pracownicy Pionu Obsługi Klienta. Razem tworzymy siłę! Siłę, która owocnie wpływa na budowanie pozytywnych relacji z naszymi Klientami, gdzie kluczowe są nie tylko efekty, ale również wiedza, doświadczenie i dobre rozeznanie w szeroko pojętym rynku SEM.Czytaj więcej
Z końcem roku jesteśmy zalewani podsumowaniami, informacjami dotyczącymi wzrostów, spadków, stagnacji, recesji… Warto zatrzymać się nad danymi na temat marketingu mobilnego - słupki każą przypuszczać, że rola urządzeń mobilnych może tylko wzrastać. Na podstawie danych firmy Kleiner Perkins Caufield and Byers w 2012 roku już wiemy, że aż 13% całego ruchu w Internecie pochodziło z urządzeń mobilnych.Czytaj więcej
Jak to zrobić, by się nie narobić? Nie ma takiej opcji - skuteczność kampanii e-mail marketing wymaga sporego nakładu pracy. Podstawową kwestią jest zbudowanie bazy adresów oraz zbadanie potrzeb grupy docelowej. Budując listę mailingową należy szczególnie pamiętać o tym, aby naszej wiadomości nie uznano za spam. Są na to dwa sposoby. Jednym z nich jest zachęcanie klientów do wpisu na odpowiednią listę subskrypcyjną umieszczoną na naszej stronie internetowej. Drugim natomiast, dość kosztownym rozwiązaniem jest kupno bazy danych od wyspecjalizowanej firmy.Czytaj więcej
Jako zwyciężca Wielkiego Konkursu Google 2012 mieliśmy przyjemność gościć w europejskiej centrali Google w Dublinie. Jak zwykle, spotkanie miało bardzo konkretny charakter - rerezentujący firmę Prezes Zarządu Paweł Rybak oraz Starszy SEM Menedżer Piotr Markiewicz wzięli udział w szkoleniach Google w zakresie biznesowego zastosowania funkcjonalności narzędzi Google.Czytaj więcej
Jak wykazuje analiza danych raportu IAB za 2011 rok, reklama displayowa jest jeszcze najpopularniejszą w Polsce formą reklamy online. Ogromna elastyczność i wielość modeli rozliczeń pozwala na dopasowanie kampanii display'owej zasadniczo do każdego budżetu - jednak notowania z każdym rokiem systematycznie spadają. Najgroźniejszym konkurentem jest marketing w wyszukiwarkach – SEM nie ma irytujących wad reklamy graficznej.Czytaj więcej
Firma Webmarketing123 opublikowała raport dotyczący rynku reklamy w Internecie w 2012 roku. Pięciuset amerykańskich specjalistów od marketingu z firm B2B oraz B2C odpowiadało na pytania dotyczące ich oczekiwań, osiągniętych wyników, oraz planów na przyszłość związanych z promocją w Internecie. Wyniki badań potwierdzają wzrostowe trendy panujące w tej branży.Czytaj więcej
Darmowa reklama w Internecie? Dotarcie ze swoim przekazem do precyzyjnie określonej grupy docelowej bez wiążących się z tym kosztów? Jeśli reklamujesz się, po to by zarobić – nie ma siły – musisz inwestować, jeśli jednak działasz charytatywnie, po to, by nieść pomoc innym – Google pomoże również Tobie, znacząco poszerzając Twoje możliwości działania.Czytaj więcej
Populacja internautów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej stale wzrasta. Dowodzą tego wyniki badań, które zostały przeprowadzone przez lidera w badaniach internetu - firmę Gemius, we współpracy z IAB Europe w ramach kolejnej edycji raportu "Do you CEE?" The Internet Market of Central and Eastern Europe 2011. CEE (Europa Środkowo-Wschodnia) okazuje się najszybszej rozwijającym się na świecie rynkiem reklamowym.Czytaj więcej
Yandex powoli rozpoczyna ofensywę marketingową na rynkach zupełnie obcych językowi rosyjskiemu. Turcja to ich pierwszy cel, który mają zamiar odbić z rąk Google posiadającego niemal 100% rynku w tym kraju. Do końca roku Yandex liczy na ok. 5%, a od 3 do 5 lat na nawet 20% rynku. Niedawno wybrany szef Yandex w Turcji Mehmeta Ali Yalçındağa oraz Ilya Segalovich, prezes rosyjskiego potentata mówią jednym głosem na temat swoich ambitnych planów. Co więcej, na celowniku Yandex są już inne kraje, tym razem europejskie. Czy jest w tym gronie Polska?Czytaj więcej
Do zespołu certyfikowanych specjalistów Google AdWords dołączył kolejny pracownik Sunrise System - Szymon Rydelski. Na co dzień pracuje w bydgoskim oddziale firmy, Centrum Performance Marketing, i zajmuje się planowaniem i realizacją działań promocyjnych dla naszych klientów. Aby zostać certyfiowanym specjalistą, należy zdać kilka egzaminów o różnym poziomie trudności. To tak zwana "korona Google".Czytaj więcej