Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:20 min Ikona Sunrise System 30.11.2010

Google – wyszukiwanie głosowe już po polsku

Wyszukiwanie głosowe zostało zaprezentowane przez Google już dwa lata temu. Wówczas jednak można było wydawać polecenia wyłącznie w języku angielskim. W kolejnych miesiącach stopniowo powiększano liczbę języków, między innymi o chiński czy japoński (ze względu na dużą liczbę użytkowników mobilnego Internetu w tych krajach).

Teraz w końcu wyszukiwanie głosowe trafia również do Polski. Wyszukiwanie głosowe ma przyspieszać proces uzyskiwania informacji. Zamiast wpisywać długą frazę na klawiaturze telefonu, możemy ją wypowiedzieć.

Google Voice Search działa na telefonach z Androidem 2.1 i 2.2, oraz na iPhone’ie. Na ten ostatni trzeba pobrać aplikację Google Mobile App.

Jak działa wyszukiwanie głosowe w Google?

Po wypowiedzeniu frazy trafia ona na serwery Google, gdzie jest przetwarzana na formę pisemną. Następnie wyszukiwanie dokonuje się w „tradycyjny” sposób.

Próbki głosu użytkowników są przechowywane przez koncern przez dwa lata, aby pomóc w ulepszaniu usługi (niezbędne jest porównanie różnych wzorców mowy, akcentów, itd). Próbki te są całkowicie anonimowe i w żaden sposób nie można połączyć ich z samym użytkownikiem.

W ciągu dwóch lat koncern chce wprowadzić tłumaczenie rozmów telefonicznych prowadzonych w różnych językach w czasie rzeczywistym. Google twierdzi, że wyszukiwanie głosowe stanowi 25% całości sposobów wyszukiwania. To sporo jak na dwa lata obecności usługi na rynku.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 01:00 min 30.11.2010 Usługa Google Maps wciąż się rozwija i zaskakuje swoimi nowymi funkcjami. Od niedawna w Google Maps dostępna jest wtyczka, umożliwiająca korzystanie z usługi w 3D. Trójwymiarowość na pewno uatrakcyjni dotychczasowy wygląd Google Maps oraz znacznie poszerzy ich możliwości. Jak nowa funkcja zostanie przyjęta przez użytkowników i co zmieni w sposobie korzystania z usługi? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 01:40 min 14.12.2010 Google Market Finder, czyli Narzędzie Analizy Rynków to kolejne narzędzie pomocne w ustalaniu celów i strategii marketingowych w Internecie. Wykorzystuje zalety Narzędzia propozycji słów kluczowych, dodając możliwości Google Tłumacza. Google, trochę prowokacyjnie, na swoich stronach przedstawia ideę, jaka przyświecała stworzeniu tego narzędzia: „There are 1.9 billion Internet users worldwide. Wouldn’t you like to add them as customers” Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Z życia firmy Ikona 03:05 min 19.11.2010 Sunrise System tworzy kolejne centrum kompetencyjne - od marca 2011 w Bydgoszczy będzie działać innowacyjne Centrum Performance Marketing, gdzie zatrudnienie znajdzie ok. 150 osób. Uroczyste otwarcie Centrum planujemy w I kwartale 2011r. Aktualnie trwają prace adaptacyjno-budowlane. Na blisko 1000 m2 obejmujących 5 kondygnacji powstaje około 150 stanowisk pracy, sale spotkań, sala konferencyjna, salki VIP, gabinety kierownicze, open space’y, pokoje odpoczynku oraz 2 samodzielne apartamenty hotelowe dla kadry menedżerskiej. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700