Ikona 01:10 min Ikona Sunrise System 07.06.2013

Google w służbie programistom, czyli Web Designer

Już za kilka miesięcy przekonamy się, czy nowy pomysł Google to dobra alternatywa dla projektów tworzonych w HTML5 (bo to właśnie w tym języku będzie działał program), czy raczej kolejne nie do końca potrzebne rozwiązanie. Wszystko wskazuje jednak na to, że projekt jest obiecujący.

Przede wszystkim twórcy udostępniają go nieodpłatnie, co oznacza, że każdy zyska do niego swobodny dostęp. Program jest ponadto samodzielny, dzięki czemu osoby korzystające z niego – właściciele agencji i twórcy stron internetowych, będą go używać bez konieczności stosowania dodatkowych narzędzi.

O tym, że rozwiązanie jest skierowane głównie w stronę twórców reklam, bez wątpienia świadczy miejsce jego prezentacji. Informacja o Web Designer pojawiła się na DubleClick – jednej z firm kupionej przez Google, która zajmuje się właśnie reklamą internetową. Program będzie skomunikowany nie tylko z tą platformą, ale także siecią AdMob (podobnie jak ta pierwsza działającą w środowisku reklamowym). Co więc chce nam zaproponować firma z Mountain View? Innowacyjne, świeże spojrzenie na marketing internetowy i efektywne formy reklamy.

Web Designer wykorzystuje strategię win-win, dzięki której obydwie strony będą zadowolone. Reklamodawcy, bo coraz większa liczba reagujących na ich propozycję odbiorców wygeneruje zyski, i samo Google, które także odniesie korzyści na sprzedaży kolejnych kampanii zadowolonym klientom. Usługa będzie dostępna zarówno na stacjonarnych komputerach, jak i urządzeniach mobilnych. W ten sposób firma zachęca do korzystania z nowoczesnych firm przekazu.

Pozostaje tylko jedno, najważniejsze pytanie – czy odbiorcy reklam rzeczywiście pozytywnie zareagują na nowy pomysł. Tego dowiemy się już wkrótce.

Źródło: Antyweb

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Firmowe blogi – silne zaplecze marketingowe Ikona 01:30 min 05.07.2013 Jeżeli jeszcze nie założyłeś firmowego bloga – ten czas właśnie nadszedł! Wstawianie firmowych wpisów jest działaniem na pograniczu marketingu i PR-u. Z pewnością nie przetrwają blogi o charakterze typowo reklamowym i ... zawierającym nieprawdę. Jak na prywatnej stronie, tak i na blogu firmy powinny znajdować się realne wydarzenia z życia firmy i branży. To jak pamiętnik, tylko wyjęty z szuflady i udostępniony klientom. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 02:20 min 08.07.2013 Yandex to największa wyszukiwarka rosyjskiego Internetu, która zostawiła daleko w tyle całą swoją konkurencję, wliczając w to Google. Nieustannie rozszerza ona zakres swojej działalności, udoskonala istniejące rozwiązania i wprowadza ułatwienia dla użytkowników, mające na celu spopularyzowanie swoich usług i serwisów. Dzisiaj prezentujemy pierwszą część przewodnika Sunrise System po świecie Yandex. Zaczynamy od programów i wtyczek dla komputerów. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:50 min 16.05.2013 Wielu menadżerów wybierając strategię marketingową dla swojej firmy  ogranicza się do jednego z dwóch podstawowych kanałów : pozycjonowania w wynikach organicznych albo kampanii AdWords. Jest to jeden z podstawowych błędów wynikający głównie z nieznajomości zachowań internautów w procesie wyszukiwania informacji w Google. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 22

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700