Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:30 min Ikona Sunrise System 11.03.2013

Google Plus – „Sign In”

Czym jest Google Plus Sign-In? To prawie to samo, co popularny już od jakiegoś czasu Facebook Connect. Chcąc zalogować się do aplikacji mobilnej lub strony internetowej wykorzystującej to rozwiązanie, użytkownik posiadający konto na portalu Facebook (Facebook Connect), lub Google Plus (Google Plus Sign-In) nie musi podawać swojego adresu e-mail, tworzyć hasła, czy wprowadzać innych informacji. Wystarczy jedno kliknięcie i potwierdzenie, by móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności.

 

Bezpiecznie oraz prosto Tak właśnie przebiegać ma logowanie przez konto Google, jak też późniejsze zarządzanie używanymi aplikacjami i udostępnianymi przez nie informacjami. Po kliknięciu „Sign-In” użytkownik zostanie poproszony o zgodę na przekazanie aplikacji wymaganych przez nią danych, zaś następnie będzie mógł określić, dla kogo widoczne będą wysyłane przez nią komunikaty. Ustawienia te będzie można zmienić również w późniejszym czasie za pomocą panelu na koncie Google Plus, bądź aplikacji mobilnej Google Settings w systemie Android.

 

Większa integracja Wprowadzona przez Google opcja „Sign-In” ułatwia także wiele właścicielom witryn i zintegrowanych z nimi aplikacji mobilnych. Po zarejestrowaniu konta na stronie, użytkownikowi zostanie wyświetlony komunikat o możliwości zainstalowania na jego telefonie odpowiedniej aplikacji. By tego dokonać, trzeba jedynie kliknąć opcję „Install”.

 

Selekcja udostępnianych treści Bardzo wiele aplikacji do których logujemy się np. za pośrednictwem Facebooka „prosi” nas o zgodę na publikowanie na naszej tablicy postów w sposób automatyczny. Specjaliści z Google zapewniają, że osoby korzystające z „Sign-In” będą posiadać pełną kontrolę nas wszelkiego typu udostępnianymi treściami, a także będą mogli łatwo uczynić używaną przez nich aplikację (i generowane przez nią treści) całkowicie niewidocznymi w ich profilu. Google obiecuje też, że nie będzie możliwe zalewanie przez aplikacje tablic spamem.

 

 

Nowość? Ciężko nazwać Google Sign-In całkowitą nowością, gdyż różnic pomiędzy tym rozwiązaniem, a propozycją „Facebook Connect” jest naprawdę niewiele. Traktować należy to raczej jako kolejny krok na drodze konkurencji dwóch internetowych gigantów, o których z pewnością powiedzieć można, że stanowią dla siebie nawzajem inspirację.

 

Źródło: googleplusplatform.blogspot.com

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 02:00 min 18.03.2013 W Google nieustannie trwają prace nad zwiększeniem jakości wyników wyszukiwania. Wciąż jeszcze w powijakach jest wyszukiwanie obrazem i głosem ale trwają nieprzerwane prace nad udoskonalaniem tych narzędzi. Jednym z ostatnich kroków Google było zatrudnienie specjalisty z dziedziny sztucznych sieci neuronowych, profesora Geoffrey Hintona. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 02:10 min 21.03.2013 Aplikacja Instagram podbiła serca milionów ludzi na całym świecie. Na początku stycznia udostępniono statystyki: 90 milionów aktywnych użytkowników każdego miesiąca robi wrażenie! Każdego dnia publikują około 40 milionów zdjęć z nałożonym specjalnym filtrem. Czy Instagram zyska sławę na miarę Facebooka? A może to się właśnie dzieje? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 01:40 min 25.02.2013 W ubiegłym roku został zaobserwowany wyraźny wzrost korzystania z Internetu poprzez urządzenia mobilne, bo aż dwukrotny w stosunku do roku poprzedniego. W 2011 roku korzystanie z Internetu w telefonie  deklarowało ok. 6% Polaków, gdzie w 2012 było ponad 14% zdeklarowanych internautów mobilnych. W roku 2011 średnio spędzaliśmy 16 minut dziennie w Internecie, a rok później - aż 29 minut. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700