Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:15 min Ikona Sunrise System 16.11.2009

Google na zdrowie

Sezon grypowy w pełni, a Google serwuje nam kolejną nowość. Tym razem szacuje aktywność grypy na świecie, Amerykanom podpowiadając nawet, gdzie mogą się zaszczepić. Skąd wyszukiwarka internetowa może wiedzieć, gdzie na świecie szerzą się choroby? Google zlicza zapytania dotyczące grypy i na ich podstawie generuje szacunkowe dane o jej występowaniu. Oczywiście, nie każda osoba wpisująca w okno wyszukiwarki słowo 'grypa’ musi być faktycznie chora – niemniej dane Google są bardzo podobne do tradycyjnych wskaźników aktywności grypy. Przykładem jest wykres porównujący dane Amerykańskiego Centrum Kontroli Chorób do danych Google Flu Trends.

W Polsce z kolei historyczne dane porównujące ilość zapytań o grypę, a danymi przekazanymi przez Europejską Sieć Nadzoru nad Grypą Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób kształtują się następująco:

Google Flu Trends pozwala więc w niemal rzeczywistym czasie rozpoznawać aktywność grypy w poszczególnych krajach i regionach. Google zachęca osoby reprezentujące placówki medyczne z dostępem do informacji o liczbie zachorowań z krajów objętych eksperymentalnym programem do kontaktu w celu zweryfikowania danych szacunkowych. Twórcy nowego narzędzia mają ambicje przyczynić się do szybszej reakcji placówek zdrowia na sezonowe epidemie i pandemie.

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 01:50 min 30.11.2009 Wszyscy lubimy nowości – tym bardziej, jeżeli wprowadza je koncern, którego poczynania bacznie śledzimy. Tym razem pragniemy przedstawić kilka nowości, które w ostatnim czasie pojawiły się w wyszukiwarce Bing. Należą do nich m.in. obecność powiązanych wyników wyszukiwania, ujednolicenie źródeł tekstów, a także możliwość wyszukiwania filmów według np. długości. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Z życia firmy Ikona 01:35 min 10.12.2009 Trzeba przyznać, że Google ma rozmach. Wygląd siedzib tego globalnego giganta, już od długiego czasu wzbudza niezmienny zachwyt osób potrafiących docenić nowoczesność i innowacyjne podejście - nawet do kwestii wystroju. Nie inaczej jest w przypadku wrocławskiego biura Google, które bez wątpienia można określić mianem designerskiego i gadżeciarskiego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 01:00 min 09.11.2009 Na ten ranking z pewnością długo czekali wszyscy konsumenci robiący zakupy przez Internet. Portal Money.pl oraz tygodnik Wprost opublikowały listę najlepszych sklepów internetowych 2009 roku. Na ocenę miały wpływ takie aspekty jak asortyment, procedura zamawiania  zakupów, dostawa towarów, a także przydatność informacji o produkcie i kontakt z Klientem. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700