Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:00 min Ikona Sunrise System 13.05.2015

Google coraz bardziej aktywne w sektorze e-commerce

Firma Google coraz aktywniej udziela się na rynku e-commerce. W grudniu The Wall Street Journal podał informację, że koncern z Mountain View planuje wprowadzić do usługi Google Shopping przycisk „Kup”, umożliwiający szybkie dokonywanie transakcji. Rozwiązanie ma przypominać amazonowską opcję „one-click ordering” i oczywiście byłoby jej bezpośrednią konkurencją. Oprócz tego, w planach pojawił się także system szybkich 2-dniowych dostaw.  Teraz przyszedł czas na kolejny krok.  Google zamierza zmienić nieco charakter współpracy z firmami z branży modowej. Doskonale obrazują to  słowa Lisy Green, szefowej działu mody i towarów luksusowych Google:

„Chcemy być dla marek poważnym konsultantem, a nie tylko partnerem od sprzedawania reklam”

 

Jakie działania Google ma zamiar podjąć?

 

Przede wszystkim koncern  zaczął tworzyć raporty, w których wskazane zostaną dominujące trendy w świecie modowym oraz artykuły budzące największe zainteresowanie wśród Internautów. To nie koniec. W raporcie znajdują się także informacje dotyczące miejsca zamieszkania osób zainteresowanych konkretnymi produktami.  Dzięki danym opublikowanym przez Google możemy się między innymi dowiedzieć, że zainteresowanie tiulowymi spódniczkami wzrosło w USA od 2014 do 2015 roku aż o 34%.

Co to oznacza dla branży modowej? Przede wszystkim dane te pozwalają się lepiej dopasować do oczekiwań rynku, a tym samym planować skuteczniejsze działania marketingowe, ukierunkowane na konkretne rejony.

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 3 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Polski rynek e-commerce w 2015 roku Ikona 01:10 min 03.08.2015 Jak wielu Polaków dokonuje zakupów online? To już 55%! Nie da się przeoczyć roli urządzeń mobilnych - aż 37% badanych użytkowników dokonuje zakupów online za pomocą smartfonów. A jakie są kluczowe czynniki, mające wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych? Czego oczekują internauci od sklepów internetowych? Co zniechęca do transakcji online? Najnowszy raport Gemius odpowiada na wiele pytań związanych z trendami panującymi w e-commerce. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

SEO Ikona 04:55 min 12.07.2017 Dziś sprzedawać w Internecie może praktycznie każdy. Jednak nie każdy wie, jak robić to umiejętnie. Wiesz, jak przyciągnąć potencjalnych klientów? Gdzie ich szukać? Jak zachęcić do zapoznania się z ofertą i dokonania zakupu? Przedstawimy i omówimy kilka najczęściej popełnianych błędów. Sprawdź - może to właśnie któryś z nich jest przyczyną niskiego zainteresowania Twoim sklepem? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Gwiazdkowe szaleństwo e-zakupowe Ikona 03:35 min 18.12.2012 Sklepy internetowe co roku odnotowują wzrost zainteresowania zakupami przez Internet. Ten sposób szczególnie popularny okazuje się w okresie przedświątecznym, kiedy często nie mamy czasu na maratony po tradycyjnych sklepach i wielogodzinne stanie w kolejkach do kas. Co i gdzie najchętniej kupujemy online?  Money.pl, Gazeta Wyborcza i serwis Wyborcza.biz przeanalizowały ponad 100 największych i najpopularniejszych sklepów internetowych, aby sprawdzić, co ma największe znaczenie dla klientów. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700