Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:00 min Ikona Sunrise System 04.04.2014

Facebook rządzi w Turcji i na Węgrzech!

Facebook stał się medium, które towarzyszy zarówno kobietom, jak i mężczyznom, osobom młodym i starszym. W każdym kraju ma on jednak grupy odbiorców, wśród których cieszy się największą popularnością.

Kobiety kontra mężczyźni

 

W Polsce aż 75% osób serfujących po stronach internetowych loguje się na Facebooku, co oznacza, że korzystają z niego wszystkie grupy wiekowe. Podobnie jak w innych krajach, biorących udział w badaniu, w naszym kraju podział płciowy użytkowników tegoż portalu społecznościowego oscyluje wokół 50% (52% użytkowników to kobiety, 48%- mężczyźni).

 

Kwestia wieku

 

Struktura wiekowa polskich Facebookowiczów wskazuje na największe zainteresowanie ze strony osób w przedziale 19-25 lat, gdzie aż 80% młodych ludzi posiada własne konto. 75% użytkowników między 7 a 18, rokiem życia oraz 76% w wieku 26-35 lat również odwiedza tę stronę.

Zaskakujące wyniki pojawiają się w przypadku Danii, gdzie blisko połowa użytkowników Facebooka to osoby powyżej 45 lat. Najmniejszą popularnością cieszy portal cieszy się na Białorusi, gdzie korzysta z niego zaledwie 19% internautów. Niski wynik w krajach takich jak Białoruś, Ukraina czy Rosja tłumaczyć należy tamtejszym odpowiednikiem Naszej Klasy- Vkontaktie.

Znamiennym jest także fakt, iż prawie połowa użytkowników Facebooka loguje się na urządzeniach mobilnych.

Źródła: Nowy Marketing

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Ćwierkanie po polsku, czyli aktywność marek na Twitterze Ikona 04:30 min 07.04.2014 Mimo że Twitter jest jednym z najpopularniejszych portali społecznościowych na świecie i możemy z niego korzystać już od dobrych kilku lat, w Polsce nadal cieszy się stosunkowo niewielką popularnością. Większość polskich internautów postrzega go przede wszystkim jako narzędzie komunikacji polityków z dziennikarzami,  nie zdając sobie sprawy z tego, że Twitter kryje sobie także duży potencjał marketingowy dla firm. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Facebook Business Manager – możliwości i korzyści Ikona 02:00 min 30.04.2014 Wychodząc naprzeciw potrzebom reklamodawców i podejmując walkę z firmami takimi jak Virtue, Buddy Media czy też Wilfire, Facebook stworzył nowe narzędzie ułatwiające menedżerom zarządzanie stronami, aplikacjami i kontami. Business Manager ma ułatwić współpracę dużym firmom, operującym wieloma markami z agencjami zajmującymi się ich obsługą. To krok w stronę rozdzielenia na portalu relacji biznesowych i prywatnych. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

YouTuber – zawód z pasją Ikona 03:40 min 23.11.2013 Rzucili pracę w korporacjach, aby zarabiać na Internecie. Zna ich tysiące, a nawet miliony osób. Ich popularność często przekracza ramy wirtualnego świata. Po licznych nagranych filmikach ich twarze stają się rozpoznawalne. Co jednak najważniejsze – ich działania przynoszą realne wpływy finansowe. To YouTuberzy. Termin YouTuber pojawił się w momencie upowszechnienia półprofesjonalnych kanałów w serwisie YouTube. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700