Prywatność to jedna z ostatnich rzeczy, z którymi kojarzy nam się Facebook. Wielu użytkowników tego portalu coraz bardziej zniechęca to, że publikowane przez nich treści są widoczne przez wszystkich, a możliwość określania konkretnych grup odbiorców nie należy do najwygodniejszych. Pragnąć ułatwić im to zadanie Marc Zuckerberg postanowił znaleźć sposób na to, aby mogli oni w szybki i łatwy sposób dodawać treści przeznaczone dla konkretnych grup odbiorców – rodziny, przyjaciół czy współpracowników.
Facebook Moments pozwala wykreować własną przestrzeń, zaprosić do niej wybrane grono użytkowników a następnie dzielić się z nimi najpiękniejszymi chwilami swojego życia, utrwalonymi na zdjęciach czy filmikach. Oprócz tego użytkownik może na bieżąco monitorować i kontrolować, kto zobaczył nasze publikacje i na nie zareagował.
Warto zauważyć, że Moments – w przeciwieństwie do innych facebookowych aplikacji – nie został stworzony przez twórców portalu samodzielnie. Udział Cluster pokazuje, że Marc Zuckerberg woli współpracować z konkurencją, niż dać się jej pokonać.
Co mogą zyskać użytkownicy nowej aplikacji? Przede wszystkim prywatność i bezpieczeństwo, dzięki którym nie muszą martwić się o to, że pewne treści dotrą do nieodpowiednich osób, a także wygodę przemieszczania się pomiędzy poszczególnymi grupami. Dodatkowym atutem jest fakt, że Facebook Moments można ściągnąć zarówno na iPhone’y, jak i smatfony wyposażone w system operacyjny Android.
Źródła: Cluster, Wirtualne Media.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: