Ikona 02:00 min Ikona Sunrise System 07.10.2015

Rozszerzenia reklam AdWords nie są niczym nowym – Google od dłuższego czasu rekomenduje wprowadzanie ich do kampanii, celem dostarczania internautom dodatkowych informacji, np. adresu, czy nr telefonu. Nowość stanowią natomiast rozszerzenia dynamiczne.  Są one automatycznie generowane przez system i odpowiadają kategoriom treści w promowanej witrynie.  Można z nich korzystać w kampaniach Adwords na całym świecie, przy czym na tą chwilę jedynie w języku angielskim.

Jakie są zalety tych rozszerzeń?

 

  • Oszczędność czasu – rozszerzenia są odzwierciedleniem treści znajdującej się na stronie, dlatego nie wymagają podejmowania dodatkowych działań, związanych np. z aktualizacją.

 

  • Większa liczba informacji na temat firmy i świadczonych przez nią usług – limity znaków w reklamach sprawiają, że nie zawsze jesteśmy w stanie wprowadzić tam wszystkie kluczowe informacje – dzięki rozszerzeniom jest to możliwe.

 

  • Zwiększanie zwrotu z inwestycji – większa liczba informacji precyzuje ofertę, co sprawia, że z większym prawdopodobieństwem dotrze ona do osób realnie zainteresowanych konkretnymi produktami czy usługami.

 

  • Reklama zajmuje więcej miejsca – dodatkowe linijki w reklamie AdWords nie tylko zawierają bardziej precyzyjne informacje, ale również zajmują większą powierzchnię reklamową, dzięki czemu możemy się wyróżnić na tle innych reklamodawców.

 

Kiedy rozszerzenia dynamiczne się wyświetlają?

 

Wprowadzenie dynamicznych rozszerzeń nie wymaga żadnych zaawansowanych działań.  Są one wyświetlane automatycznie, jeśli reklama zostanie przez system oceniona jako trafna, a wyszukiwanie internauty pokrywa się z kategorią strony docelowej.

Należy mieć na uwadze, że rozszerzenia te działają tylko w dwóch typach kampanii – „Sieć wyszukiwania z rozszerzeniem na sieć reklamową” lub „Tylko sieć wyszukiwania”.  Wyświetlać się będą zarówno w reklamach emitowanych nad naturalnymi wynikami wyszukiwania, jak i pod nimi na komputerach stacjonarnych i urządzeniach mobilnych.

Całkowita rezygnacja z tej funkcji również jest możliwa – wystarczy wypełnić formularz i przesłać go do pracowników Google.

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google testuje Real-time Ads – reklamy w czasie rzeczywistym Ikona 01:40 min 19.02.2016 W Ameryce testowane jest obecnie nowe narzędzie, które stworzono z myślą o pomocy firmom w trafieniu ze swoją ofertą do Klientów. Publikując swoją reklamę w czasie rzeczywistym, dzięki Real-time Ads stworzonym przez Google, w wielu miejscach w sieci na raz i w trakcie trwania ważnego i skupiającego uwagę wielu osób wydarzenia, z pewnością możemy wiele zyskać. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

4 reklamy AdWords powyżej wyników wyszukiwania Google Ikona 03:00 min 29.02.2016 Znaczące zmiany w układzie strony wyników wyszukiwania Google! Po kilku miesiącach testów, ok. 19 lutego wyszukiwarka ostatecznie zdecydowała się wprowadzić dla części wyników nie 3 a 4 reklamy AdWords nad rezultatami organicznymi. Jednocześnie żegnamy się (z wyjątkami) z reklamami występującymi po prawej stronie SERP. Czy świat SEO i PPC właśnie zadrżał? Jak zwykle w przypadku Google – niekoniecznie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Pięć sposobów na nieudaną kampanię AdWords Ikona 02:00 min 04.08.2015 Przeprowadzenie nieskutecznych działań w AdWords jest stosunkowo proste. Czytając ten wpis dowiesz się, w jaki sposób skonfigurować konto i zoptymalizować swoją kampanię tak, by nie przyniosła ona dobrych rezultatów. Sposobów na to, by AdWords ze skutecznego narzędzia do pozyskiwania klientów stał się niszczarką do pieniędzy przeznaczonych na reklamę jest oczywiście znacznie więcej, nż udało nam się zebrać w jednym poście ;-) Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 22

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700