Rozszerzenia reklam AdWords nie są niczym nowym – Google od dłuższego czasu rekomenduje wprowadzanie ich do kampanii, celem dostarczania internautom dodatkowych informacji, np. adresu, czy nr telefonu. Nowość stanowią natomiast rozszerzenia dynamiczne. Są one automatycznie generowane przez system i odpowiadają kategoriom treści w promowanej witrynie. Można z nich korzystać w kampaniach Adwords na całym świecie, przy czym na tą chwilę jedynie w języku angielskim.
Wprowadzenie dynamicznych rozszerzeń nie wymaga żadnych zaawansowanych działań. Są one wyświetlane automatycznie, jeśli reklama zostanie przez system oceniona jako trafna, a wyszukiwanie internauty pokrywa się z kategorią strony docelowej.
Należy mieć na uwadze, że rozszerzenia te działają tylko w dwóch typach kampanii – „Sieć wyszukiwania z rozszerzeniem na sieć reklamową” lub „Tylko sieć wyszukiwania”. Wyświetlać się będą zarówno w reklamach emitowanych nad naturalnymi wynikami wyszukiwania, jak i pod nimi na komputerach stacjonarnych i urządzeniach mobilnych.
Całkowita rezygnacja z tej funkcji również jest możliwa – wystarczy wypełnić formularz i przesłać go do pracowników Google.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: