Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:10 min Ikona Sunrise System 04.11.2008

Przyzwyczajenia językowe niektórych internautów jeżą włos na głowie innych – styl pisania naturalnie kształtujący się w Internecie budzi czasem zastrzeżenia. Miks językowy, który można by nazwać „pol-anglo” zamiast pięknej literackiej polszczyzny, emotikony w miejsce słownych określeń, skróty myślowe i pobłażanie zasadom interpunkcji i ortografii – te zarzuty stawia się ludziom SMS-ującym, czatującym, blogującym.

Internetowy język: niszczy czy ewoluuje?

 

A to przecież przejawy ewolucji żywego tworu, jakim jest język. Prof. Markowski, przewodniczący Rady Języka Polskiego i członek Komisji Kultury Języka, uspokaja, że internetowa komunikacja nie niszczy polszczyzny, co więcej nawet – skłania nas do pisania. Profesor zauważa, że „od czasu jak się pojawiły blogi i czaty, Polacy zaczęli pisać. Dzisiaj wszyscy piszą, to jest rzecz nowa, która mi się podoba”.

Internetowy język: nowe możliwości, stare zasady

 

Słowo pisane to dla Internetu podstawa funkcjonowania. Obrazek obrazkiem, a informację najlepiej przekazać w sposób tradycyjny. Poza tym, słowo jest kluczem – dla pozycjonowania, linków sponsorowanych, porządkowania baz danych (choćby bibliotek) – czyli wówczas, gdy poszukujemy konkretnej wiedzy. Nie ma więc obaw, że komunikatywna polszczyzna zaniknie. Po prostu – stanie się plastyczna tam, gdzie jej użytkownikom jest to zwyczajnie potrzebne.

Źródło: Wirtualnemedia

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.50 / 5. Vote count: 6 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 2.30 / 5. Vote count: 3 głosów

Brak ocen

SEO Ikona 04:40 min 04.01.2013 SEO Copywriting jest pojęciem stosunkowo nowym, które powstało w przeciągu ostatnich kilkunastu lat, jako następstwo rozwoju technologii internetowych oraz marketingu w wyszukiwarkach. Wbrew pozorom pisanie takich tekstów nie jest łatwe. Obecnie głównym celem SEO Copywritingu jest opracowywanie naturalnych, przyjaznych dla internautów treści, łączących w sobie obecność fraz kluczowych z pożytecznymi i ciekawymi dla  odbiorców informacjami. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 2.30 / 5. Vote count: 3 głosów

Brak ocen

SEO Ikona 01:20 min 19.04.2013 W świecie celebrytów goszczących na okładkach kolorowych magazynów króluje przeświadczenie, że nieważne jak o nas mówią, ważne że mówią i nie przekręcają nazwiska. W marketingu internetowym i pozycjonowaniu natomiast zarządzanie reputacją w sieci jest procesem skrupulatnie zaplanowany. Orężem wykorzystywanym do budowania wizerunku jest SEO Copywriting. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.00 / 5. Vote count: 2 głosów

Brak ocen

SEO Ikona 02:25 min 24.09.2008 Nie oszukujmy się - często szukamy drogi na skróty. Niestety w pozycjonowaniu może to przynieść skutek odwrotny do zamierzonego: zamiast wysokich pozycji możemy zniknąć w odmętach piątej i dalszych podstron wyników wyszukiwania. Kopiowanie treści ze stron konkurencji nie jest więc dobrym pomysłem. Koniecznie należy tworzyć treści użyteczne, fachowe, informacyjne - zgodnie z zasadami SEO Copywritingu. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700