10 marca 2011 roku w nowym centrum wykładowym Politechniki Poznańskiej odbył się event szkoleniowo – edukacyjny poświęcony możliwościom biznesowego wykorzystania Internetu. Cała impreza została zorganizowana przez polski oddział Google przy wsparciu Home.pl, pod patronatem Ministerstwa Gospodarki.
Event Google składał się przede wszystkim z wykładów i prezentacji, w trakcie, których zainteresowane osoby mogły dowiedzieć się m.in. na co zwracać uwagę wybierając adres internetowy, jak założyć własną stronę www, i jak ją skutecznie promować w sieci. Impreza służyła również promocji produktów firmy Google – na miejscu można było uzyskać informację jak dodać własną stronę do Miejsc Google i jak efektywnie promować swoją witrynę dzięki Google Adwords.
Wykłady były przeznaczone dla 3 grup i odbywały się w specjalnie wydzielonych salach wykładowych – sali dla studentów, sali dla agencji i największej sali, w której odbywały się wykłady dla przedstawicieli firm. Impreza spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem przedsiębiorców. Event Google pokazuje jednoznacznie jak ważny, i jak mocno doceniany w staraniach o nowych klientów jest Internet. W specjalnej strefie dla agencji Certyfikowani Specjaliści Sunrise System odpowiadali na pytania gości „Internetowej Rewolucji”. Dominowały zagadnienia związane ze sposobami prowadzenia kampanii przez naszą firmę. Pojawiło się również sporo pytań o konkretne elementy kampanii – jak optymalizować koszty, na co zwracać uwagę w trakcie wprowadzania zmian i jak automatyzować działania w koncie AdWords. Pytania naszych gości spotkały się z konkretnymi odpowiedziami naszych Certyfikowanych przez Google Specjalistów.
Poza rozmowami z przedsiębiorcami, poznaliśmy również plany Google wobec agencji prowadzących kampanie AdWords. Zmiany te – przyznamy – bardzo nas zainteresowały i… ucieszyły. Przede wszystkim Google jeszcze ściślej będzie współpracowało z agencjami, wspierając nas w staraniach o nowych klientów. Internetowy potentat będzie również intensywnie monitorował kampanie AdWords, wymagając całkowitej transparentności od agencji prowadzącej kampanie linków sponsorowanych. Klient zlecający agencji obsługę kampanii będzie wiedział za co płaci, jakie konkretne koszty generują kliknięcia w linki sponsorowane i za co – i w jakiej wysokości – jest pobierana prowizja przez agencję. W Sunrise System od początku tak właśnie prowadzimy kampanie naszych klientów. Zawsze informujemy jakie są koszty, za co, i jaką pobieramy prowizję. Nasi klienci otrzymują regularne raporty i wiedzą jakie efekty przynosi ich kampania. Zmiana wprowadzana przez Google pokrzyżuje więc szyki firmom, które nie informując swoich klientów, wliczają w cenę każdego kliknięcia prowizję, twierdząc, że prowizja wynosi 0 złotych.
Podsumowując, Dni Rewolucji w Poznaniu zakończyły się sukcesem. Przed firmami i agencjami kolejne spotkania w Gliwicach, Gdańsku i Warszawie. Do zobaczenia.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: