Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 00:50 min Ikona Sunrise System 16.02.2016

Sukces blogerek modowych to tylko przykład na to, jak w dobry sposób rozwijać swój talent przez internet. Zaczynały od pisania blogów jakich wiele, a dziś są to już rozbudowane portale z tysiącami aktywnych użytkowników, reklamodawcami i całym zapleczem ludzi odpowiedzialnych za ich prowadzenie. Za sukcesem blogowania stoi kilka ważnych zasad.

 

1. Indywidualizm

 

Autor bloga w tekście wyraża siebie. Obok dobrego stylu ważne są interesujące treści, które zaskoczą czytelnika. Zawsze należy szukać sposobu na zaitrygowanie odbiorcy, nawet jeśli opisywany temat pojawia się już w setkach postów w sieci.

 

2. Grupa docelowa

 

Znajdź i obmyśl profil przeciętnego odbiorcy Twoich tekstów. To pomoże Ci skuteczniej dobierać tematykę treści i z pewnością ułatwi pisanie.

 

3. Dobre nagłówki

 

Naucz się redagować nagłówki postów tak, aby zachęcały do wejścia na stronę i czytania tekstów.

 

4. Systematyczność

 

To podstawa w pisaniu bloga. Regularne wstawianie postów zachęci czytelników do stałego odwiedzania strony. Jeżeli masz słomiany zapał, blog nie jest zajęciem dla Ciebie.

 

5. Relacje z odbiorcami

 

Odpowiadaj na komentarze i bądź aktywnym czytelnikiem innych blogów. Rozbudowana sieć internetowych relacji zwiększy popularność Twojej strony.

 

6. Zachęta do komentowania

 

Pisz tak, aby zachęcać odbiorców do dzielenia się z Tobą swoimi uwagami, pomysłami lub poglądami. Zapraszaj do dyskusji.

 

7. Linkowanie słów kluczowych

 

Korzystaj z opcji podlinkowywania słów kluczowych w treści wpisu. W ten sposób pozwolisz czytelnikowi przenosić się na inne podstrony Twojego bloga. Poprawisz linkowanie wewnętrzne i zwiększysz ilość wyświetleń.

 

Pisanie bloga z pasją

 

Pisanie bloga powinno sprawiać autorowi przyjemność. Opisywanie czegoś co wynika z pasji, przychodzi z łatwością i sprawia satysfakcję. Z pewnością docenią to odbiorcy. Im popularniejszy blog, tym większe szanse na zainteresowanie nim potencjalnych reklamodawców. Tak naprawdę blog nie powinien być pisany wyłącznie z myślą o zarabianiu pieniędzy, a przede wszystkim o zadowoleniu czytelnika. Pamiętajmy, że nieodpowiednia polityka zarządzania stroną (np. umieszczanie nieprzemyślanych reklam lub postów promocyjnych) może skutecznie zniechęcić odbiorcę. A bez niego żaden blog nie przetrwa.

 

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 00:45 min 25.02.2016 Od pewnego czasu funkcjonuje w branży SEO pojęcie content marketingu, które swoją ogromną siłę – z pełną mocą – ukazuje każdorazowo po aktualizacji algorytmu Panda. Głównym celem tego googlowskiego zwierzaka jest pomoc małym oraz średnim stronom, respektującym wysoką jakość, w pojawianiu się wysoko w wynikach wyszukiwania. Ten model działania wielu już realizuje i wdraża z sukcesem w strategie własnych firm, a tymczasem na rynku coraz silniejszy staje się nowy gracz – context marketing. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 01:30 min 26.02.2016 W obecnych czasach reklama ma być tylko bodźcem, który zachęci zainteresowanego do jeszcze głębszej eksploatacji danego zagadnienia i do szukania innych materiałów, które umożliwią poszerzenie wiedzy na temat danego produktu, usługi czy zjawiska. Właśnie ze względu na to każdy marketingowiec w swoich działaniach powinien zadbać o wartościowy i ciekawy content, ponieważ to właśnie on jest kluczem do rozbudzenia realnego zainteresowania. Warto zatem sięgnąć po sprawdzone narzędzia, które pozwolą odnieść sukces na polu reklamy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 01:30 min 28.09.2015 Każdy profesjonalny copywriter wie z jakich komponentów powinien składać się wartościowy tekst. Z pewnością ma świadomość jakie elementy są niezbędne, aby wirtualna treść przełożyła się na realne korzyści. Oczywiście umie wpleść w zdania elementy reklamowe, a ze zdań zbudować logiczną całość. Czasem jednak może się pogubić. Te pięć drogowskazów pomoże znaleźć każdemu drogę do celu. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700