Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:35 min Ikona Sunrise System 12.04.2011

Czy spełniamy obietnice dawane klientom?

 

Program Firma Przyjazna Klientowi jest realizowany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Jego celem jest diagnozowanie, w jakim stopniu  relacje audytowanej firmy z Klientami opierają się na wymianie wartości.

Co mogło wpłynąć na wysokie oceny jakości obsługi klienta w naszej firmie? W 2010 roku wprowadziliśmy wiele innowacji produktowych, procesowych i organizacyjnych, jednocześnie inwestując wiele energii w rozwijanie struktur odpowiedzialnych za opiekę nad naszymi klientami – stworzyliśmy Dział Obsługi Posprzedażowej i Zarządzania Relacjami z Klientem, odpowiedzialny za dbałość o satysfakcję naszych klientów ze świadczonych usług, reagowanie na wszelkie pytania, sugestie czy wątpliwości. Pracownicy Działu aktywnie angażują się w kształtowanie bardzo korzystnych warunków dalszej współpracy w ramach polityki lojalnościowej – nasi stali kontrahenci mogą liczyć na atrakcyjne promocje, rabaty. Motywacją do stworzenia odrębnej jednostki odpowiedzialnej za zarządzanie relacjami z klientem jest przekonanie, że długofalowe relacje przynoszą wielostronne długoterminowe korzyści.

Oceniamy, że inicjatywa z naszej strony przyczyniła się do utrzymania statusu Firmy Przyjaznej Klientowi.

Godło za rok 2010 otrzymaliśmy już po raz drugi, podczas Gali, która odbyła się 11 kwietnia w Teatrze Kamienica w Warszawie.

Gala połączona została z seminarium „Czy spełniasz obietnice składane Klientom?” i eksperckim panelem dyskusyjnym, poświęconym zarządzaniu relacjami z klientami. W gronie laureatów tak wartościwego wyróżnienia analizowaliśmy dobre praktyki i dyskutowaliśmy nad różnymi strategiami komunikacji z klientem.

Odbierając Godło Firmy Przyjaznej Klientowi dziękujemy naszym partnerom biznesowym za zaufanie i docenienie zaangażowania naszych pracowników w budowanie harmonijnych relacji. Jednocześnie deklarujemy, że również w przyszłości dołożymy starań, by zachować jak najwyższe standardy obsługi potencjalnych i pozyskanych klientów.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 00:55 min 18.04.2011 9 marca 2011 r. zostało zaprezentowane nowe narzędzie służące do analizy użyteczności aplikacji i stron internetowych wykonanych w technologii Adobe Flash. Jego nadrzędnym zadaniem jest umożliwienie marketerom oraz twórcom witryn reklamowych, gier i aplikacji internetowych obserwację ruchu rzeczywistych użytkowników w realnym czasie i dostęp do zaawansowanych statystyk i mierników kampanii reklamowych, co tym samym pozwala zwiększać efektywność realizowanych projektów. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Z życia firmy Ikona 00:55 min 04.05.2011 Po kilku miesiącach intensywnych prac i starannego wyboru kadr - rusza kolejne centrum kompetencyjne. Nowe Centrum Performance Marketing zlokalizowaliśmy w regionie, w którym drzemie niewykorzystany jeszcze potencjał - młodzi, ambitni z "pokolenia online". Dla naszych obecnych i potencjalnych klientów ważna jest informacja, że Centrum staje się węzłowym zapleczem technologicznym i kompetencyjnym, odpowiedzialnym za konsulting, analitykę i nowe usługi. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Linki sponsorowane Ikona 00:40 min 25.03.2011 Pojawiające się w ostatnim czasie informacje jakoby Google - poprzez narzędzia automatyczacji - dążyło do wyeliminowania agencji SEM okazały się mocno przedwczesne. Wprowadzenia instrumentów usprawniających optymalizację kampanii to właściwie codzienność. Zmiany motywowane są raczej ogólnym celem Google - reklamodawcy powinni wydawać więcej i lepiej. Specjaliści AdWords mogą więc spać spokojnie. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700