Ikona 00:00 min Ikona Sunrise System 11.04.2014

Czy event marketing dotyczy także internautów?

Z badań wynika, że w naszym kraju około 34% dużych przedsiębiorstw i około 6% podmiotów z sektora MSP promuje swoją działalność poprzez organizowanie lub współfinansowanie różnorodnych wydarzeń. Zorganizowanie ciekawej imprezy jest dla każdej firmy ogromnym wyzwaniem, zarówno finansowym, jak i logistycznym, które niesie jednak za sobą wiele wymiernych korzyści. Jest to bowiem kolejny sposób na zapoznanie klienta z marką, a także na zbudowanie z odbiorcą pozytywnych relacji, opartych na więzi emocjonalnej. Dodatkowo jest to doskonała forma reklamy.

 

Czym jest Event Marketing?

Okazuje się, że event marketing straciłby wiele na swojej skuteczności, gdyby nie był wspierany przez media społecznościowe. Większość koncertów, wystaw, czy festiwali posiada swoje własne strony internetowe, a często zdarza się, że dodatkowo tworzy się dla danego przedsięwzięcia tzw. „wydarzenie” na Facebooku. Pozwala to w szybki sposób dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych odbiorców, którzy mogą dodatkowo dzielić się wiedzą o evencie ze znajomymi.

Dzięki komunikatorom społecznym organizowane przez firmy wydarzenia rozciągają się w czasie. Ankiety i konkursy przygotowane dla uczestników, rozpalają wyobraźnię internautów na długo przed rzeczywistym rozpoczęciem imprezy. Natomiast po jej zakończeniu uczestnicy mogą dzielić się swoimi wrażeniami, publikując filmiki i zdjęcia nagrane podczas zabawy. Dzięki temu konsumenci nie tylko oswajają się z marką, ale zaczynają ją lubić, ponieważ kojarzy im się ona z przyjemnymi emocjami.

Firmy, które zainwestują w niestandardowe narzędzia marketingowe z pewnością wzbudzą zainteresowanie wśród wielu odbiorców, zarówno w świecie wirtualnym, jak i rzeczywistym.

 

Źródło: Marketing przy kawie

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 16.04.2014 Proszę o… Marzę o… Pomóż w… i kliknij, kliknij, kliknij. Żebrolajki  są powszechnie wykorzystywane - zwłaszcza te, gdzie na fotografii zwykły szary człowiek trzyma kartę z prośbą w rękach, do której spełnienia wystarczy zaledwie kilka lajków. Wiele osób, a co gorsza wiele marek wykorzystywało ten prosty sposób na osiągnięcie realnych korzyści materialnych. Co z tą grą na emocjach? Dokąd zmierza trend żebrania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 24.04.2014 Czy wykorzystywane każdego dnia przez internautów silniki wyszukiwania wiedzą wszystko? Polegający na nich użytkownicy zdają się popierać to twierdzenie, wysyłając do nich najróżniejsze zapytania. Twórcy wyszukiwarek takich jak Google czy Bing, starają się pójść krok naprzód i dać jeszcze więcej informacji tym, którzy ich szukają. Microsoft uruchomił nową usługę – przewidywanie. Opierając się na podstawie ruchu w internecie, podpowie nam jak mogą potoczyć się niektóre nieznane jeszcze losy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 00:00 min 14.03.2014 W AdWords nie ma miejsca na zachowawcze strategie. Wygrywa ten, kto szuka swojego miejsca na polu  konkurencji, długą frazę śląc za plecy rywala, aby ostatecznie powalić przeciwników, gdy ci ledwo trzymają się prawej strony wyników wyszukiwania. AdWords wymaga agresywnej metody poszukiwania większej liczby kliknięć i lepszego jakościowo ruchu. Kto nie ryzykuje i dopasowań nie używa, ten szampana nie pije. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 22

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700