Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 02:10 min Ikona Sunrise System 21.03.2013

Cześć, jestem Asia i jeszcze nie zrobiłam zdjęcia w Instagramie

Instagram jak wirus atakuje konta użytkowników na Twitterze i Facebooku. To kolejna szansa dla tych gigantów na zarobienie jeszcze większych pieniędzy, a dla internautów – na dzielenie się swoimi przeżyciami za pomocą publikowania stylizowanych zdjęć. Każdy zna powiedzenie, że jeśli kogoś nie ma na Facebooku, to nie istnieje. Czy niedługo przyjmie się stwierdzenie, że jeśli nie zrobiłeś zdjęcia w Instagramie, to nie jesteś cool?

 

Instagram – najważniejsze informacje

Początkowo aplikacja była dedykowana na iPhone’y. Dzięki powstaniu serwisu społecznościowego dziś może z niej korzystać każdy. Według twórców, Instagram trafia w konkretną grupę użytkowników Internetu – osób zainteresowanych fotografią, pragnących szybko i, co ważne, mobilnie dokonać obróbki wykonanych zdjęć. Złośliwi nazywają użytkowników Instagramu hipsterami, właśnie z racji możliwości stylizacji.

Trzeba stawić czoła prawdzie – Instagram staje się kolejną potęgą na miarę Facebooka. Nietrudno zatem zrozumieć decyzję Marka Zuckeberga o wykupieniu giganta za, bagatela, 715 mln dolarów. Już od prawie roku aplikacja, teraz dostępna także na Androidzie, jest w posiadaniu twórcy Facebooka.

Wzloty i upadki

Od tamtego czasu nie obyło się bez afer. W grudniu poprzedniego roku nowe władze Instagrama poinformowały o zmianie w regulaminie korzystania z serwisu. Zakładała ona, że wszystkie zdjęcia wrzucone na jego serwery są własnością Instagrama, również z możliwością ich wtórnego wykorzystania, a nawet sprzedaży. Oczywiście bez dzielenia się zyskiem. Informacja ta wywołała burzę. Do sądu federalnego w San Francisco trafił pozew zbiorowy przeciw Instagramowi. Właściciele poszli więc po rozum do głowy i wycofali się z planowanych zmian, jednak skutki dało się zauważyć w spadającej liczbie aktywnych użytkowników.

Sceptycy sądzili, że zachwieje to pozycją serwisu w posadach, jednak echo sprawy powoli cichnie. Wiele osób nie wyobraża już sobie funkcjonowania bez możliwości dzielenia się z przyjaciółmi i innymi użytkownikami Instagramu swoim codziennym życiem za pomocą zdjęć.

Dzięki temu wynalazkowi każdy ma okazję poczuć się wyjątkowo i choć na chwilę wcielić w rolę profesjonalnego fotografa. Na zdjęciach w Instagramie wszystko bowiem wygląda inaczej, lepiej. Zwykła kanapka pretenduje do miana dzieła sztuki. A i nasi znajomi jacyś tacy ciekawsi, bardziej cool…

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 02:20 min 22.03.2013 Wszyscy mamy na głowie mnóstwo spraw i żeby nie zapomnieć o ich załatwieniu, trzeba je gdzieś zanotować. Najlepiej tam, gdzie zaglądamy najczęściej – np. w telefonie komórkowym.  Właśnie taki jest nowy pomysł Google, opracowany dla urządzeń wyposażonych w systemy takie jak Android, Ice Cream Sandwich i wyższe. Na pierwszy rzut okna Google Keep to zwykły internetowy notatnik w stylu Springpad czy Evernote. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 02:15 min 26.03.2013 Interaktywne okulary, gadające buty, samojezdny samochód. Brzmi jak szalone science-fiction? Jeszcze kilka lat temu zapewne odpowiedzielibyśmy twierdząco. Dziś dzięki Google, takie projekty stają się rzeczywistością i to jak najbardziej namacalną. Nie tak dawno gigant z Mountain View ogłosił swoje dwa nowatorskie projekty: Art, Copy & Code oraz Think Insights. Wszystko wskazuje na to, że rewolucja dzieje się na naszych oczach. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 02:00 min 18.03.2013 W Google nieustannie trwają prace nad zwiększeniem jakości wyników wyszukiwania. Wciąż jeszcze w powijakach jest wyszukiwanie obrazem i głosem ale trwają nieprzerwane prace nad udoskonalaniem tych narzędzi. Jednym z ostatnich kroków Google było zatrudnienie specjalisty z dziedziny sztucznych sieci neuronowych, profesora Geoffrey Hintona. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700