8 sekund! Tylko tyle czasu ma copywrier na przyciągnięcie uwagi skanującego treści użytkownika. Mało? Spokojnie, regularnie opowiadamy o tym, co zrobić, żeby treści były skuteczne. Dzisiaj na naszym blogu zrobi się wyjątkowo świątecznie, ale i smakowicie. Przybliżymy jedną z bardziej apetycznych technik tworzenia tekstów o wdzięcznej nazwie „bite, snack, meal” i podpowiemy, jak zaspokoić głód użytkowników. Będzie pysznie! Czytaj więcej
Nikt nie zaczyna kariery copywritera z darem tworzenia wybitnych tekstów, które zachwycają każdego odbiorcę. Już samo zbliżenie się do tego poziomu wymaga nakładu pracy i regularnego ćwiczenia swojego warsztatu copywriterskiego. A co się na niego składa? Co robić, by stawał się coraz lepszy? Najlepiej sprawdzić porady praktyka, dlatego zajrzyjcie do artykułu Ani.Czytaj więcej
Przygotowując content na stronę internetową warto zadbać o jego odpowiednie formatowanie. Wysokiej jakości, prawidłowo sformatowane treści to odpowiedź nie tylko na potrzeby "skanującego" odbiorcy, ale również oczekiwania zaawansowanych algorytmów. Z tego artykułu dowiesz się, w jaki sposób formatować tekst, a także materiały graficzne, nagłówki czy linki, tworząc content przyjazny zarówno dla użytkowników, jak i wyszukiwarki.Czytaj więcej
Strona internetowa to zbiór różnych elementów, które występują pod tym samym adresem elektronicznym. Elementami tymi są między innymi podstrony, które zapełniamy contentem. Jak to zrobić skutecznie? Odpowiedź na to pytanie może przynieść nasz krótki przewodnik po zasadach pisania tekstów na stronę główną, ofertową, kontaktową, zakładkę „O Nas” czy bloga. Znajomość reguł, o których wspominamy, może przełożyć się na pozytywne doświadczenia użytkowników i wyższy ranking witryny w wyszukiwarce.Czytaj więcej
Poprawność językowa czy nasycenie słowami kluczowymi to bardzo ważne cechy każdej treści tworzonej pod kątem pozycjonowania, jednak podczas pisania tekstów nie można zapominać o tematyczności. To istotna zasada SEO Copywritingu, dzięki której użytkownik dostaje treści z konkretnymi informacjami na temat poszukiwanego przez siebie zagadnienia, ujętymi w przystępnej formie. Czytaj więcej
W poniższym artykule wyjaśnione zostaną pojęcia, takie jak copywriting, SEO copywriting, czy webwriting. Dowiemy się także, co łączy je z content marketingiem. Pokrótce przedstawiona zostanie również ewolucja SEO copywritingu na przestrzeni lat. Dzięki temu będziemy w stanie odpowiedzieć sobie na pytanie - czemu tworzenie atrakcyjnych, unikalnych treści na strony internetowe jest obecnie koniecznością?Czytaj więcej
Skutecznym wsparciem w budowaniu widoczności biznesu w sieci jest tworzenie wartościowych treści, które docenią zarówno użytkownicy, jak i algorytmy wyszukiwarki internetowej. Wartościowe teksty mogą pomóc w procesie pozycjonowania. W tym artykule dajemy wskazówki pomocne w ich przygotowaniu. Sprawdź co zrobić, by Twoje teksty znalazły się na pierwszej stronie Google.Czytaj więcej
Nawet najlepszy tekst, napisany pięknym językiem i nienaganny pod względem stylistycznym, a także zawierający również słowa kluczowe w przypadku braku niezbędnej warstwy merytorycznej nie będzie pożyteczny dla odbiorcy. Temu służy właśnie użyteczność w SEO Copywritingu, która powinna być jedną z najważniejszych cech każdej treści przeznaczonej dla użytkownika strony.Czytaj więcej
Nasycenie tekstu słowami kluczowymi to czynnik brany pod uwagę podczas oceniania witryny przez roboty. Dzięki nim, Google może zidentyfikować stronę jako tematyczną i przydatną dla użytkowników. W tym artykule podpowiemy, jak znaleźć odpowiednie wyrażenia oraz w jaki sposób zamieszczać je na stronie, aby uniknąć błędów, mogących przyczynić się do obniżenia pozycji witryny w wynikach wyszukiwania.Czytaj więcej
Jedną z metod, która pomaga dostosować niezbędne frazy do danego contentu jest TF*IDF. Korzystając z niej można dowiedzieć się, czy nasycenie jest odpowiednie, a także znaleźć wyrażenia powiązane, które pozwolą zwiększyć tematyczność tekstu oraz wykorzystać możliwość wyświetlania się na bardziej niszowe zapytania.Czytaj więcej
Twórcy stron internetowych nieustannie poszukują sposobów, aby uzyskać jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania, z różnym skutkiem. Chcesz, aby Twoja witryna stała się niedoścignionym wzorem do naśladowania, pozostawiając konkurencję daleko w tyle? To dziecinnie proste! Rób to samo… tylko inaczej – zgodnie z metodą "10x content", o której opowiemy Ci w naszym artykule. Czytaj więcej
Znajomość sposobu postrzegania kolorów i liczb przydaje się nie tylko podczas tworzenia przekazów reklamowych. Wiedza na temat ich oddziaływania może przyczyniać się także do lepszego odbioru prezentowanych treści. Warto więc poznać kilka psychologicznych trików, dzięki którym stworzony materiał okaże się bardziej zrozumiały lub korzystny dla odbiorcy.Czytaj więcej