Jeśli nie jesteś zaznajomiony z bieżącymi wydarzeniami w kraju lub na świecie, zamiast korzystać z popularnych portali informacyjnych, warto zwrócić uwagę na Google Trends. Znajdziesz tam informacje o tematach najczęściej wyszukiwanych, omawianych i komentowanych w sieci. Google Trends stanowi cenną wskazówkę, jakie słowa kluczowe warto wykorzystać w celu zwiększenia ruchu na swojej stronie internetowej.Czytaj więcej
Jak pisać, by tekst trafił zarówno do człowieka, jak i algorytmów Google? Z pomocą przychodzi SEO Copywriting, czyli tworzenie treści dla współczesnych użytkowników sieci oraz robotów, które przemierzają strony internetowe. Dzięki temu artykułowi poznasz kilka najważniejszych zasad tej sztuki.Czytaj więcej
Chcesz budować świadomość marki wśród internautów i przyciągnąć nowych klientów? A może pragniesz podzielić się wiedzą branżową i przekazać ją w przystępny sposób? Zacznij prowadzić bloga. Tym, co znacznie ułatwi Ci to zadanie, jest plan wydawniczy. Czym dokładnie jest i dlaczego odgrywa tak ważną rolę dla każdego, kto chce publikować artykuły w Internecie? Dowiesz się tego w poniższym artykule.Czytaj więcej
Pokolenie Z, generacja Z, gen Z, zoomerzy, post-millenials, zetki, iGen (Internet Generation), pokolenie C, pokolenie internetowe, generacja multitasking... Wszystkie te określenia odnoszą się do jednej grupy osób - urodzonych między 1995 a 2012 rokiem. Czym się wyróżniają i jak stworzyć przekaz reklamowy, który do nich trafi? Zapraszamy do lektury krótkiego przewodnika po świecie pokolenia Z.Czytaj więcej
Prowadzisz na swojej stronie blog, który nie generuje widoczności i ruchu? Twoja witryna zawiera już wiele wpisów, ale część z nich jest niektualna, a Ty dawno nie dodałeś nic nowego? A może dopiero zaczynasz przygodę z blogowaniem, ale nie wiesz, jakie tematy warto poruszyć, aby były poczytne i przynosiły wartościowy ruch na stronę? Jeśli tak – ten wpis jest dla Ciebie!Czytaj więcej
Każda branża potrzebuje dobrego contentu. Nie każda jednak jest prosta do opisania. Tak jest na przykład z branżą techniczną, która stanowi nie lada wyzwanie dla większości copywriterów. Jak stworzyć teksty, które będą profesjonalne, merytoryczne, zrozumiałe dla przeciętnego odbiorcy, a przy tym ciekawe? Choć wydaje się to niemożliwe, jest to do wykonania. I o tym właśnie będzie ten artykuł - zapraszamy do lektury!Czytaj więcej
Jest jak klasyczna „mała czarna”, filmy Quentina Tarantino czy opery Giuseppe Verdiego. Zawsze modna, zawsze na czasie, zawsze elektryzująca. Evergreen content to treść, która nieustannie przyciąga i intryguje. Generuje ruch i cieszy się zainteresowaniem ze strony nowych użytkowników przez długi czas. Na czym polega magnetyzm „wiecznie zielonych” tekstów? I jak stworzyć ponadczasowe treści na stronę internetową? Tego dowiecie się z artykułu!Czytaj więcej
Pisać każdy może...I tak, i nie. W ostatnich latach niesamowicie wzrosła świadomość tego, jak ważne jest budowanie widoczności w sieci. Tym samym popularny stał się zawód SEO Copywritera, czyli mistrza słowa, który wie, jak trafić nie tylko do czytelnika, ale też algorytmów wyszukiwarki internetowej. I o tym będzie ten artykuł - o tym, jak rozpocząć swoją przygodę z tworzeniem treści publikowanych w wirtualnym świecie, które docenią zarówno użytkownicy, jak i roboty. Zapraszam do lektury!Czytaj więcej
Powielanie treści to jedna z gorszych praktyk w marketingu internetowym i pozycjonowaniu, a także pułapka, w którą wpada wielu przedstawicieli branży e-commerce. Dzisiaj opowiemy nieco więcej o tym, dlaczego lepiej wystrzegać się duplicate content w obrębie jednej i tej samej witryny i czym może się skończyć beztroskie podejście do kopiowania.Czytaj więcej
Jeśli podjąłeś współpracę z agencją SEO, zapewne dostałeś (lub niebawem dostaniesz) do wypełnienia brief copywriterski. Możliwe, że zastanawiasz się, czym on jest i po co tak właściwie masz go uzupełniać. W tym artykule wyjaśnimy Ci, dlaczego tak ważne jest, żebyś sumiennie odpowiedział na zadane przez agencję/copywritera pytania. Podpowiemy też, jak to zrobić!Czytaj więcej
Content graficzny pozwala w atrakcyjny wizualnie sposób zaprezentować ważny dla autora przekaz. Wyjątkowo interesującą jego formą są infografiki. Łączą w prosty sposób to, co najważniejszego chcesz przekazać, z dopracowaną warstwą wizualną. Najlepsze są te, które już przy pierwszym rzucie oka rozwiązują problemy czytelnika. Jakie rodzaje infografik można spotkać w sieci? Koniecznie zajrzyj do tego artykułu.Czytaj więcej
Przyjęło się mówić, że o gustach się nie dyskutuje. Jednak można podyskutować o tym, co te „gusta" pobudza. Content graficzny z pewnością do takich bodźców należy. Nie ma co ukrywać - to właśnie na niego zwracamy uwagę w gąszczu tekstowych informacji. Czym właściwie jest content graficzny? Jakie korzyści daje stronie internetowej? Czy wpływa na pozycjonowanie? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule!Czytaj więcej