Już pisaliśmy o tym, że SEO Copywriting to sztuka osiągania kilku celów jednocześnie. Te słowa potwierdzają opinie marketerów, którzy dostrzegają wyjątkową moc content marketingu – marketingu treści. Marketing treści opiera się na pozyskiwaniu potencjalnych klientów za pomocą publikowania artykułów specjalistycznych, treści w social media, wpisów na blogach, newsletterów, spotkaniach offlinowych, itp.
Kluczową korzyścią płynącą z content marketingu jest zwiększenie ruchu na stronie – ale zysków może być więcej.
Najkorzystniej, gdy specjalistyczna wiedza o branży i umiejętna prezentacja produktów czy usług firmy jest połączona z aktywną obecnością w social media i prawidłowym pozycjonowaniem, czyli widocznością w wyszukiwarkach. Internauta, który doświadczy rzetelnej informacji i profesjonalnej obsługi – zapamięta markę, wróci do niej i jest duża szansa, że chętnie przyprowadzi swoich znajomych.
Źródło: Content Marketing Survey Report
Więcej:
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: