W Sunrise System przykładamy ogromną wagę do budowania pozytywnego wizerunku jako pracodawcy i partnera w biznesie. Efekty, jakie osiągamy na tym polu, są owocami naszej kultury pracy. Wierzymy, że to właśnie od codziennej pracy każdego członka zespołu zależy, jak marka jest postrzegana wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
Dużą wagę przykładamy do promowania w Sunrise System od samego serca firmy wspólnych wartości oraz misji naszej organizacji, którą jest wspieranie rozwoju biznesów klientów poprzez dostarczanie nowoczesnych technologii i dopasowanych rozwiązań marketingu online.
Tym, co jednak szczególnie nas cieszy jako pracodawcę, są pozytywne opinie naszych pracowników dotyczące m.in. atmosfery, jaka panuje w zespołach czy możliwości rozwoju i licznych szkoleń. Wykazały to pozytywne wyniki badań EVP (ang. Employee Value Proposition, czyli zestawu charakterystycznych cech naszej marki) oraz eNPS ( ang. Employee Net Promoter Score, czyli ocena poziomu zadowolenia i przywiązania pracownika do miejsca pracy).
Mamy wielkie szczęście, że nasz zespół tworzą osoby z pasją, które rozumieją nasze wartości, a do tego zarażają pozytywnym nastawieniem innych, co doskonale pokazują ścieżki kariery naszych pracowników, m.in. Marty, Filipa i Bartłomieja.
Najpopularniejszym miejscem, do którego zazwyczaj zagląda się w sieci, żeby sprawdzić opinie o firmie, są Mapy Google. Obecnie (stan na styczeń 2023 r.) posiadamy 6 wizytówek firmowych na Mapach Google – odpowiednio do liczby lokalizacji Sunrise System. Sumując opinie ze wszystkich sześciu, odnotowaliśmy aż 888 wypowiedzi klientów na temat współpracy z nami.
W przeważającej mierze są to pozytywne komentarze dotyczące nie tylko pozycjonowania czy reklam PPC, ale w bardzo dużej mierze samej jakości obsługi, co jest dla nas ogromnym powodem do dumy.
Jesteśmy doceniani za profesjonalne podejście we współpracy oraz zaangażowanie w znalezienie rozwiązania dla klienta, niezależnie od branży, w której działa. Klienci podkreślają dobry kontakt z naszej strony, a także wskazówki, jakie udzielamy im dla poprawy działania i rozwoju ich biznesów.
Prawda jest taka, że nie idziemy po linii najmniejszego oporu – chętnie dzielimy się wiedzą wykraczającą poza pozycjonowanie i obejmującą też inne aspekty szeroko pojętego marketingu internetowego. Pokazują to opinie klientów. Kompleksowa obsługa i profesjonalne doradztwo nie są nam obce.
Firma Francow Jewelry
Firma e-obuwniczy.pl
Firma Gazda
Czy jest jakieś „ale”?
Przy blisko 900 opiniach i 5000 obsługiwanych klientach trudno, aby nie zdarzyły się komentarze negatywne. Nie wstydzimy się przyznać, że i takie pojawiły się w wizytówkach na Mapach Google. Za każdym razem podejmowaliśmy się indywidualnych wyjaśnień zaistniałej sytuacji.
Opinie klientów są w Sunrise System uważnie śledzone i analizowane, a wszelkie budzące wątpliwości sprawdzamy ze stanem faktycznym.
Zagłębiamy się w proces pozycjonowania, sprawdzamy podjęte działania oraz osiągnięte wyniki i dopiero w odniesieniu do twardych danych odpowiadamy na opinie. Nie działamy pochopnie, nie kierujemy się emocjami, bazujemy na efektach pracy oraz zobowiązaniach, których podjęliśmy się przy nawiązywaniu współpracy.
Monitorowanie negatywnych i pozytywnych opinii klientów pozwala nam stale udoskonalać nasze rozwiązania w obszarze obsługi, pozycjonowania czy copywritingu. Koncentracja na potrzebach klientów, w połączeniu z nowymi technologami i wiedzą specjalistów przekładają się na wysokie noty Sunrise System w Mapach Google, które w zależności od lokalizacji wahają się od 4,3 do 4,9.
Na wizerunek każdej marki składają się opinie klientów, pracowników, środowiska branżowego. Powstają one pod wpływem doświadczeń, emocji, wyników dostarczanej usługi, np. pozycjonowania marki, kampanii płatnych i analizy konwersji. Uważna obserwacja opinii i ich analiza pomagają z jednej strony pogłębić relacje z klientami, a z drugiej pracować nad stałym doskonaleniem oferty, obsługi oraz realizacji usług.
Jako agencja marketingu internetowego, kładąca szczególny nacisk na SEO, widzimy niezwykłą dynamikę, z jaką ta branża się rozwija oraz coraz większe zrozumienie dla wagi świadczonych przez nas usług wśród klientów.
Chcemy nadal zgodnie z naszą misją i wizją dostarczać jak najlepszych rozwiązań dla klientów, dostosowując je do oczekiwań oraz możliwości budżetowych i opierając się przy tym na ogromnym doświadczeniu w obszarze pozycjonowania, które pozwoliło nam pokonać niejedną przeszkodę w ciągu ostatnich 19 lat.
Magda – doktor nauk humanistycznych w zakresie historii, ekspert w obszarze content marketingu. Związana z branżą SEO/SEM od 10 lat, skoncentrowana na tworzeniu treści online w oparciu o trendy. Fanka social mediów i nowych technologii, uwielbia wyzwania dotyczące języka komunikacji, zachwycona real time marketingiem i czule spoglądająca na obszar employer brandingu. Prywatnie uwielbia podróże po świecie, długie spacery ze swoimi psami, dobry reportaż do mocnej kawy bez cukru.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: