Branża: odszkodowania | Domena:funduszodszkodowan.pl |
Fundusz Odszkodowań Komunikacyjnych koncentruje się na udzieleniu osobom ubezpieczonym pomocy w odzyskaniu należności z tytułu odszkodowań komunikacyjnych. Wsparcie opiera się na odkupieniu sprawy, gdzie odszkodowanie zostało obniżone i wypłaceniu Klientom z góry sumy pieniężnej ustalanej indywidualnie. Fundusz Odszkodowań Komunikacyjnych działa na terenie Polski i posiada Certyfikat Rzetelnej Firmy.
Współpracę rozpoczęliśmy od stycznia 2020 roku i mieliśmy jasno wyznaczone cele ze strony Funduszu Odszkodowań Komunikacyjnych.
Naszym zadaniem było na wstępie wybranie takich wskaźników stosowanych w pozycjonowaniu stron, które w sposób rzeczywisty pokażą efektywność kampanii, np. zwiększenie liczby fraz w TOP 10, zwiększenie łącznej liczby fraz, na jakie będzie wyświetlać się witryna, jak też poprawa CTR. Te oraz inne wybrane parametry pozwalały nam monitorować kondycję strony i realizację celów, tj.:
Jako grupą docelową dla Funduszu Odszkodowań Komunikacyjnych wskazaliśmy osoby, które doznały szkody, podlegającej wypłacie odszkodowania i chcą odzyskać jego realną wartość. Ponadto chcieliśmy, aby do strony Funduszu dotarli również ci, którzy nie są świadomi swoich praw i nie wiedzą, że nawet po upływie kilku lat od wypadku mogą dochodzić swoich roszczeń.
Biorąc pod uwagę grupę docelową, wstępną analizę strony oraz cele naszego Klienta wyznaczyliśmy główne obszary, w jakich konieczne będzie podjęcie działań. Do naszych głównych zadań należało przeprowadzenie w pierwszej kolejności optymalizacji od strony technicznej, której celem było lepsze dostosowanie witryny do wymagań robotów i algorytmów Google. W dalszych krokach zależało nam na rozbudowaniu strony o wartościowy content, jak również uczynienie jej bardziej przyjazną dla użytkowników.
Podjęliśmy szereg działań optymalizacyjnych. W zależności od bieżących potrzeb przeprowadzamy je ponownie. Nie zawsze podejmujemy dokładnie takie same kroki, zawsze jednak mamy na uwadze aktualną sytuację, a więc nie tylko ofertę i oczekiwania Klienta, ale także konkurencję Klienta, sytuację gospodarczą, trendy, itp. W ramach działań przeprowadziliśmy, m.in.
Bazując na audycie SEO strony, przeprowadzonym jeszcze przed nawiązaniem współpracy, wiedzieliśmy, że konieczne będzie rozbudowanie treści o wartościowe i odpowiednio nasycone artykuły. Dostrzegliśmy duży potencjał w publikacjach specjalistycznych, proponując Klientowi dodatek w postaci usługi SIM Blog zapewniliśmy ciągłą, comiesięczną dostawę dopracowanych przez nasz zespół SEO Copywriterów treści. Wypracowaliśmy dzięki temu bardzo ciekawe rezultaty, np. jeden z naszych artykułów rankingował na ponad 1000 fraz w ciągu zaledwie miesiąca od publikacji
Działania onsite zarówno techniczne, jak i contentowe zawsze prowadzimy w parze z link buildingiem. Na bazie analiz konkretnego przypadku, potrzeb strony i już posiadanego profilu linkowego przygotowujemy strategię. W tym przypadku zastosowaliśmy różne rodzaje linków w celu dywersyfikacji procesu oraz naturalizacji profilu
Nie zawsze zmiany w obrębie UX/UI design są łatwo mierzalne, ich suma przekłada się z reguły na dłuższe sesje na stronie, czy chętniejsze przechodzenie pomiędzy podstronami. Jedną z takich zmian po naszej stronie było przeniesienie formularza kontaktowego oraz zmiana układu treści na stronie.
Widok przed zmianami | Widok po zmianach |
We współpracy z nami Klienci otrzymują regularnie informacje o podejmowanych przez nas działaniach. Stała obsługa ze strony dedykowanego Doradcy Klienta zapewniła nie tylko dostęp do aktualnych informacji, obszernych analiz i konsultacji, ale również sprawną realizację wszelkich formalności związanych z przygotowaniem umowy oraz – z biegiem współpracy – także szybkie opracowanie aneksów.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: