Rebranding, nowe logo Sunrise System – to tylko część zmian, jakie wprowadziliśmy w naszej organizacji w ostatnim czasie. Jak zaakcentować te zmiany? Jak sprawić, żeby cały zespół poczuł, że rebranding to pewien symbol, podkreślający nowe perspektywy rozwoju całej organizacji? W naszym zespole Brand Heroes pojawił się pomysł, aby każdemu pracownikowi sprezentować na jesień bluzę, oczywiście z nowym logo i w naszej kolorystyce!
Świetna jakość bluz i profesjonalna obsługa!
Szukając firmy, z którą zrealizujemy projekt kluczowymi kryteriami była dla nas jakość oraz możliwość personalizacji zgodnie z naszymi pomysłami i wymaganiami. Wszelkie obawy, jakie mieliśmy w tym zakresie zostały szybko rozwiane. Po nawiązaniu kontaktu z firmą BluzUp otrzymaliśmy szybko bluzę pokazową, której jakość i wykonanie spełniały nasze oczekiwania. Potwierdzeniem tych odczuć jest też skład dzianiny, czyli aż 90% bawełny oraz 10% poliestru. Co ciekawe, jak zwrócił uwagę dostawca – o ile przy w t-shirtach stosuje się dzianinę o składzie 100% z bawełny, o tyle przy bluzach zdecydowanie nie jest to zalecane. Dzianina, z której jest produkowana bluza wręcz powinna zawierać minimalną domieszkę poliestru. Jest to niezbędne, aby bluza nie uległa zbyt szybkiemu odkształceniu np. podczas prania. Dodatkowy atut to lokalizacja produkcji – BluzUp produkuje bluzy w 100% w Polsce.
Mając pewność co do jakości, przeszliśmy do kolejnego etapu, czyli personalizacji. Wspólnie z BluzUp wypracowaliśmy koncepcję w zakresie rodzaju bluzy, koloru, wielkości logo i techniki nadruku. Efektem była wizualizacja. Od producenta otrzymaliśmy też szeroką paletę kolorystyczną materiałów do wyboru i bez problemu mogliśmy dopasować kolor bluzy do brandu Sunrise System. Dzięki próbnikowi kolorów mogliśmy przekonać się, jak wybrany odcień wygląda faktycznie a nie tylko na zdjęciu. Jeszcze przed uruchomieniem produkcji otrzymaliśmy od BluzUp prototyp bluzy – już w naszym kolorze i oczywiście z naszym nowym logo! Prototyp potwierdził, że BluzUp był bardzo dobrym wyborem i można było zacząć produkcję, wyczekiwanych już bluz!
Employer branding i motywujący feedback!
Pomysł na bluzy dla pracowników jest częścią naszych działań w zakresie employer brandingu. Pozytywny feedback, jaki otrzymujemy cały czas od zespołu potwierdza to – bluzy bardzo się podobają! Dodatkowo projekt idealnie wpisuje się w czas – w tym roku, właśnie jesienią świętujemy nasze 18 urodziny. Taka spersonalizowana bluza to świetny upominek, a do tego podkreśla, że 2021 to szalenie ważny rok dla całego naszego zespołu.
Ponadto w trakcie współpracy mieliśmy okazję porozmawiać z producentem nie raz o znaczeniu gadżetów firmowych czy odzieży z logo brandu w obszarze employer brandingu. Co więcej, BluzUp przeprowadził w tym temacie bardzo ciekawe
badanie wśród przedstawicieli działów HR i marketingu. Wskazuje, że firmy coraz częściej decydują się na produkty, które z perspektywy pracownika są wartościowe i niestandardowe. Innym ciekawym wnioskiem jest fakt, że przedsiębiorcy coraz częściej zwracają uwagę na aspekty ekologiczne produkcji, materiałów oraz pochodzenie produktu z Polski/UE. Warto zaznaczyć, że bluzy BluzUp mają certyfikat oeko-tex oznaczający bezpieczeństwo odzieży dla skóry według kryteriów opracowanych przez niemiecki Instytut Hohenstein i austriacki Instytut Włókiennictwa.
O dobrej współpracy warto pisać!
Rekomendujemy BluzUp jako bardzo solidnego producenta odzieży personalizowanej dla firm. Nie mieliśmy zastrzeżeń zarówno pod kątem jakości produktów, jak i całego procesu obsługi klienta. To była naprawdę udana współpraca. Trafiliśmy na dostawcę, który zapewnia pełen profesjonalizm i bezpieczeństwo firmie, decydującej się powierzyć mu realizację projektu. Warto w tym miejscu podkreślić świetną współpracę z Bartoszem Zającem, Account Managerem w BluzUp. Szybka reakcja, proklienckość i doradztwo na bardzo wysokim poziomie! To wartości, które bardzo cenimy w Sunrise System.
Jako osoba odpowiedzialna za koordynację projektu po stronie Sunrise System bardzo polecam współpracę z BluzUp! Dziękuję za tak profesjonalną obsługę.
Michał – od 7 lat związany z marketingiem w obszarze nowych technologii. Fan skutecznego brand marketingu jako niezbędnego elementu pozwalającego budować organizacji solidną pozycję na rynku. Bardzo ceni rolę znaku graficznego jako elementu identyfikującego firmę ze względu na jego syntetyczność i mnogość informacji, jaką musi komunikować. Prywatnie lubi odkrywać ciekawe brzmienia muzyczne i układać playlisty tworzące spójną całość.