Google wprowadza nowe udogodnienia dla użytkowników Analyze Competition. Korzystanie z systemu analizującego popularność wśród Internautów podobnych tematycznie witryn nie tylko zapewnia ocenę mocnych i słabych stron konkurencyjnych stron. Umiejętnie używanie Analyze Competition ułatwia podjęcie większości decyzji, dotyczących najwłaściwszych dla każdego konta Adwords metod optymalizacji. Możliwość określania najbardziej efektywnych obszarów z zakresu słów kluczowych, odpowiadających profilowi danej firmy, a następnie – oparte na wynikach tej analizy – modyfikacje ustawień linków sponsorowanych sprawiają, że Analyze Competition jest niezbędnym narzędziem w profesjonalnym zarządzaniu kampanią Adwords.
Dotychczas panel umożliwiający porównywanie skuteczności ogłoszeń u reklamodawców, konkurujących ze sobą w obrębie podobnych kategorii fraz kluczowych, zrozumiały był w pełni tylko dla anglojęzycznych użytkowników. Obecnie Analyze Competition dostępny jest także w 8 dodatkowych językach, do których należą francuski, niemiecki, włoski, hiszpański, rosyjski, portugalski, chiński i japoński. Kolejna zmiana dotyczy haseł wyszukiwania poszczególnych linków. Do tej pory Google umożliwiało zobaczenie ilości i rodzajów zwrotów, które wpisanie przez Internautę w okno wyszukiwarki wywoływały konkretne ogłoszenie Adwords. Teraz koncern zapewnia także dodanie haseł, najczęściej stosowanych przez użytkowników, do listy fraz kluczowych każdego konta. Dzięki temu właściciele stron internetowych mogą zwiększać skuteczność prowadzonej przez siebie kampanii i efektywniej docierać do większej liczby odbiorców.
Źródło: Google
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: