Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all

Analityka internetowa

Więcej danych to więcej możliwości. Dziś analityka internetowa odgrywa kluczową rolę w zrozumieniu zachowań użytkowników. Jeśli interesuje Cię ten temat, sprawdź nasze wpisy blogowe! Poznaj różne narzędzia analityczne i dowiedz się, jak odczytywać statystyki.

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.30 / 5. Vote count: 36 głosów

Brak ocen

Modele atrybucji konwersji w Google Ads Ikona 4:00 min 12.06.2023 W kwietniu Google poinformował, że wycofuje niektóre modele atrybucji konwersji. Co to oznacza? Skąd taka decyzja? Jakie modele przestaną być dostępne, a z jakich nadal będziemy mogli korzystać? Czym właściwie jest model atrybucji konwersji i jakie ma on znaczenie w realizowaniu kampanii Google Ads? Odpowiedzi na te pytania w poniższym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.80 / 5. Vote count: 33 głosów

Brak ocen

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023 Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 7 głosów

Brak ocen

Jak Google zbiera dane o nas i do czego je wykorzystuje Ikona 3:00 min 17.04.2023 Korzystając z usług Google, powierzamy mu swoje dane. Jakie? W jaki sposób są one zbierane, przechowywane i wykorzystywane? Na pewno nieraz się nad tym zastanawialiście. W tym artykule postaram się odpowiedzieć na te pytania – przede wszystkim w kontekście Google Ads. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.70 / 5. Vote count: 3 głosów

Brak ocen

Lead generation – czym jest i dlaczego warto stawiać na to rozwiązanie? Ikona 4:50 min 17.01.2023 Przyciąganie uwagi klientów nie jest prostym zadaniem, szczególnie na początku działalności. Jak sprawić, aby użytkownicy korzystali właśnie z Twoich usług? Z jakich metod korzystać, żeby uzyskać wysokie wyniki wyświetleń i sprzedaży? Czym jest lead generation? Dlaczego warto z niego korzystać? Sprawdź w naszym artykule i zacznij działać na korzyść swojego biznesu! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.50 / 5. Vote count: 12 głosów

Brak ocen

Przygotuj swój e-commerce i kampanie PPC Ikona 06:00 min 28.09.2022 Prowadzisz biznes w sieci i zastanawiasz się co jeszcze możesz zrobić, aby przyciągnąć klientów, a przy tym odpowiedzieć na ich potrzeby? Kampanie PPC to doskonałe rozwiązanie, należy jednak pamiętać, że jeśli mają być skuteczne trzeba planować je uwzględniając poszczególne okresy sprzedaży. Ostatni kwartał roku (Q4) zazwyczaj jest bardzo intensywny, jednak nie musisz się martwić. W naszym artykule znajdziesz najważniejsze informacje i wskazówki jak działać. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.60 / 5. Vote count: 16 głosów

Brak ocen

Universal Analytics vs Google Analytics 4 Ikona 07:40 min 10.08.2022 Dlaczego Google Analytics się zmienił? Jakie idee stoją za GA4? Czym różni się nowa wersja od swojego starszego brata? Jakie są jej wady i zalety?  To pytania, które zadaje sobie wielu z nas w związku z wprowadzeniem GA4.  Właśnie dlatego powstał ten artykuł! Odpowiadamy w nim na wszystkie pytania i rozwiewamy Wasze wątpliwości. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 11 głosów

Brak ocen

Co to jest Google Analytics 4? Ikona 07:25 min 24.06.2022 O Google Analytics 4 słyszał już prawie każdy – prawie, ponieważ moje doświadczenia pokazują, że jest jeszcze spora grupa właścicieli stron, którzy o nowym narzędziu nie słyszeli, bądź nie korzystali nawet ze starej wersji narzędzia do analizy danych. Jest też niemałe grono, które co prawda słyszało o nowej wersji Google Analytics, ale nie zagłębiało się w szczegóły rewolucji, która dzieje się na naszych oczach. Ten artykuł jest kierowany właśnie do tych dwóch grup. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Jak ocenić ruch na stronie w czasie sezonu? Ikona 05:45 min 14.04.2022 Wysoki lub niski – sezon w niektórych branżach ma ogromny wpływ na ilość i jakość konwersji. Dlatego warto zastanowić się nad tym, czym jest sezonowość? Czy ma wpływ na analizę stronę internetowej? Jak analizować dane strony z perspektywy sezonu? To ważne pytania, na które w tym artykule odpowiada Bartłomiej – praktyk w obszarze analityki konwersji stron internetowych. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 2 głosów

Brak ocen

Czym jest analityka konwersji i kto jej potrzebuje? Ikona 06:10 min 23.02.2022 Wzrost konwersji to pożądana sytuacja w świecie marketingu internetowego, ponieważ niesie ze sobą korzyści w postaci np. większej liczby sprzedanych artykułów bądź usług, czy większej liczby wypełnionych formularzy kontaktowych. W jaki jednak sposób można konwersję optymalizować i oceniać? Czy w ogóle takie działania są potrzebne -  a jeśli tak, to komu? Potężną dawkę wiedzy na temat analityki konwersji znajdziecie w tym artykule. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

5 popularnych i darmowych narzędzi od Google przydatnych dla przedsiębiorców Ikona 04:50 min 18.06.2020 Google oferuje szereg rozwiązań ułatwiających użytkownikom korzystanie z zasobów internetu. Gigant z Mountain View nie zapomina również o przedsiębiorcach, udostępniając rozwiązania przydatne w biznesie. W tym artykule przyjrzymy się 5 darmowym narzędziom od Google, które mogą być pomocne dla firm, w tym dla małych i średnich przedsiębiorców. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 5 głosów

Brak ocen

Pozycjonowanie osCommerce – sesje i robots.txt Ikona 01:10 min 18.02.2019 Przedstawiamy kilka prostych porad, które pomogą sklepom internetowym opartym na osCommerce uniknąć tworzenia duplikatów. Wyjaśniamy w jaki sposób i co zablokować przed indeksowaniem przez wyszukiwarkę, aby algorytmy Google nie oceniły witryny internetowej niżej niż powinny w rzeczywistości. Serdecznie zachęcamy do przeczytania całości tekstu! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 14 głosów

Brak ocen

Wyniki wyszukiwania a liczba kliknięć w reklamę Ikona 04:15 min 09.08.2012 Czy zastanawiacie się, jak link sponsorowany wpływa na pozycję w wynikach? Czy jest sprzężenie zwrotne między widocznością w wynikach organicznych i sponsorowanych? Pisaliśmy o efekcie synergii, który powoduje zwielokrotnienie oddziaływania reklamowego. Z zainteresowaniem sięgnęliśmy również po wyniki badań Google na temat wpływu wyników na klikalność w reklamy. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700