Jedna ze 100 najsilniejszych polskich marek, firma wyróżniona Nagrodą Gospodarczą Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej dla najlepszego polskiego przedsiębiorstwa: nic więc dziwnego, że produkty Amiki piorą, chłodzą i zmywają w milionach polskich domów. Silną pozycję na rynku (16% udziału) zapewnia firmie konsekwentne realizowanie misji unowocześniania kuchni Polaków i wyróżniający produkty design nagrodzony prestiżowym RED DOT HONOURABLE MENTION 2011.
Amica jest również marką, która dostrzega rosnącą wrażliwość ekologiczną klientów, dlatego wprowadzając na rynek nowe produkty stawia na najwyższe klasy energetyczne A, A+ i AAA. W zmaganiach z konkurencją Amice pomagają także innowacyjne rozwiązania technologiczne (na przykład płyta indukcyjna Plug and Play, którą można podłączyć do zwykłego gniazdka 230 V czy system OptiGas zmniejszający zużycie gazu o 12%). Co ważne, szacowna już firma – z niemal 70-letnim doświadczeniem – jest także atrakcyjna dla ludzi młodych. Dopracowanie każdego detalu, intuicyjność i łatwość obsługi – dająca przyjemność z użytkowania – wyjaśniają, skąd bierze się popularność produktów w 40 krajach świata.
Teoretycznie rzecz ujmując marka sprzedaje się sama: siłą swoich atutów, ale wspomaganych najnowocześniejszymi metodami marketingowymi w zglobalizowanym, silnie konkurencyjnym świecie, w tym także przemyślaną kampanią reklamową w Internecie. Od grudnia 2009 serwisy internetowe www.amica.com.pl, www.amica-international.co.uk, www.amica-spotrebice.cz są profesjonalnie eksponowane przez Sunrise System sp. z o.o. w wyszukiwarkach internetowych, każdy na kilkadziesiąt wyrażeń kluczowych. Efekt prac zespołu kierowanego przez Mirona Kłosińskiego, Menedżera ds. szkoleń i rozwoju technologii w Centrum Innowacyjno-Wdrożeniowym Sunrise System sp. z o.o., pokrótce ilustrują przykłady wypromowania kilku wyrażeń:
W celu skutecznego wypozycjonowania stron internetowych marki Amica wdrożono m.in. odpowiednie modyfikacje znaczników sekcji head, tak by była ona unikalna i zawierała odpowiednie wyrażenia kluczowe. Strukturę linków wewnętrznych kompleksowo uporządkowano w taki sposób, by poszczególne strony dostępne były tylko i wyłącznie pod jednym, unikatowym adresem URL. Ponadto na najistotniejszych z punktu widzenia pozycjonowania stronach wdrożono dodatkowe treści z wyrażeniami kluczowymi aby roboty Google jednoznacznie korelowały te strony z promowanymi frazami. Zrealizowano również szereg innych zmian optymalizacyjnych zgodnych ze wskazówkami Google, by serwis mógł być następnie całościowo podlinkowany, co przyczyniło się do systematycznego wzrostu pozycji w wynikach wyszukiwania.
Ze względu na konkurencyjną branżę, wyrażenia kluczowe przy pomocy których pozycjonowane są serwisy firmy Amica wymagają wzmożonego nakładu pracy pozycjonerów z Sunrise System. Jak widać łączenie profesjonalnych narzędzi i metod pozycjonowania z dużym potencjałem promocyjnym witryn pozwala osiągać satysfakcjonujące wyniki. Obserwując zmienne w czasie trendy wyszukiwań, między innymi rosnącą popularność rozbudowanych zapytań w wyszukiwarce, można się spodziewać, że sieciowa promocja serwisów Amica będzie ewoluować, ale stale będzie blisko kupujących.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: