Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all

Marketing internetowy

Jak skutecznie prowadzić biznes w erze cyfrowej? Jak wykorzystać potencjał marketingu internetowego, by przyciągnąć klientów i zwiększyć sprzedaż? W naszych wpisach znajdziesz odpowiedzi na te pytania, a także inspiracje i porady ekspertów.

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Vertical Wideo jako narzędzie marketingowe – zastosowanie, zalety i przydatne informacje Ikona 5:00 min 25.02.2025 Bycie obecnym na Social Mediach to podstawa budowania wizerunku marki w Internecie. Vertical Video Marketing jest strategią, która sprowadza się do tworzenia i publikowania materiałów wideo zoptymalizowanych do oglądania w pionowej orientacji. Taka forma jest dostosowana do urządzeń mobilnych np. smartfonów. Szczególnie że, jak pokazują badania, ich popularność rośnie i wynosi już ponad 53 mln użytkowników w Polsce. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Reklama online w liczbach – statystyki i standardy 2025 Ikona 5:00 min 17.02.2025 Przyszłość reklam online jest optymistyczna – prognozuje się, że światowe wydatki na nią wzrosną o 5,9%. W Polsce za to koszty te zwiększą się o 6,7%. Wartość rynku reklamy w Polsce natomiast ocenia się na 2,933 mld dolarów. Przyjrzyjmy się zatem najnowszym statystykom. Jakie są główne wymagania względem reklamy display? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

ai w marketingu Ikona 5:00 min 02.08.2024 Nawet jeśli dopiero rozkręcasz swój biznes, domyślam się, że mierzysz wysoko. Chcesz by był rozpoznawalny, rentowny, najlepszy. Aby taki właśnie się stał, ucz się od wyjadaczy marketingu. Oni już od dawna korzystają z AI. W jaki sposób? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.40 / 5. Vote count: 18 głosów

Brak ocen

Identyfikacja wizualna Ikona 5:00 min 16.04.2024 Chcesz, aby Twoja marka była rozpoznawalna i cieszyła się powodzeniem? Zadbaj o jej identyfikację wizualną. Dzięki niej stworzysz w wyobraźni swoich odbiorców dokładnie taki obraz Twojej marki, na jakim Ci zależy. A wszystko to za pomocą kilku prostych elementów! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.40 / 5. Vote count: 14 głosów

Brak ocen

prompty do AI Ikona 5:00 min 05.04.2024 Jak komunikować się z AI, żeby dostać to, czego oczekujemy? Kluczem do sukcesu są prompty. Ale tylko te skuteczne! Jak je tworzyć? O czym należy pamiętać przy tworzeniu poleceń dla sztucznej inteligencji? Jeśli korzystasz z modeli językowych typu ChatGPT, z pewnością zainteresuje Cię ten artykuł. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.70 / 5. Vote count: 3 głosów

Brak ocen

consent mode Ikona 5:20 min 19.02.2024 Już 6 marca 2024 roku w życie wchodzi Digital Markets Act. Wprowadza przepisy, które mają wpływ na to, jak zbierane i gromadzone są informacje na temat użytkowników stron internetowych. Sprawdź, co to oznacza dla Ciebie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.60 / 5. Vote count: 209 głosów

Brak ocen

FTP Ikona 5:00 min 25.01.2024 Decydując się na współpracę z naszą agencją SEO, zazwyczaj chcesz, aby procesem optymalizacji witryny zajęli się specjaliści z naszej firmy. W takiej sytuacji zostaniesz poproszony o przesłanie niezbędnych danych dostępowych do witryny, w tym kodów do serwera FTP. Nie wiesz, co to za dane, po co właściwie są nam potrzebne i skąd je pozyskać? Ten artykuł jest dla Ciebie! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.50 / 5. Vote count: 207 głosów

Brak ocen

misja Ikona 6:00 min 18.01.2024 Dlaczego warto określić misję, wizję i wartości marki? Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, w jaki sposób może to wpłynąć na wizerunek Twojej marki. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.40 / 5. Vote count: 212 głosów

Brak ocen

cold mailing Ikona 6:00 min 16.01.2024 Czym jest cold mailing? Jak tworzyć tego rodzaju kampanie mailowe, żeby zakończyły się sukcesem? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu i wysyłce wiadomości? Odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz w artykule. „Zimne maile” to bez wątpienia temat, któremu warto przyjrzeć się bliżej, jeśli prowadzi się biznes. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.70 / 5. Vote count: 213 głosów

Brak ocen

marketing Ikona 6:00 min 12.01.2024 Czym jest TAYA? Nie, nie chodzi o australijską wokalistkę (Taya Gaukrodger) ani o tajwańskiego producenta łańcuchów rowerowych (Taya Chain)! To metoda polegająca na odpowiadaniu na pytania klientów w sposób wyczerpujący i uczciwy. Jak ją wykorzystać w sprzedaży i marketingu? Zapraszam do lektury artykułu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.60 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

www dla silversów Ikona 10:00 min 21.12.2023 Statystyki podają, że w 2050 roku osoby w wieku 60 lat i więcej będą stanowiły 40% społeczeństwa. Warto uwzględnić specyficzne potrzeby tej grupy – do której będziemy należeć kiedyś także my sami – i zacząć projektować strony dopasowane także do potrzeb osób starszych. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.30 / 5. Vote count: 54 głosów

Brak ocen

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700